Jaunākais izdevums

Mazumtirdzniecības tīkls Pepco turpina strauju attīstību Baltijā un nule ir atvērts jauns veikals Ulbrokā.

Šis ir kļuvis par 64. uzņēmuma tirdzniecības punktu Latvijā un papildina jau 200 veikalu plašo tīklu visā Baltijā.

“Šī gada nozīmīgākais pavērsiens ir 200. veikala atklāšana Igaunijā – tas apliecina, ka mūsu klienti mums uzticas un gaida mūs jaunās vietās,” norāda Erika Maželiene (Erikos Maželienės), Pepco Baltijas valstu operatīvās darbības vadītāja. “Arī Ulbrokas veikals ir solis tuvāk mūsu mērķim – būt pieejamiem katrai ģimenei neatkarīgi no dzīvesvietas,” viņa piebilst.

Arī jaunais veikals Ulbrokā paplašina iepirkšanās iespējas un rada jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem.

“Katrs jauns veikals ir mūsu apņemšanās būt tuvāk saviem pircējiem. Ulbrokas un apkārtējo apdzīvoto vietu iedzīvotāji jau var apmeklēt jauno Pepco veikalu un iepazīt daudzveidīgo piedāvājumu. Ceram, ka arī šis veikals kļūs ne tikai par iepirkšanās vietu, bet arī par iecienītu kopienas satikšanās punktu,” uzsver E. Maželiene.

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.