Jaunākais izdevums

Gundega Skudriņa kopā ar komandu Latvijai atnes divpadsmito godalgu no pasākumu industrijas “Oskara” — dzīvās komunikācijas notikumu festivāla “BEA World Festival”.

Šogad radošā apvienība “Skudras Metropole” un “Don’t Panic” design solutions iekļauti arī festivāla 20 gadu jubilejas izdevuma īpašajā sadaļā kā vieni no pasākumu industrijas Leģendām.

Latvijas pārstāvji — radošā apvienība “Skudras Metropole” un dizaina risinājumu uzņēmums “Don’t Panic” — ar projektu “Christmas Laboratory” šogad izcīnījuši bronzu kategorijā “B2B” BEA World Festival, kas norisinājās Romā, Itālijā.

BEA (Best Event Award) ir viens no pasākumu industrijas nozīmīgākajiem un prestižākajiem starptautiskajiem konkursiem, ko nereti dēvē par nozares “Oskaru”. Šogad festivāls svinēja savu 20 gadu jubileju, pulcējot rekordlielu pieteikumu skaitu — 470 darbus no vairāk nekā 40 valstīm.

Šogad festivālā piedalījās rekordliels dalībnieku skaits, kas vēlreiz apliecina BEA World globālo nozīmi un konkurences intensitāti. Konkursā sacentās gan vietējie līderi, gan pasaules mēroga zīmoli no dažādām valstīm. Par vietu finālā, demonstrējot radošumu, inovācijas un ieguldījumu pasākumu industrijā, sacentās tādi starptautiski atzīti vārdi kā Lamborghini, Ferrari, BMW, Volkswagen, Škoda, IVECO, Heineken, Microsoft, Michelin, Nespresso, The LEGO Group, Adidas, Samsung, L’Oréal, Mastercard, SAP un daudzi citi.

“Mums ir neaprakstāms prieks būt daļai no šīs izcilās aroda saimes. Gadu no gada izcīnot prestižās balvas, mēs jūtam, ka mūsu darbi ne tikai tiek novērtēti, bet arī rezonē ar pasaules profesionāļiem — tie ir aktuāli, laikmetīgi un progresīvi. Tas iedvesmo neapstāties un nepieturēties pie iepriekš sasniegtā. Būt vienā skatuvē ar pasaules līmeņa radošajiem profesionāļiem ir gan liels prieks, gan milzīgs pagodinājums un atbildība. Mēs lepojamies, ka spējam nest Latvijas vārdu pasaulē, sacensties ar globāli atzītiem notikumiem un zīmoliem, un pierādīt, ka mūsu idejas spēj stāvēt līdzi lielākajām pasaules radošajām komandām. Spēcīga konkurence attīsta nozari un iedvesmo radīt vēl drosmīgākus, emocionāli spēcīgākus un progresīvākus darbus,” uzsver radošās apvienības “Skudras Metropole” vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

“Deviņu gadu laikā no prestižākā pasaules pasākumu industrijas konkursa BEA World Festival esam atveduši Latvijai jau 11 godalgas. Šogad pievienojusies vēl viena — projekts “Christmas Laboratory” izcīnījis bronzu B2B kategorijā, vienlaikus komanda ir iekļauta festivāla 20 gadu jubilejas grāmatā, īpašajā sadaļā “Nozares leģendas”. Mums ir neaprakstāms prieks un gods būt daļai no šīs izcilās aroda saimes. Šī sadaļa iezīmē tos, kas saņēmuši arī pasaules Grand Prix — ko ieguvām pandēmijas laikā. Tas ir nozīmīgs brīdis mūsu industrijas vēsturē, un tagad tajā uz palikšanu ierakstīts arī Latvijas vārds. Esam patiesi pagodināti un lepni nest Latvijas vārdu pasaulē,” uzsver dizainers Mārcis Ziemiņš.

“Mūsu izstrādātais “Ziemassvētku pasākumu” koncepts ir laikmetīgs, inovatīvs un uz ilgtspēju vērsts projekts. Esam patiesi lepni un gandarīti par visas komandas ieguldījumu un dažādu nozaru sinerģiju, kas skaidri atspoguļo mūsu aģentūras rokrakstu. Mēs esam priecīgi un pateicīgi, ka pasaule novērtē mūsu centienus radīt jēgpilnus, inovatīvus un aizraujošus pasākumus, kas piedāvā jaunus formātus un pieredzi. Šogad “Ziemassvētku pasākums” turpina savu stāstu ar jau trešo sēriju — “Christmas Factory. Out of Box”, kas notiks no 10. decembra līdz 10. janvārim Sporta 2 kvartāla Lielajā zālē. Projekts ir atvērts ikvienam interesentam un uzņēmumam, kas svētku laikā vēlas piedzīvot pārsteidzošu, aizraujošu un unikālu notikumu,” informē projektu vadītāja Gita Pastora.

“Skudras Metropole” un “Don’t Panic” komanda piedāvā unikālus un neaizmirstamus pasākumus un apliecina, ka ir līderi pasākuma industrijā, spējot radīt pasaules līmeņa pieredzi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošā aģentūra Skudras Metropole sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu Don’t Panic LU Botāniskajā dārzā radījusi īpašu vasaras projektu – Sajūtu dārzu “Magnum oāze”, kas transformējas apmeklētāju acu priekšā.

Apmeklētājiem ir iespēja izjust audiovizuālu, garšas un emociju simbiozi, pašiem kļūstot par notikuma daļu – elpojot, klausoties, baudot un sajūtot, kā saplūst daba, garša, skaņa.

“Šis laiks, kurā mēs visi šobrīd dzīvojam, ir piesātināts ar izaicinājumiem, stresu un neziņu. Tieši tāpēc, kopā ar komandu, esam radījuši īpašu miera oāzi pašā urbāno pilsētas džungļu sirdī – vietu, kur laiks apstājas un sajūtas atveras. Šī oāze ne tikai dāvā estētisku baudījumu un dziļu iekšēju mieru, bet arī ļauj kādreizējai siltumnīcai iemirdzēties jaunā, negaidītā ampluā. Notikuma gaitā apmeklētāji dosies ceļojumā cauri vairākām telpu un sajūtu transformācijām – japāņu dārza harmonija pārtaps kosmiskā orbītā. Ikviens būs aicināts aktīvi līdzdarboties, radot savu unikālo sajūtu dārzu – no smilšu rakstu meditācijas un ikebanas kompozīcijām līdz ēdamdārzu veidošanai un aromātu radīšanai, kas piesātina telpu ar individualizētu noskaņu. Pat roku līnijas atklās noslēpumus – ik solis būs kā atklājums ceļā uz sevi,” tā par jauno šis vasaras projektu stāsta radošās aģentūras Skudras Metropole vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārstāvji, radošā apvienība “Skudras Metropole” un dizaina risinājumu uzņēmums “Dont Panic”, ar projektu “Christmas Residence” ieguvis zeltu kategorijā “Corporate Event” un sudrabu kategorijā “Creative Transformation – Sustainability”.

Savukārt ar projektu “Digital Flower Gallery – Champagne Bar” iegūts zelts kategorijā “Brand Engagement Event” un sudrabs kategorijā “People’s Choice Engagement” prestižajā starptautiskajā konkursā “Symbol Creative Awards 2025”, kas godina izcilākos sasniegumus mārketinga, radošās komunikācijas un reklāmas jomā.

Konkursam tika iesniegti 453 nacionālie un starptautiskie pieteikumi no 40 valstīm 5 kontinentos.

""Symbol Creative Awards 2025 apvienoja patiesi izcilus projektus no visas pasaules. Ir bijis iedvesmojoši redzēt tik daudz radošuma un ieguldīta darba, un mēs ar prieku svinam šos panākumus. Uzvarēt Symbol Creative Awards ir patiesi ievērības cienīgs sasniegums, tāpēc es personīgi vēlos apsveikt aģentūras Skudras Metropole un Don’t Panic ar šo lielisko panākumu," saka Ovanes Ovanessian, Symbol Creative Awards līdzdibinātājs.