Jaunākais izdevums

Ir nodibināta jauna sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūra Do Epic, kuru izveidojis un vadīs pieredzējis sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga speciālists Toms Briedis.

Do Epic klientiem piedāvās pilna servisa sabiedrisko attiecību, digitālā un influenceru mārketinga pakalpojumus visā Baltijā. “Mums ir pieredzējusi komanda, kas strādājusi ar virkni vadošo starptautisko zīmolu, nodrošinot augstākās kvalitātes komunikācijas risinājumus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā,” saka T. Briedis.

Viņš piebilst, ka Do Epic ambīcijas neaprobežojas ar Baltijas tirgu vien – jau šobrīd norit darbs pie pakalpojumu paplašināšanas arī citviet Eiropā, lai klientiem nodrošinātu vienotu un efektīvu komunikāciju ārpus reģiona robežām.

“Mēs esam pieredzējuši un ticam influenceru mārketingam un pārdomātai komunikācijai kopumā, kur stratēģiski gudrs izpildījums spēj nest augļus, lai veicinātu atpazīstamību, risinātu problēmjautājumus valstiskā līmenī, kā arī nodrošinātu uzņēmumiem svarīgāko – pārdošanas rezultātu kāpināšanu,” norāda Do Epic dibinātājs.

SIA Do Epic pamatkapitāls ir 2842 EUR un vienīgais īpašnieks ir Toms Briedis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūra Do Epic kā vienīgā Baltijas valstu pārstāve uzņemta ietekmīgajā Eiropas Influenceru mārketinga asociācijā (EIMA), ar mērķi pārstāvēt mūsu valsts intereses Eiropas līmenī, piedaloties arī likumdošanas un dažādu noteikumu izstrādē.

Influenceru mārketings ir samērā jauna joma, kuras regulēšanai patlaban pievērsušās daudzas valstis. Lai nerastos situācija, kad Latvijas viedoklis šajā svarīgajā procesā paliek nesadzirdēts, tika pieņemts lēmums kļūt par asociācijas biedru.

“Vēl pirms Do Epic dibināšanas biju nolēmis atrast uzticamus partnerus Eiropā, kas tāpat kā mēs būtu ar “visām četrām” iekšā influenceru mārketingā un būtu ieinteresēti līdzdarboties nozares attīstībā un sakārtošanā. Šādus partnerus izdevās atrast EIMA veidolā, kas apvieno lokālas influenceru mārketinga asociācijas, vadošās influenceru mārketinga aģentūras, aģentus, tehnoloģiju uzņēmumus un digitālā satura autorus Eiropā,” saka Do Epic dibinātājs Toms Briedis.