Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā “Spice Home” atvērts sporta un aktīvās atpūtas preču veikals “Decathlon”, kura izveidē investēti vairāk nekā 2,5 miljoni eiro, un tā tirdzniecības platība sasniedz 3000 kvadrātmetru.

“Decathlon” veikals “Spice Home” ir pirmais Baltijas valstīs, kas veidots atbilstoši uzņēmuma jaunajai vizuālajai identitātei ar modernizētu iekārtojumu un klientu ērtībām pielāgotu vidi.

“Mēs ar lielu prieku atveram “Decathlon” veikalu “Spice Home”, lai padarītu sportu un aktīvu dzīvesveidu vēl pieejamāku Pārdaugavas un Pierīgas iedzīvotājiem,” saka “Decathlon” “Spice Home” veikala vadītāja Irbe Tene.

“Decathlon” Baltijas valstu vadītājs Džordans Čapski (Jordane Czapski): “Ar šo sesto tirdzniecības vietu Baltijā mēs vēl vairāk nostiprinām savu lomu kā nozīmīgs sporta partneris reģionā. Tā ir vēl viena iespēja sniegt ieguldījumu vietējās kopienās un iedvesmot arvien vairāk cilvēku kustēties, atklājot sporta burvību, neatkarīgi no tā, kur viņi dzīvo un sporto.”

“Ir sācies jauns “Spice Home” attīstības posms. Pirmkārt, partnerība ar “Decathlon” ir stratēģiska – tā stiprina tirdzniecības centra pozīcijas sporta un aktīvā dzīvesveida segmentā. Otrkārt, esam mērķtiecīgi ieguldījuši infrastruktūras uzlabojumos,” saka “Spice” un “Spice Home” vadītāja Iveta Priedīte.

Mobilitātes uzlabošanai pie tirdzniecības centra ir izbūvēts jauns stāvlaukums un ierīkotas velosipēdu novietnes. Izveidots arī moderns sporta laukums aktīvai atpūtai, brīvā laika pavadīšanai un sporta ekipējuma izmēģināšanai tuvējās apkaimes iedzīvotājiem. Kopējais ieguldījumu apjoms pārsniedz vienu miljonu eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” 2024. gadā sasniedzis vairāk nekā 15,66 miljonu eiro neto apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk, nekā iepriekšējā gadā.

Finanšu rādītāju pozitīvo dinamiku galvenokārt noteikusi sekmīga stratēģijas īstenošana, tostarp ēkas kopējās vērtības pieaugums, kas saistīts ar rekonstrukcijas darbu noslēgumu 2023. gadā, pilnīgu tirdzniecības platību iznomāšanu un apmeklētāju plūsmas palielināšanos.

Iepriekšējā pārskata gadā tirdzniecības centrā “Spice” tika veiktas veikalu rekonstrukcijas 629 kvadrātmetru platībā un centra nomnieku klāstam pievienojās seši jauni zīmoli ar kopējo platību 633 kvadrātmetri. Jaunpienācēju vidū ir ir tādi zīmoli kā “Bistro Balts”, “Gulliver”, “GANT”, “Guess”, “JUMP Paris” un pirmais itāļu zīmola “Boggi Milano” konceptveikals Latvijā.

Lai uzlabotu gājēju un satiksmes drošību, ieguldot vairāk nekā 500 000 eiro, pārveidota brauktuve pie A ieejas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz tirdzniecības centra Sāga jumta uzstādīti saules paneļi 3500 m2 platībā ar kopējo jaudu 499kW.

Jaunais saules paneļu parks turpina t/c Sāga apņemšanos darboties videi draudzīgi un ilgtspējīgi, samazināt oglekļa emisijas un uzlabot energoefektivitāti. Ik gadu tas ļaus t/c Sāga saražot ap 500MWh enerģijas, ko izmantot to pašpatēriņam.

Tuvākajā nākotnē t/c Sāga plāno palielināt enerģijas ražošanu un paplašināt saules paneļu parku vēl par 1 MW.

“Saules paneļu uzstādīšana ir vēl viens solis t/c Sāga centienos darboties atbildīgi un videi draudzīgi. Uzskatām par privilēģiju atrasties zaļā teritorijā un respektējam dabas tuvumā, tāpēc mūsu mērķis ir ikdienā pieņemt videi labvēlīgus lēmumus un samazināt ekoloģiskās pēdas nospiedumu, tam iedvesmojot arī mūsu apmeklētājus un nomniekus,“ komentē T/c Sāga direktore Jolanta Opaleva.