Jaunākais izdevums

Komunikācijas aģentūra “Alpha” šogad izcīnījusi divas balvas prestižajā “European Agency Awards 2025” konkursā – kategorijās “Best PR Campaign” (labākā sabiedrisko attiecību kampaņa) un “Best Integrated Campaign” (labākā integrētā kampaņa), novērtējot kampaņu “Never Alone!”, kas īstenota Lietuvā sadarbībā ar lietotni Findmykids.

Šis panākums apliecina, ka Baltijas komunikācijas industrija spēj radīt Eiropas līmeņa risinājumus ar reālu sabiedrisku ietekmi.

“European Agency Awards 2025” konkursā šogad piedalījās vairāk nekā 300 aģentūru no vairāk nekā 40 Eiropas valstīm, sacenšoties par labākajiem projektiem dažādās reklāmas, sabiedrisko attiecību un digitālā mārketinga disciplīnās. Žūrija, kurā pārstāvēti starptautiski nozares eksperti, atzina, ka “Never Alone!” izceļas ar dziļu cilvēcisku vēstījumu, sabiedrisko nozīmi un izcili koordinētu integrēto pieeju.

Kampaņa “Never Alone!” tika radīta laikā, kad Lietuvā pieauga sabiedrības satraukums par bērnu drošību – ik gadu pazūd vairāki tūkstoši bērnu, bet trūka vienotas, cerību sniedzošas komunikācijas. Kampaņas mērķis bija pārvērst bailes un neziņu par rīcību un izpratni, mudinot vecākus runāt ar bērniem par drošību un izmantot tehnoloģijas kā atbalstu, nevis kontroli.Radošā ideja – “Vai tu zini, kur ir tavs Kevins?” – atsaucās uz filmu Home Alone, apvienojot humoru ar siltu cilvēcisku emociju. Kampaņa kļuva par nacionālu sarunu Lietuvā, aptverot televīziju, digitālos medijus, radio, influencerus un sabiedrisko organizāciju līdzdalību. Rezultātā tika sasniegta teju visa valsts vecāku auditorija, būtiski pieauga Findmykids lietotnes atpazīstamība un lejupielādes, bet vēl svarīgāk – sabiedrībā sāka veidoties atklāta diskusija par bērnu drošību.

“Esam ļoti lepni par mūsu komandas darbu un šo starptautisko atzinību,” saka Lauris Špillers, “Alpha” valdes loceklis. “Balvas pierāda, ka, apvienojot patiesu stāstu ar radošu un integrētu pieeju, iespējams sasniegt vairāk – ne tikai komunikācijas rezultātus, bet arī pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Mēs ticam, ka tā ir mūsdienu komunikācijas galvenā jēga.”

“Alpha” ir viena no vadošajām pilna servisa komunikācijas aģentūrām Baltijā, kas strādā visās Baltijas valstīs, un apvieno sabiedrisko attiecību, mārketinga, digitālās reklāmas un mediju stratēģijas kompetences. Aģentūra palīdz uzņēmumiem un organizācijām radīt saturu ar nozīmi – tādu, kas veido uzticēšanos un sabiedrības iesaisti. 2024. gadā “Alpha” neto apgrozījums Latvijā sasniedza 2 661 596 EUR, kas ir par 34,1 % vairāk nekā 2023. gadā, savukārt peļņa pieauga līdz 113 322 EUR (no 71 878 EUR 2023. gadā).

Savukārt “Alpha” mātesuzņēmums Igaunijā – OÜ “AlphaAgency” – saņēmis AS “Creditinfo Eesti” sertifikātu “Strongest in Estonia 2025”, kas apliecina uzņēmuma ieguldījumu Igaunijas ekonomikas attīstībā un godīgas uzņēmējdarbības kultūras veicināšanā. Balstoties uz 2024. gada ekonomiskajiem datiem, uzņēmums ieguvis “Ļoti labs” (AA) kredītreitingu, ko Igaunijā saņem tikai 7,6% uzņēmumu.

Citas ziņas

Alpha Baltic Media vērsīsies KP pret Latvijas Reklāmas asociāciju par negodīgu konkurenci

Db.lv,27.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz vakardienas, 26. oktobrī, Latvijas Televīzijas raidījumā “De Facto” izskanējušo informāciju un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) izplatītajiem apgalvojumiem, SIA “Alpha Baltic Media” uzsver, ka šie izteikumi ir nepatiesi, maldinoši un pēc būtības veido mērķtiecīgu melnā PR kampaņu, ko īsteno uzņēmuma konkurenti, izmantojot asociācijas platformu.

“Alpha Baltic Media” norāda, ka uzņēmums nav saistīts ar nekādu prettiesisku rīcību, un neviena valsts institūcija nav konstatējusi būtiskus pārkāpumus uzņēmuma darbībā. Uzņēmums godprātīgi pilda līgumsaistības ar klientiem un pēdējo divu gadu laikā noslēdzis ap 50 līgumiem valsts iepirkumu ietvaros. No šogad noslēgtajiem līgumiem tikai viens ticis lauzts, bet pagājušajā gadā – divi.

“Šādas situācijas laiku pa laikam rodas jebkurā nozarē – ja starp pasūtītāju un aģentūru neveidojas sinerģija, līguma izbeigšana ir normāla sadarbības prakse. Mēs vienmēr izvirzām klienta intereses pirmajā vietā un strādājam atbildīgi, caurspīdīgi un ar profesionālu attieksmi,” norāda “Alpha Baltic Media” valdes loceklis Lauris Špillers.

Lauksaimniecība

Latraps grupas uzņēmums ASNS Investment pārdevis tai piederošās Alpha Osta daļas

Db.lv,15.09.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir noslēgts līgums par Latraps pastarpināti piederošo SIA Alpha osta 50% kapitāldaļu pārdošanu. Līdz ar to notikušas izmaiņas SIA ASNS Investment kapitāldaļu portfelī.

Pārdošanas darījumā iegūtos līdzekļus plānots investēt LATRAPS grupas uzņēmumu attīstībā, īpaši reģionālo graudu pirmapstrādes kompleksu modernizēšanā un jaudas kāpināšanā.

Kapitāldaļu pārdošanas darījums neatstāj nekāda veida negatīvu ietekmi uz LATRAPS saimniecisko darbību un spēju nodrošināt graudu eksportu, jo ir noslēgti līgumi ar citiem termināliem gan Rīgas Brīvostā, gan Ventspils un Liepājas ostās. SIA “Alpha osta” kapitāldaļas, kuras SIA “ASNS Investment” iegādājās 2021. gadā, šobrīd izpirkuši SIA “Alpha osta” pārējie dalībnieki.

Kooperatīvam šobrīd pieder astoņi graudu pirmapstrādes kompleksi visā Latvijā. Lai modernizētu infrastruktūru un kāpinātu uzglabāšanas jaudu, pēc ostas pārdošanas darījuma iecerētas investīcijas vairākos kompleksos.