Jaunākais izdevums

Igaunijas vadošais suši restorānu tīkls “MySushi”, kas ir daļa no Apollo Group, tuvāko gadu laikā plāno atvērt aptuveni 15 jaunas lokācijas visā Latvijā, tīkla paplašināšanā investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.

Pirmās lokācijas atvēršana ir plānota jau šī gada jūnijā iepirkšanās un izklaides centrā “AKROPOLE Rīga”, bet jau jūlijā paredzēts atvērt restorānu tirdzniecības centrā “Origo”.

Uzņēmums “MySushi” ir dibināts 2012. gadā Tallinā, un ir kļuvis par Igaunijas lielāko suši restorānu ķēdi ar 23 restorāniem visā valstī.

Pašlaik “MySushi” Latvijā ir pieejams tirdzniecības centrā “Riga Plaza”, taču pēc veiksmīgas darbības Igaunijā un pirmās lokācijas atvēršanas Rīgā, tuvāko mēnešu laikā uzņēmums plāno atvērt vairākas jaunas lokācijas.

"Latvijas tirgus mums šķiet daudzsološs – redzam augošu interesi par ātri pieejamiem un kvalitatīviem suši. Mūsu koncepts ļauj apvienot ērtu pasūtīšanu, plašu izvēli un pievilcīgu cenu. Mūsu mērķis ir tuvāko gadu laikā atvērt līdz pat 15 jaunām lokācijām Rīgā un visā Latvijā," stāsta “MySushi” izpilddirektore Kristi Saluste.

“MySushi” ir Igaunijas lielākais suši restorānu tīkls, kas dibināts 2012. gadā. Kopš 2022. gada tas ir daļa no Apollo Group – izklaides un ēdināšanas grupas Baltijā. “MySushi” piedāvā plašu suši un citu Āzijas virtuves ēdienu klāstu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas ēdināšanas ķēde "MySushi", kas ir daļa no Igaunijas izklaides pakalpojumu un ēdināšanas grupas "Apollo Group", atklājis jaunu ēdināšanas vietu tirdzniecības centrā "K3", Imantā, informē uzņēmumā.

Šī ir piektā "MySushi" ēdināšanas vieta Latvijā.

Līdz gada beigām plānots atvērt vēl vienu "MySushi" ēdināšanas vietu "Skanstes Rimi", kā arī turpināt paplašināšanos nākamajā gadā.

Pirmo ēdināšanas vietu Latvijā uzņēmums atklāja 2021.gadā tirdzniecības centrā "Riga Plaza". Savukārt šogad kompānija ir atklājusi ēdināšanas vietas tirdzniecības centros "Akropole Rīga" un "Origo", kā arī Augusta Deglava ielā.

Jau ziņots, ka "MySushi" tuvāko gadu laikā Latvijā plāno atvērt kopumā 15 jaunas ēdināšanas vietas, investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.

"MySushi" izveidota 2012.gadā, un kopš 2022.gada uzņēmums ir daļa no "Apollo Group". Igaunijā "MySushi" pārvalda vairāk nekā 20 ēdināšanas vietas.

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.