Jaunākais izdevums

Uzsākta tirdzniecības centra “Spice Home” rekonstrukcija, kas paredz būtiskas pārmaiņas centra plānojumā un interjera atjaunošanu.

Projekta ietvaros tiks pārbūvēta 12 000 m2 platība, un kopējās investīcijas sasniegs 11 miljonus eiro.

Rekonstrukcijas darbi norisināsies, nepārtraucot centra darbību.

“Tirdzniecības centrs ir novecojis un tam ir nepieciešamas pārmaiņas. Rekonstrukcijas gaitā “Spice Home” iegūs modernu interjeru un pilnveidotu veikalu klāstu, kas atbilst pircēju mūsdienu vajadzībām,” saka “Spice” un “Spice Home” vadītāja Iveta Priedīte.

“Spice Home” jaunais attīstības posms sākās jau gada vidū, kad tirdzniecības centrā tika atvērts modernākais “Decathlon” veikals Baltijā. Savukārt mobilitātes uzlabošanai pie tirdzniecības centra ir izbūvēts jauns stāvlaukums un ierīkotas velosipēdu novietnes. Izveidots arī moderns sporta laukums aktīvai atpūtai, brīvā laika pavadīšanai un sporta ekipējuma izmēģināšanai tuvējās apkaimes iedzīvotājiem.

Rekonstrukcijas laikā tiks pārvietota B ieeja. Tāpat tiks pārbūvēti eskalatori un lifti, uzlabojot piekļuvi otrā stāva veikaliem, uzstādītas energoefektīvākas gaisa apmaiņas sistēmas un apgaismojums. Tiks paplašinātas labierīcības, izveidota ģimenes istaba, kā arī atjaunots tirdzniecības centra interjers un fasāde.

Pārbūves darbi tiks veikti pakāpeniski, nodrošinot tirdzniecības centra nepārtrauktu darbību un visu pakalpojumu pieejamību apmeklētājiem. Projekta gaitā pakāpeniski tiks atvērti jauni veikali, un jau 17. novembrī centra piedāvājumu papildinās veikals visai ģimenei – “Sinsay”.

Tirdzniecības centra rekonstrukciju plānots pabeigt 2027. gada 1. ceturksnī.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Spice Home” atvērts sporta un aktīvās atpūtas preču veikals “Decathlon”, kura izveidē investēti vairāk nekā 2,5 miljoni eiro, un tā tirdzniecības platība sasniedz 3000 kvadrātmetru.

“Decathlon” veikals “Spice Home” ir pirmais Baltijas valstīs, kas veidots atbilstoši uzņēmuma jaunajai vizuālajai identitātei ar modernizētu iekārtojumu un klientu ērtībām pielāgotu vidi.

“Mēs ar lielu prieku atveram “Decathlon” veikalu “Spice Home”, lai padarītu sportu un aktīvu dzīvesveidu vēl pieejamāku Pārdaugavas un Pierīgas iedzīvotājiem,” saka “Decathlon” “Spice Home” veikala vadītāja Irbe Tene.

“Decathlon” Baltijas valstu vadītājs Džordans Čapski (Jordane Czapski): “Ar šo sesto tirdzniecības vietu Baltijā mēs vēl vairāk nostiprinām savu lomu kā nozīmīgs sporta partneris reģionā. Tā ir vēl viena iespēja sniegt ieguldījumu vietējās kopienās un iedvesmot arvien vairāk cilvēku kustēties, atklājot sporta burvību, neatkarīgi no tā, kur viņi dzīvo un sporto.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” 2024. gadā sasniedzis vairāk nekā 15,66 miljonu eiro neto apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk, nekā iepriekšējā gadā.

Finanšu rādītāju pozitīvo dinamiku galvenokārt noteikusi sekmīga stratēģijas īstenošana, tostarp ēkas kopējās vērtības pieaugums, kas saistīts ar rekonstrukcijas darbu noslēgumu 2023. gadā, pilnīgu tirdzniecības platību iznomāšanu un apmeklētāju plūsmas palielināšanos.

Iepriekšējā pārskata gadā tirdzniecības centrā “Spice” tika veiktas veikalu rekonstrukcijas 629 kvadrātmetru platībā un centra nomnieku klāstam pievienojās seši jauni zīmoli ar kopējo platību 633 kvadrātmetri. Jaunpienācēju vidū ir ir tādi zīmoli kā “Bistro Balts”, “Gulliver”, “GANT”, “Guess”, “JUMP Paris” un pirmais itāļu zīmola “Boggi Milano” konceptveikals Latvijā.

Lai uzlabotu gājēju un satiksmes drošību, ieguldot vairāk nekā 500 000 eiro, pārveidota brauktuve pie A ieejas.