Live Riga izsludinājusi konkursu, kurā cer atrast labāko galvaspilsētas Rīgas virtuālā simbola skici. Konkurss izsludināts sociālās platformas Foursqare dienas, 16. aprīļa, gaidās.
«Svarīgi, lai Rīgas simbols šai pasaules sociālajā platformā būtu tieši lietotāju izvēlēts, tā akcentējot sociālo platformu būtību un kopīgiem spēkiem meklējot raksturīgāko Rīgas iezīmi. Interesanti, ka vienota Rīgas grafiska simbola, kas būtu guvis viennozīmīgu popularitāti sociālajās platformās, pagaidām nav,» pauž Mareks Matisons, Foursquare idejas virzītājs Latvijā.
Foursquare diena notiks arī Latvijā, kas iekļausies vairāk nekā 1800 Foursquare dienai veltītajās pasaules norisēs.
Foursquare ir uz lietotāja atrašanās vietu balstīta sociālā platforma, kuras būtība ir tikt lietotai mobilajā tālrunī, atklājot jaunas vietas un notikumus un jaunu komunikācijas pieredzi starp platformas lietotājiem un zīmoliem. Foursquare atbalstītāji cer, ka šā gada 16. aprīlis Latvijā ieies vēsturē, iegūstot nozīmīti Super Swarm Badge, ko iespējams iegūt, ja vienā vietā divu stundu laikā reģistrējas 250 foursquare lietotāju. Tāda iespēja pastāv, jo minētajā dienā t/c Alfa notiks Foursquare pasākums Rīgā. Foursquare dienas ietvaros klātesošie piedalīsies arī diskusijās par un ap sociālajiem medijiem un tehnoloģijām.
Šogad Foursquare diena Latvijā veltīta diviem galvenajiem mērķiem – Rīgas vārda popularizēšanai pasaulē un jaunu dalībnieku piesaistīšanai.
Latvijā šobrīd ir aptuveni 10 tūkst. Foursquare dalībnieku.
Kā uzskata Foursquare iniciatīvas vēstnieks Latvijā M. Matisons, straujš kāpums lietotāju skaita ziņā iespējams vien tad, ja par spēles elementu kļūst arī vietējie uzņēmumi.