Jaunākais izdevums

Investējot gandrīz vienu miljonu eiro, Apvienoto Arābu Emirātu pilsētā Dubaijā tiks atvērts "Gan Bei" restorāns, aģentūrai LETA atklāja "Gan Bei" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Lage Group" un SIA "Lage ltd" operatīvā vadītāja Viktorija Pavlova.

Plānots, ka restorāns darbu sāks nākamā gada janvārī.

Pavlova norādīja, ka restorānu pārvaldīs franšīzes partneris, un tas atradīsies tirdzniecības centrā "Circle Mall JVC".

"Dubajā izvēlētais tirdzniecības centrs ir, mūsuprāt, labs atspēriena punkts tālākai franšīzes "Gan Bei" attīstībai šajā reģionā," norāda Pavlova.

Šis nav pirmais "Gan Bei" franšīzes restorāns ārpus Latvijas, jo kompānija jau 17 gadus strādā arī Lietuvas tirgū, kur patlaban ir seši "Gan Bei" restorāni. Tāpat pirms dieviem gadiem "Lage Ko" sākusi franšīzes sadarbību ar Polijas uzņēmējiem, kur decembrī durvis vēris jau otrais "Gan Bei".

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "Lage Group" pērn strādāja ar 10,562 miljonu eiro apgrozījumu un 223 435 eiro peļņu. Uzņēmums reģistrēts 2015.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. "Lage Group" pieder Oļegam Arupam (33,36%), Natālijai Pavlovai (33,32%) un Irēnai Līcei (33,32%).

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.