Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas kompānija "Mars Inc." trešdien paziņoja, ka iegādāsies konkurentu "Kellanova", kas ražo tādus populārus produktus kā čipsus "Pringles".

Darījuma summa, ietverot parādsaistības, veidos 35,9 miljardus dolāru.

Šo darījumu paredzēts pabeigt 2025.gada pirmajā pusē, taču tas vēl jāapstripina "Kellanova" akcionāriem un regulatoriem.

"Kellanova" tirdziecības apjoms pērn veidoja aptuveni 13 miljardus dolāru, un uzņēmumam ar aptuveni 23 000 darbinieku klātbūtne ir 180 tirgos.

"Kellanova" tika radīts pērn, kad ASV kompānija "Kellogg Co." sadalīja biznesu trīs atsevišķos uzņēmumos.

Savukārt "Mars" nodarbina aptuveni 150 000 cilvēku, bet uzņēmuma gada tirdzniecības apjoms pārsniedz 50 miljardus dolāru.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) trešdien paziņoja, ka sākusi izmeklēšanu saistībā ar ASV pārtikas kompānijas "Mars Inc." lēmumu iegādāties konkurentu "Kellanova", kas ražo tādus populārus produktus kā čipsus "Pringles".

EK norāda, ka izmeklēšana sākta, ņemot vērā bažas, ka šis darījums varētu novest pie augstākām cenām patērētājiem.

"Iegādājoties "Kellanova", "Mars" savam jau tā plašajam un spēcīgajam produktu portfelim pievienos vairākus ļoti populārus čipsu un brokastu pārslu zīmolus. Tā kā inflācijas ietekmētās pārtikas produktu cenas Eiropā joprojām saglabājas augstas, ir svarīgi nodrošināt, ka šis darījums vēl vairāk neveicina pārtikas grozu cenu kāpumu," norāda EK tīras, taisnīgas un konkurētspējīgas pārejas izpildvietniece un atbildīgā par konkurences politiku Teresa Ribera.

Viņa piebilda, ka EK izmeklēšana izvērtēs šī darījuma ietekmi uz abu uzņēmumu pārdoto produktu cenām.