Jaunākais izdevums

Visos "PROMO Cash&Carry" veikalos kopš februāra beigām novērojams pieprasījuma pieaugums, biznesa portālam db.lv apliecināja SIA "Sanitex" pārstāve Natālija Ulmane.

Saskaņā ar pašreizējiem novērojumiem vislielākais pieprasījums un preču noiets ir tieši dezinfekcijas līdzekļiem, putraimiem, konservētai pārtikai, higiēnas precēm un kopumā visām preču kategorijām, kurām ir ilgs realizācijas termiņš.

Kā akcentēja N. Ulmane, šobrīd piegādes ķēdes traucējumu nav, izņemot dezinfekcijas līdzekļu piegādei saistībā ar palielināto pieprasījumu pēc tiem.

Jautāta, vai ir kādas preces, kuras šobrīd nav iespējams vairs nodrošināt, viņa atbildēja, ka kopumā SIA "Sanitex" spēj reaģēt uz pieaugošo pieprasījumu.

Šobrīd SIA "Sanitex" darbaspēku vīrusa uzliesmojums neskarot: "Tiek ierosināti visi iespējamie preventīvie pasākumi saistībā ar "Covid-19"." Attālinātas darba iespējas tiek izskatītas tikai biroja darbiniekiem.

Kā vēstīts, saistībā ar "Covid-19" vīrusa izplatību Latvijā līdz Lieldienām izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot stingrus ierobežojošus pasākumus, ceturtdien pēc valdības ārkārtas sēdes paziņoja amatpersonas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot stratēģisko attīstību un nostiprinot savas pozīcijas Baltijas tirgū, uzņēmums “Sanitex” šovasar atklāj jau septīto un līdz šim lielāko “PROMO Cash&Carry” tirdzniecības centru Latvijā.

Investīciju apjoms sasniedz 12,4 miljonus eiro, un jaunais centrs atrodas Rīgā, Juglas ielā. Tirdzniecības centra kopējā platība sasniedz 5875 m², padarot to par apjomīgāko “PROMO Cash&Carry” Latvijā. Centra darbības uzsākšana nodrošina 50 jaunas darba vietas.

“Atverot līdz šim lielāko “PROMO Cash&Carry” centru Latvijā, mums ir īpašs gandarījums par diviem būtiskiem papildinājumiem, kas jau kļuvuši par nozīmīgu ieguvumu mūsu klientiem. Jaunais centrs piedāvā plašāko svaigu zivju un jūras velšu nodaļu Latvijā – aptuveni 70 dažādi produkti no Baltijas un citām valstīm ir pieejami vienuviet. Tāpat klientiem nodrošinām profesionālus pakalpojumus, piemēram, zivju tīrīšanu, apstrādi, marinēšanu, filēšanu un vakuuma iepakošanu, kas ievērojami atvieglo ikdienas darbu gala patērētāju apkalpošanā. Esam lepni arī par īpaši izveidoto trauku nodaļu profesionāļiem, kas piedāvā plašu un ekskluzīvu sortimentu restorāniem, kafejnīcām un citiem HoReCa nozares uzņēmumiem,” saka “PROMO Cash&Carry” tirdzniecības vadītāja Svetlana Martinova.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīklos "Mego" un "Citro" novērota pastiprināta iepirkšanās aktivitāte un to vadība aicina iedzīvotājus nekrist panikā, bet saprātīgi izvērtēt nepieciešamību veidot pārtikas uzkrājumus.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās nedēļas ceturtdienu vakar, 12. martā, mazumtirdzniecības veikalu tīkla "Mego" apgrozījums pieaudzis par 30%. Visvairāk tiek izpirkts tualetes papīrs, konservētie produkti un preces ar ilgu derīguma termiņu, biznesa portālam db.lv pastāstīja "Mego" valdes loceklis Igors Šihmans.

Jautāts, kādā veidā "Mego" nodrošina sabiedrības un darbinieku veselību ārkārtas situācijas laikā, I. Šihmans sacīja, ka "tiek ievērotas visas sanitārās normas un regulāri tiek veikti uzkopšanas un dezinfekcijas darbi – tiek tīrīti iepirkumu grozi un ratiņi, kasieri pastiprināti dezinficē kases aparātu zonas, kā arī tiek izmantoti cimdi visos nepieciešamajos gadījumos".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz Krievijas darbībām Ukrainā, distribūcijas un loģistikas uzņēmums "Sanitex" pārtrauc preču importu no Krievijas un Baltkrievijas.

Tāpat arī nolemts pārtraukt preču iepirkumu Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes produktiem no citiem importētājiem Baltijā.

""Sanitex" pārtrauc Krievijas un Baltkrievijas preču tirdzniecību Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Mēs uzskatām, ka šobrīd Latvijas un Baltijas uzņēmēju ieguldījums vienotībā un solidaritātē ir ārkārtīgi svarīgs,” skaidro SIA "Sanitex" valdes loceklis Kārlis Ābele.

Uzņēmums ir jau pārtraucis preču importu no Krievijas un Baltkrievijas ražotājiem un piegādātajiem. Šo preču kopējais īpatsvars 2021. gadā veidoja 0,6% no "Sanitex" tirdzniecības apjoma Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Uzņēmums arī nolēmis pārtraukt iegādāties Krievijas un Baltkrievijas izcelsmes produktus no citiem importētājiem. Šīs preces tiks izņemtas no PROMO Cash & Carry, PROMO Food Service, Officeday un citiem uzņēmuma tirdzniecības kanāliem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairumtirgotāja "Sanitex" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 414,032 miljoni eiro, kas ir par 3,2% vairāk nekā iepriekšējā gadā, bet koncerna peļņa samazinājās par 6% un bija 7,514 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vienlaikus paša "Sanitex" apgrozījums pērn bija 411,091 miljons eiro, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 9,8% un bija 6,555 miljoni eiro.

Grupas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn "Sanitex" grupa sasniedza uzstādītos mērķus par spīti nelabvēlīgiem HoReCa un pasākumu sektora darbības ierobežojumiem Covid-19 ietekmē.

Pērn uzņēmums spēja veiksmīgi pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem, attīstot tirgum nepieciešamo sortimentu, kā arī piesaistot vairākus jaunus ražotājus savam portfelim.

Vadības ziņojumā teikts, ka 2022.gada pirmajā ceturksnī Latvijā un daudzās citās valstīs tika atcelti ar Covid-19 izplatību saistīti ierobežojumi, kas pērn samazināja ekonomikas attīstību valstī un pasaulē, tāpat Latvijas ekonomiku ietekmē starptautiskās sankcijas, kas ieviestas pret Krieviju un Baltkrieviju, tomēr "Sanitex" vadība norāda, ka sankcijas neietekmēs koncerna darbību.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairumtirgotāja "Sanitex" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 457,541 miljoni eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā iepriekšējā gadā, bet koncerna peļņa pieauga par 51% un bija 11,35 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Vienlaikus paša "Sanitex" apgrozījums pērn bija 454,438 miljons eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 59,7% un bija 10,47 miljoni eiro.

Kopumā koncerns pērn tirdzniecību veica 20 valstīs, tostarp 443,546 miljoni eiro gūti Latvijā, 6,011 miljoni eiro - Čehijā, 4,457 miljonu eiro - Lietuvā, bet 2,529 miljoni eiro gūti Igaunijā.

Kompānijas finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kāpums saistīts ar Covid-19 ierobežojumu atcelšanu un sadarbības sākšanu ar mazumtirdzniecības tīklu "Lidl", kam "Sanitex" piegādā gan vietējos, gan arī importa zīmolu produktus.

Vienlaikus pagājušajā gadā "Sanitex" importēja cigaretes no Vācijas, Rumānijas, Polijas un nodrošināja cigarešu zīmolu "Camel", "Winston" un "LD", kā arī "Winston" un "LD" smēķējamās tabakas vairumtirdzniecību.

Reklāmraksti

Wallester ieceļ amatā Edgaru Valmeru par komercdirektoru, lai vaicinatu izaugsmi Eiropā

Sadarbības materiāls,06.08.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tallina, Igaunija – [06.08.2025] – Wallester, vadošais Eiropas fintech uzņēmums, kas specializējas mūsdienīgā uzņēmumu finanšu menedžmentā un integrētajos finanšu risinājumos, ir iecēlis amatā Edgaru Valmeru par jauno komercdirektoru (CCO).

E.Valmeram ir vairāk nekā desmit gadu pieredze banku un maksājumu jomā. Viņš ir ieņēmis vadošus amatus Magnetiq Bank – uzņēmumā, kas koncentrējas uz digitālo komerciju, fintech pakalpojumiem un ‘’acquiring’’ risinājumiem. Savā darbības laikā, uzņēmumā viņš izveidoja “acquiring” pakalpojumu no nulles un vadīja sarežģītas klientu attiecības, kā E-komercijas departamenta vadītājs. Vēlāk viņš kļuva par valdes locekli, pārraugot klientu apkalpošanu, karšu izsniegšanu, kredītu procesus un mārketingu jaunās paaudzes e-komercijas banku risinājumos.

"Mēs ar lielu prieku sveicam Edgaru Wallester komandā," saka Sergejs Astafjevs, Wallester izpilddirektors un līdzdibinātājs. "Viņa pievienošanās uzņēmumam ir nozīmīgs personisks un stratēģisks solis. Es pazīstu Edgaru gandrīz 15 gadus un vienmēr esmu augstu vērtējis viņa godīgumu, izpratni un līderību maksājumu nozarē. Viņa pieredze mērogojama ‘’acquiring’’ infrastruktūras izveidē un kritiski svarīgu partnerību vadībā padara viņu par ideālu izvēli mūsu nākamajam attīstības posmam."

Pārtika

Pasaulē pieprasītākajā izstādē Gulfood 2022 piedalās 14 Latvijas ražotāji

Db.lv,14.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 13.februārī durvis vērusi pasaulē pieprasītākā izstāde Gulfood 2022, kur Agroresursu un Ekonomikas institūta organizētais un Zemkopības ministrijas līdzfinansētais Latvija nacionālais kopstends piedalās jau 9 gadu pēc kārtas.

174m2 lielais Latvijas stends atrodas starp lielvalstu kopstendiem- Meksikas, Brazīlijas, Spānijas, Argentīnas, Francijas, Lielbritānijas, Itālijas, ASV, Vācijas, Indijas, Portugāles, u.c.

Šogad, spītējot COVID19 ierobežojumiem, Latvijas kopstendā strādā 14 pārtikas uzņēmumi: SIA Markol, SIA Felici, SIA King Coffe Service, SIA Cannelle Bakery, SIA GPU Nākotne, SIA Pernes L, SIA Premium Chocolate, AS Tukuma piens, AS Smiltenes piens, AS Jaunpils pienotava, AS Dobeles dzirnavnieks, AS Balticovo, SIA Rāmkalni Nordeco, SIA Serenes piens.

Pusei uzņēmumu dalību kopstendā līdzfinansē lauksaimniecības nacionālā atbalsta programma “Atbalsts tirgus veicināšanai”, otrai pusei- Eiropas Savienības programmas “Eiropas Savienībā ražotu pārtikas produktu veicināšana trešajās valstīs” MEG Promo projekts kooperatīvās sabiedrības "Latvijas Piensaimnieku Centrālā Savienība" vadībā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“NCH Baltics AIFP”, kas ir pārvaldnieks fondam “NCH Baltics Opportunity Fund I AIF” (“Fonds)”, paziņojis par otra īpašuma – noliktavu, ražošanas un biroju kompleksa Ganību dambī , Rīgā, iegādi.

Tādējādi fonds turpina veikt ieguldījumus industriālajos un loģistikas īpašumos lielākajās Baltijas valstu pilsētās.

Noliktavu komplekss Ganību dambī atrodas uz 2 ha zemes īpašuma un tā sastāvā ir ēkas 6333 kvadrātmetru platībā. Objekts atrodas stratēģiski izdevīgā vietā, dažu minūšu brauciena attālumā no ostas un pilsētas aktīvā centra.

Īpašums ir pilnībā iznomāts “Prof.lv”, “Labās balvas”, “Montāžnieks DE”, “Promo Team Baltic”, “DAS Group” un citiem uzņēmumiem.

"Mēs esam gandarīti par šo investīciju: stratēģiski izdevīgā atrašanās vieta, pieejamība un nomnieku sastāvs nospēlēja par labu lēmumam iegādāties šo īpašumu. Īpaši priecīgi esam par to, ka, pateicoties šāda objekta specifikai, mums ir iespēja turpināt īstenot fonda ilgtspējas mērķus, koncentrējoties uz energoefektivitāti, CO2 izmešu samazināšanu un atjaunojamās enerģijas izmantošanu”, norāda “NCH Baltics AIFP” valdes loceklis Ralfs Jansons.