Piesaistot profesionālus partnerus jau plānošanas stadijā, attīstītāji viena miljona eiro investīciju projektos var ietaupīt līdz pat 150 tūkstošiem eiro.
Stratēģiska plānošana sadarbībā ar ārējiem ekspertiem ļauj ietaupīt ievērojamus resursus gan projektēšanas un būvniecības fāzē, gan gala produktu pozicionēšanā un pārdošanā. Nereti attīstītāji pie mums vēršas tikai brīdī, kad projekts jau ir izstrādāts, un mēs redzam, cik daudz iespēju faktiski ir palaistas garām. Aicinu attīstītājus jau laikus apdomāt iespēju sadarboties ar nekustamā īpašuma aģentūrām. Kvalitatīvs outsource vienmēr būs lētāks nekā slikts insource.
Daudzi attīstītāji joprojām uzskata, ka spēj sekmīgi īstenot projektus bez papildus atbalsta vai piesaista aģentūru tikai projekta noslēguma jeb pārdošanas fāzē. Mēs redzam, ka šāda pieeja nereti rezultējas zaudējumos vai neizmantotās peļņas iespējās, kuru apjomu vēlāk precīzi novērtēt vairs nav iespējams. To, kāds būtu bijis potenciālais ieguvums, ja attīstītājs jau projekta sākuma posmā būtu rīkojies citādi, precīzi izmērīt nevar, tomēr mūsu aplēses liecina, ka neiegūtās peļņas apmērs varētu sasniegt pat 25%,.
Kā vienu no piemēriem var minēt projektu Artilērijas ielā, Rīgā. Trīs mēnešu laikā mums izdevās pārdot 22 dzīvokļus par cenu, kas bija par 20% augstāka nekā attiecīgajā brīdī noteiktais tirgus vidējais līmenis. Tāpat veiksmīgu projektu šobrīd īstenojam arī Brīvības ielā. Sākumā dzīvokļu cena bija ap 1000 eiro par kvadrātmetru, bet, pateicoties stratēģiskai pozicionēšanai un mērķtiecīgai tirdzniecībai, mums radās iespēja to paaugstināt līdz 2500 eiro par kvadrātmetru. Šie piemēri skaidri parāda to, cik būtiska ir profesionāla partnerība visos projekta posmos - no idejas līdz pārdošanai. Tieši agrīna stratēģiska plānošana un kompetentu speciālistu iesaiste nodrošina optimālus risinājumus gan izmaksu, gan peļņas ziņā. Mūsu pieredze apliecina, ka šāda pieeja ļauj attīstītājiem maksimāli izmantot projekta potenciālu un izvairīties no dārgiem kļūdu labojumiem vēlāk.
Sabiedrībā valda mīts, ka mēs tikai ievietojam sludinājumus portālos un gaidām, kad īpašums tiks pārdots, taču patiesībā mēs darām daudz vairāk. Mēs veidojam sajūtu, jo galu galā klienti meklē ne tikai īpašumu, bet arī sajūtu. Mēs no nulles būvējam produkta identitāti, pievēršot uzmanību pat smalkākajām detaļām un atrodot individuālu pieeju ikvienam klientam. Mūsu darbs ietver gan stratēģijas izstrādi, gan finanšu modelēšanu, mārketinga risinājumus un citus aspektus. Tikai stratēģiski integrēta pieeja, kurā visi projekta posmi ir savstarpēji saskaņoti un vērsti uz kopīgu mērķi, ļauj maksimizēt projekta vērtību un sasniegt rezultātus, kas pārsniedz tirgus vidējos rādītājus. Šāda pieeja attīstītājiem sniedz iespēju būtiski optimizēt izmaksas un izvairīties no dārgām kļūdām, ietaupot līdz pat 15–25% no kopējā budžeta.