«Tehnoloģiju karš» starp dažādām kompānijām notiek ne tikai planšetdatoru, viedtālruņu un datoru jomā, bet arī par sociālajiem tīkliem. Uzņēmums Microsoft ir laidis klajā pats savu sociālo tīklu So.cl, raksta neurope.eu.
Laikā, kad Facebook pievērsta pasaules uzmanība saistībā ar tās publisko akciju piedāvājumu (IPO), bet Google virza tirgū savu sociālo mediju Google+, Microsoft «klusām» prezentējis savu sociālo meklēšanas platformu, ar kuras palīdzību tās lietotāji var dalīties ar informāciju un satikt cilvēkus, kuriem ir līdzīgas intereses.
Saskaņā ar Microsoft pārstāvju teikto So.cl «ir «eksperimentāls pētniecisks projekts», kurā iespējams dalīties ar informāciju un kas paredzēts galvenokārt jauniešu auditorijai.
So.cl rīks tika radīts pagājušā gada nogalē un bija paredzēts koledžu un universitāšu studentiem. Pagājušajā nedēļā kompānija pavēstīja, ka tīkls So.cl beta testa periodā ir pieejams arī pārējai sabiedrībai.