Jaunākais izdevums

Viens no vadošajiem pārtikas produktu, delikatešu tirgotājiem, celtniecības un apdares materiālu tirgotājiem Latvijā Reaton šodien, 8.augustā, svin 25 gadu jubileju. Turpinot uzņēmuma biznesa attīstību, jubilejas gadā tas iecerējis atvērt divstāvīgu bistro viesnīcā Radisson Blu Latvija.

„25 gadi ir ilgs laiks gan cilvēka, gan uzņēmuma dzīvē. Šajā laikā mainījusies dzīves uztvere – temps, vērtības, principi. Reaton šis bijis interesants periods, daudzas no uzņēmuma uzsāktajām un paveiktajām lietām Latvijā tika darītas pirmo reizi – kvalitatīvu dizaina un interjera apdares materiālu ievešana un ražošana, augstas klases jūras velšu ievešana tirgū, interjera un delikatešu centra mc2 izveide un daudzi citi projekti. Visus šos gadus uzņēmumam ir izdevies noturēt savu komplicēto, daudznozaru struktūru, pie tam katrs biznesa virziens ir līderis savā nozarē. Uzņēmums arī turpmāk plāno saglabāt savas pamatvērtības un turpināt attīstīties. Nākamais plānotais projekts ir bistro ar interesantu konceptu, kas papildinās Radisson Hotel Blu esošo Gastronome kompleksu”: par Reaton attīstību stāsta uzņēmuma prezidents Boriss Gluhmans.

Uzņēmumu raksturo vēlme būt līderim, pirmajam kaut ko uzsākt, un šī īpašība ir darbojusies kā nozīmīgs dzinējspēks. Tomēr neskatoties uz pārmaiņām, uzņēmums ir pieturējies pie nemainīgām vērtībām – vienmēr līmenī, izcils serviss klientiem, kā arī optimisms.

Vienmēr līmenī ir Reaton sauklis, kuru izpildīt ar katru gadu kļūst aizvien grūtāk, jo līderis sacenšas pats ar sevi un paša uzstādītiem kritērijiem. Uzmanība, ar kādu izturamies pret savu klientu vēlmēm, ir ļāvusi izveidot un noturēt ilgtermiņa attiecības. Visu šo gadu laikā esam sekojoši līdzi devīzei, Labas lietas vajag katram, šī pārliecība ir pamats daudziem pieņemtajiem lēmumiem. Pieņēmums, ka Reaton ir uzņēmums, kas strādā šaurai auditorijai, ir kļūdains, jo par to liecina dati,” atklāj Gluhmans.

Šo gadu laikā realizēti 10 000 celtniecības objekti – no vannas istabas Romas pāvestam Jānim Pāvilam II vizītes laikā līdz viesnīcām, lidostām, tirdzniecības centriem, dzīvojamām ēkām. Katrs trešais rīdzinieks savas dzīves vai darbavietā izmanto kādu produktu no Reaton. Pārtikas departaments katru dienu apkalpo ap 1500 klientu. Pateicoties klientu vēlmju izpratnei, šo gadu laikā pārdots nepilns pusmiljons austeru, 4 miljoni kg garneļu un 5 miljoni kg gaļas delikatešu. Šie fakti ļauj apgalvot, ka Reaton produkcija ir pazīstama gandrīz katram Latvijas iedzīvotājam, nu jau divās paaudzēs. Reaton rada un virza jaunas tirgus tendences visās darbības sfērās.

Pašlaik Reaton piedāvā 7000 dažādus un unikālus pārtikas produktus un delikateses - labāko no visas pasaules gan ikdienas maltītēm, gan visizsmalcinātākajām svinībām. Profesionāla, radoša un ilglaicīga sadarbība izveidojusies ar vadošajiem Latvijas nozaru pārstāvjiem - dizaineriem un šefpavāriem, piemēram, šajos gados nodrošinot vairāk nekā 600 pasaules ekspertu vadītus seminārus un meistarklases, kā arī neskaitāmas prezentācijas un individuālas konsultācijas. Jau ceturtdaļgadsimta Reaton sadarbības partneri ir Latvijas vadošie nekustamo īpašumu attīstītāji, arhitekti un dizaineri, labāko restorānu īpašnieki un šefpavāri, kas tāpat kā Reaton novērtē nevainojamu gaumi, skaistu vidi un labu ēdienu. Mūsu darbinieki ir sava darba profesionāļi un entuziasti, kuri nemitīgi pilnveido savas zināšanas par produktiem un prasmes klientu apkalpošanā. Tādēļ Reaton spēj piedāvāt jaunas idejas un efektīvus risinājumus jūsu biznesa mērķu sasniegšanai, nodrošinot visaugstāko kvalitāti visās sadarbības jomās.

"Reaton" Latvijas tirgū darbojas kopš 1988.gada un ir daudznozaru uzņēmums. Galvenie "Reaton" darbības virzieni ir pārtikas produktu un delikatešu tirdzniecība, apdares materiālu un interjera priekšmetu tirdzniecība, celtniecība un durvju ražošana. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 914 118 lati. "Reaton Ltd" īpašnieki ir Boriss Gluhmans - 60,31% un Nataļja Jakovļeva - 39,69%. 2012. gadā apgrozījums bija 20,02 miljoni latu. Plānotais apgrozījums 2013.gadā ir 24 miljoni latu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meistarklases ar pavārmākslas leģendām un virtuoziem, austeru un citu delikatešu degustācija, ārzemju un vietējo speciālistu lekcijas, izstāde ar plašu produktu klāstu - tā ir tikai neliela daļa no šī gada Reaton Pārtikas Profesionāļu dienām, kas 13. un 14. februārī norisinās Rīgā.

Reaton saviem klientiem ir bijis uzticams partneris jau 30 gadus, sniedzot risinājumus, inovācijas un zināšanas, ne tikai pārtikas produktus. Reaton Profesionāļu dienu laikā mēs atvedam pasauli šeit un reizē izceļam Latvijas labākos meistarus. Reaton Pārtikas Profesionāļu dienas jau piecpadsmito gadu ir gaidīts notikums, kur tiekas nozares eksperti, mainās viedokļiem, smeļas iedvesmu un idejas vasaras sezonai,” stāsta Reaton Pārtikas departamenta mārketinga daļas vadītāja Zane Lasmane.

Pasākuma viesiem ir iespēja iepazīt, nodegustēt un izzināt vairāk nekā 80 produktu ražotāju labumus, redzēt un dzirdēt augsti novērtētus Latvijas un ārvalstu šefpavārus.

Atpūta

Novāc Latvijas dizaina ražu

Anda Asere,02.10.2014

Gaismas objektu kolekciju Intas lampas veido vairāk nekā 30 dažāda lieluma dizaina lampas. Tās radītas no koka, stikla un dažādu struktūru audumiem – sākot no smalkām mežģīnēm un beidzot ar raupju džutu.

FOTO: GADA BALVA DIZAINĀ 2014 ARHĪVS

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieteikumu skaits dažādās konkursa Gada balva dizainā 2014 kategorijās izlīdzinās; pavisam par lauriem šogad cīnās 103 darbi

«Konkurss Gada balva dizainā 2014 uztur Latvijas dizaina nozares profesionālās darbības asinsriti. Lielā un pastāvīgā ieinteresētība par dalību konkursā apliecina nepieciešamību pēc regulāra šāda līmeņa notikuma. Jaunie darbi parāda nozares profesionāļu jaunrades spēju un kvalitāti. Katrs dizaina sasniegums ir jauns pakāpiens Latvijas dizaina skolas attīstības piramīdā un solis tuvāk tās atpazīstamībai. Tas ir arī pakāpiens tuvāk jaunai dizaina domāšanai, kas ir meklējumi citai attieksmei starp cilvēciskajām vajadzībām un vides ilgtspējas saglabāšanu,» stāsta Andrejs Broks, Latvijas Dizaineru savienības priekšsēdētājs. Dizaina izstāde Design Isle 2014, kuras ietvaros apskatāma Gada balva dizainā 2014 ekspozīcija, notiek izstāžu hallē Ķīpsala no 2. līdz 5. oktobrim.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot 35 gadu jubileju, Reaton atklāja specializētu ekspozīciju, kur var apskatīt klātienē apdares materiālus un dizaina risinājumus birojiem, komerctelpām un ventilējamām fasādēm. Tā ir vienīgā ekspozīcija Latvijā ar tik plašu apdares materiālu klāstu. Ekspozīcijā ir iekļautas arī vairākas darba zonas, kurās kopā ar Reaton speciālistiem var iepazīt aktuālās kolekcijas un atrast risinājumus saviem projektiem brīvā un radošā vidē.

Specializētā ekspozīcija atrodas Reaton Arhitektūras un celtniecības centrā Čiekurkalnā. Tā ir radīta kā arhitektūras un dizaina instruments, kā arī darba platforma vienuviet. Ekspozīcijā var iepazīt aktuālākās tendences ventilējamās fasādēs, biroju dizainā, apdares materiālu kolekcijās un citos inovatīvos, modernos risinājumos komerctelpām ar mūsdienās nepieciešamajiem BREEAM, LEED, FSC un citiem sertifikātiem.

“Novērojam tendenci, ka Latvijā straujiem soļiem attīstās biroju platību segments, kur pēdējos gados aktuālākais izaicinājums ir komforts un funkcionalitāte. Atzīmējot uzņēmuma 35 gadu jubileju, vēlējāmies radīt vietu, kurā vienuviet atrodas vairākas specializētu produktu grupas un katrs, meklējot risinājumus savai iecerei, spētu aplūkot, izmēģināt un kombinēt produktus profesionālā vidē, ietaupot laiku un enerģiju. Ekspozīcijas mērķis ir radīt vietu, kur būs iespējams smelties idejas un atrast piemērotus, inovatīvus materiālus saviem projektiem,” uzsver Reaton Projektu departamenta direktors Dmitrijs Bugajevs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudznozaru uzņēmums SIA «Reaton Ltd» 2017.gadā strādāja ar apgrozījumu 48,410 miljonu eiro apmērā, kas bija par 16,5% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmumam arī izdevies atgriezties pie peļņas - tā pērn pēc nodokļiem veidoja 224 tūkstošus eiro pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.

SIA «Reaton Ltd» dibināts 1991.gadā, un uzņēmums darbojas vairākās jomās. Tas tirgo interjera un apdares materiālus, ražo un pārdod koka durvis, veic ēku būvniecību, iznomā telpas, kā arī nodarbojas ar pārtikas produktu un delikatešu importu, distribūciju un mazumtirdzniecību.

Lielāko daļu no uzņēmuma apgrozījuma veido ieņēmumi no pārtikas produktu tirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas, kas 2017.gadā pieauguši par 10,4% salīdzinājumā ar gadu iepriekš. Tie pērn bija 35,053 miljoni eiro. SIA «Reaton Ltd» gada pārskata vadības ziņojumā sacīts, ka pārtikas preču pārdošanas biznesā pērn stabili palielinājušies pārdošanas apjomi vairumtirdzniecības departamentā visās trīs Baltijas valstīs. Īpaši straujš pieauguma temps sasniegts Igaunijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā nekustamo īpašumu cenu pieaugumu un kvalitatīvu telpu trūkumu, uzņēmumi saskaras ar sarežģītu izvēli. Taču, attīstoties uzņēmējdarbībai, pareizi veidots interjera dizains pat ierobežotu telpu var pārvērst funkcionālā un iedvesmojošā vidē. IKEA Biznesa klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Ilze Vītiņa ieskicē, kā komerciālo telpu interjera dizains – no stilīgiem īres dzīvokļiem līdz daudzfunkcionāliem birojiem – palīdz risināt reālas tirgus problēmas. Kā arī atspēko maldīgo uzskatu, ka interjera dizaina risinājumi ir pārāk dārgi, jo īpaši maziem vai vidējiem uzņēmumiem.

Kā, tavuprāt, attīstās nekustamo īpašumu tirgus Latvijā?

Tirgū patiešām ir vērojamas zināmas izmaiņas un tendences. Piemēram, pieaug interese par īpašumiem tādās pilsētās kā Valmiera, Jelgava un Cēsis. Mājokļu cenas tur jau tuvojas galvaspilsētas cenām, taču kvalitatīvu nekustamo īpašumu piedāvājums joprojām ir ierobežots. Vienlaikus būvniecības izmaksas paaugstina dažādi ārējie faktori, tai skaitā ekonomiski un ar energoefektivitāti saistīti, kas nozīmē, ka jauni dzīvokļi kļūst dārgāki. Tāpat vērojamas būtiskas pārmaiņas attiecībā uz nekustamo īpašumu izmēru. Attīstītāji, vēloties apmierināt tirgus vajadzības, vairāk koncentrējas uz mazākiem dzīvokļiem gan pārdošanai, gan izīrēšanai. Turklāt pieaug pieprasījums pēc pilnībā aprīkotiem un mēbelētiem dzīvokļiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja nu pazīstama telpa spētu sniegt vairāk – palīdzētu justies labāk, uzlabotu sadarbošanās iespējas un pielāgotos Tavām vajadzībām? Tieši ar šādu ieceri tika pārveidota biroja telpa Agroresursu un ekonomikas institūtā. Ar ekspertu palīdzību un svaigu skatījumu esošais telpas plānojums tika pārvērsts par elastīgu un funkcionālu darba vietu, kuru var izmantot pētnieki no visas Latvijas. Projekta eksperti dalās pieredzē par to, kā tas viss tika realizēts un kā pārdomāts telpu interjers spēj uzlabot darba plūsmu ikdienā.

Lai ikdienas darbā atbalstītu savus darbiniekus, jo īpaši tos, kuri darba vajadzībām brauc no citām Latvijas pilsētām vai strādā daļēji attālināti, institūtam radās nepieciešamība Rīgā izveidot tam īpašu telpu – daudzfunkcionālu biroju, kurā darbinieki spētu ērti strādāt.

“Šīs telpas galvenais mērķis bija parādīt, ka birojs var būt citāds – funkcionāls, taču patīkams un mājīgs. Neraugoties uz lielajiem izmēriem, augstajiem griestiem un ne visai ideālajiem renovācijas apstākļiem, interjera dizaineres uzdevums bija atrast līdzsvaru starp profesionālu atmosfēru un mājīgu vidi, kas vienlaikus veicina iztēli,” stāsta Agroresursu un ekonomikas institūta pārstāvis Renārs Zīle.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīca, neliels veikaliņš, radošā studija vai birojs – ir svarīgi, lai uzņēmuma telpas būtu iedvesmojošas un aicinošas, sevišķi, ja tajās notiek arī tikšanās ar klientiem. IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā, dalās padomos, kas noderēs labiekārtot vai atjaunot uzņēmuma telpas, kā arī palīdzēs saplānot pārvērtībām nepieciešamos finanšu resursus.

Neatkarīgi no tā, vai telpas jāiekārto nu nulles vai jāpārplāno tās, IKEA interjera dizainere Linda Ribaka-Orlova iesaka noteikt projektam atvēlēto budžetu. Pirmkārt, jānolemj, cik daudz līdzekļu uzņēmums var atļauties tērēt interjeram. Prioritāšu noteikšana palīdzēs turēties pie plāna un vēlāk arī ietaupīt. Papildus jau plānotajam budžetam, vienmēr jāatvēl aptuveni 10 % neparedzētiem izdevumiem.

Otrkārt, jādefinē kādām funkcijām uzņēmuma telpas paredzētas. Tās ir būtiski zināt pirms sākt domāt par krāsu paleti vai mēbelēm.

Visbeidzot, izvēloties profesionāla interjera dizainera sniegtos pakalpojumus, iespējams ietaupīt gan laiku, gan naudu. “Profesionālis piedāvās vairākus funkcionālus risinājumus, kā arī atlasīs piemērotākās mēbeles konkrētajām telpām. Tāpat interjera dizainers, izstrādājot piedāvājumu, ņems vērā pieejamo budžetu,” saka L. Ribaka-Orlova. Viņa uzsver, ka interjera dizainers var palīdzēt izvairīties no impulsīviem pirkumiem, kas reizēm var būt ļoti dārga kļūda.

Reklāmraksti

Profesionāla interjera dizainere iekārto “IPS Baltics” biroju, atspoguļojot jaunākās tendences

Sadarbības materiāls,25.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cerot, ka pandēmijas radītie ierobežojumi būs īslaicīgi un darbs attālināti vairs nebūs norma, daudzi uzņēmumi šo laiku izmantoja lietderīgi, pārkārtojot vai labiekārtojot biroju telpas. Ņemot vērā, ka darbs no mājām ir ietekmējis un mainījis arī interjera tendences birojos, Mārupē bāzētais uzņēmums “IPS Baltics” savu biroju veidot izvēlējās sadarbībā ar profesionālu dizaineri. Biznesa klientiem šis pakalpojums ir pieejams bez maksas. Uzņēmums un interjera dizainere dalās pieredzē un vērtīgos padomos, ko ņemt vērā, labiekārtojot biroju.

“IPS Baltics” – kvalificēta personāla pakalpojumu nodrošinātājs kuģu īpašniekiem un vēja turbīnu operatoriem, biroja kopējā telpu platība ir 84 kvadrātmetri. Uzņēmums strauji paplašinājās un pārskatāmā nākotnē plāno paplašināties vēl, tāpēc radās nepieciešamība pēc jaunām biroja telpām. Iepriekšējās biroja telpas bija vēl mazākas un nespēja nodrošināt pietiekami daudz darba vietas personālam. Sākotnēji jaunajās telpās tika veikts neliels kosmētiskais remonts, bet pēc tam, cieši sadarbojoties ar interjera dizaineri, tika iekārtots birojs. Tas ir samērā neliels birojs, kura telpās atrodas arī virtuve. Birojā šobrīd strādā seši darbinieki, bet interjera dizainerei bija nepieciešams iekārtot darba vietas astoņiem darbiniekiem, jo uzņēmums plāno izaugsmi.

Būvniecība un īpašums

Reaton jauna bāra koncepcijas izveidē investējis vairāk nekā 400 000 eiro

LETA,29.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudznozaru kompānija SIA Reaton jaunā bāra koncepcijas Meals bar izveidē investējusi vairāk nekā 400 000 eiro, informēja uzņēmumā.

Jaunā koncepta bārs Meals bar by Gastronome atrodas Rīgā, Brīvības ielā 31, tā platība ir 220 kvadrātmetri. Jaunā ēdināšanas vieta ir izvietota divos stāvos. Līdz ar šīs vietas izveidi ir radītas desmit jaunas darbvietas.

Bāra Meals bar by Gastronome atklāšana notiks 7.jūlijā plkst.21.

Daudznozaru kompānija Reaton tika dibināta 1988.gadā. Kompānijas darbības pamatvirzieni ir pārtikas produktu un delikatešu tirdzniecība, apdares materiālu un interjera priekšmetu tirdzniecība, būvniecība un durvju ražošana.

Reaton iekļauts delikatešu veikalu Gastronome tīkls, kā arī interjera un delikatešu centrs mc2, arhitektūras un celtniecības centrs Reaton, durvju ražotne, pārtikas produktu ražošana, loģistikas centrs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paziņoti Latvijas Dizaina gada balvas (LDGB) 2025 ieguvēji, godinot labākos dizaina darbus produktu, pakalpojumu, komunikācijas, vides un digitālo risinājumu kategorijās.

Grand Prix un Kultūras ministrijas prēmiju 2000 eiro apmērā saņēma aģentūra «Magic» par labdarības maratonam «Dod pieci!» īstenoto kampaņu «Slimība izārda, cerība dziedē!». Savukārt «Jaunā dizainera» titulu ieguva Zanda Seņkova par «Randevú» sēdmēbeļu kolekciju ar slēptu BDSM funkciju. Žūrija piešķīra arī četras atzinības, un savu speciālo balvu pasniedza arī Patentu valde un «JCDecaux».

Latvijas Dizaina gada balvas 2025 ieguvēji

Grand Prix ieguvējs un komunikācijas dizaina kategorijas uzvarētājs:

kampaņa «Slimība izārda, cerība dziedē!». Darba autors — «Magic». Darba pasūtītājs — Latvijas Sabiedriskais medijs.

Produktu dizaina kategorijas uzvarētājs:

Reklāmraksti

Mazo un vidējo uzņēmumu īpašniekiem: padomi un pieejami risinājumi, kas noderēs atjaunojot kafejnīcu

Sadarbības materiāls,10.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcām un restorāniem pēdējie gadi bijuši izaicinājumu pilni. Daudzas kafejnīcas pacietīgi gaidīja ierobežojumu mazināšanu, kas ļautu atkal pilnvērtīgi uzņemt savus iecienītos klientus iekštelpās. Iespējams, daži no viesmīlības industrijas pārstāvjiem izmantoja šo periodu, lai veiktu nepieciešamās izmaiņas interjerā. Profesionāla interjera dizainere palīdzēja atjaunot senu un iemīļotu ģimenes kafejnīcu Dobeles novadā, kas mantojumā saņemta no tēva. Dizainere dalās ar padomiem, ko būtu lietderīgi ņemt vērā citiem uzņēmumu īpašniekiem – ar ko sākt un kas jāpatur prātā, atjaunojot īpašumu un vienlaikus saglabājot cieņu arī pret tā vēsturisko veidotāju.

Kafejnīca Kaprīze dibināta 1994. gadā visai zīmīgā datumā – 18. novembrī, kad tiek svinēta Latvijas Republikas proklamēšanas diena. Kopš šī brīža daudz kas ir noticis un mainījies. Ģimenes kafejnīcai bija nepieciešamas pārmaiņas – telpas, kura tiek izmantota arī dažādām viesībām, interjers bija novecojis, tā izskatījās tumša. Īpašnieku vēlme ar profesionālas interjera dizaineres palīdzību bija izveidot gaišu, mājīgu un viesmīlīgu telpu, kas atspoguļotu jaunos saimniekus, vienlaikus stāstot arī par šīs vietas seno vēsturi.

Ar ko sākt pārvērtības

Pirms sākt plānot, svarīgākā lieta, kas jāņem vērā, ir budžets. Budžeta aplēses ļaus saprast, cik lielas izmaiņas un apjomīgs renovācijas process var būt. Arī vēlamais laika grafiks ir nozīmīgs – cik ilgi uzņēmums var būt slēgts vai ierobežota to pakalpojumu sniegšana, lai īstenotu visas plānotās pārmaiņas. Tas palīdzēs ne tikai saplānot pārējās lietas – izveidot jauno plānojumu, piesaistīt darbaspēku remontam, pasūtīt mēbeles un plānot piegādes, visu aprīkot un uzstādīt, bet arī savlaicīgi informēt klientus par gaidāmajām izmaiņām.

Reklāmraksti

5 zelta likumi, kas palīdzēs ietaupīt laiku un finanses, atjaunojot biroja interjeru

Sadarbības materiāls,02.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laiks, kad uzņēmumu telpas bija lietišķas un nemājīgas, ir palicis pagātnē. Cilvēki, kas ilgstoši strādājuši mājās, sagaida līdzīgas ērtības un mājīgumu arī birojā. Tomēr tas nenozīmē, ka jāsteidz pilnībā renovēt telpas un jāpērk no jauna viss iekārtojums. Mainīt telpas koptēlu un ērtības ir iespējams arī pavisam vienkārši, neiztērējot tam veselu bagātību. IKEA interjera dizainere Linda Ribaka-Orlova iesaka vienkāršus veidus un dalās ar padomiem, kā mainīt biroja interjeru.

Pirmais likums: apdomā zonējumu

Atvērta plānojuma biroji joprojām ir modē, tomēr interjera dizainere iesaka kārtīgi apdomāt zonējumu, īpaši tad, ja biroju iekārto no jauna vai maina veco iekārtojumu.

“Zonējums ir īpaši nozīmīgs telpās, kam ir vairākas funkcijas, piemēram, birojos, kur ir jāiekārto darba vietas, atpūtas stūrītis, jāsagaida klienti, jāeksponē preces un tamlīdzīgi. Zonējums palīdz ieviest telpā kārtību un centrē noteiktas aktivitātes konkrētās vietās. Kad telpu sadala zonās, uzreiz kļūst skaidrs, kādu mēbeļu, organizēšanas risinājumu vai sīkumu pietrūkst konkrētajās vietās, tāpēc vairs nav spiediena visu pirkt no jauna – var vienkārši piepirkt klāt dažas lietas un ietaupīt,” saka dizainere.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šefpavārs Mārtiņš Rītiņš Reaton Pārtikas Profesionāļu dienās, kas norisinājās 13. un 14. februārī Rīgā, pavārmākslas meistarklasē par Burrata sieru, ko Latvijā atzītais pavārs raksturoja kā īpaši romantisku un universālu. Līdzās šefpavāra meistarklasei Profesionāļu dienās interesenti varēja baudīt daudzas vietējo un ārzemju ekspertu meistarklases un lekcijas par nozarei aktuālām tēmām.

“Es esmu veģetārietis. Ejot uz restorāniem, man parasti piedāvā kazas sieru, bietes vai risotto, bet Burrata ir viens no maniem mīļākajiem sieriem, jo to var ēst daudz,” meistarklasē skaidroja šefpavārs Rītiņš, piebilstot - ja var apēst tikai pāris gramu cita siera, tad mierīgi var apēst 150 vai 200 gramu Burratas. Tas būtībā ir mocarellas siers, kas pildīts ar krējumu un rikotu, svaigo sieru.” Sanākušajiem klausītājiem Rītiņš Burratas sieru raksturoja kā visai romantisku un pat sievišķīgu, jo taustei siers atgādina silikonu.

“Burrata mani uzrunā vairāk kā citi sieri. Man patīk tā elegantā, bagātā, svaigā vienkāršība,” tā Rītiņš.

Labākais veids, kā pasniegt Burrata sieru, ir to pagatavot kopā ar tomātiem un baziliku, skaidroja šefpavārs. Taču šis siers ir gana universāls, jo to var pasniegt gan ar grauzdētām čabatas maizītēm, gan picas, gan arī ar makaroniem. Rītiņš gan vērsa uzmanību uz to, ka sieru nekad nevajadzētu pasniegt uzreiz no ledusskapja, tāpēc, ja tas pēkšņi nepieciešams, ieteicams sieru pirms tam ielikt siltā ūdenī.

Mazumtirdzniecība

Latvijas uzņēmēji atklāj otro Front dizaina paklāju salonu Londonā

Anda Asere,17.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Marta sākumā interjera salona Krassky īpašnieki atvēra savu otro dizaina paklāju salonu Londonā – leģendārajā dizaina centrā Chelsea Harbour, kas ir pasaulē nozīmīgākais dizaina gardēžu galamērķis un ietekmīgāko zīmolu mājvieta.

Pirmais dizaina paklāju salons Front Londonā tika atvērts 2013. gadā Meifēras rajonā, tā kopējā platība ir 200 kvadrātmetri. «Otro dizaina paklāju salonu izvēlējāmies atvērt vietā, kuru iecienījuši izvēlīgākie dizaina profesionāļi ne tikai no Lielbritānijas, bet arī no Eiropas un Tuvajiem Austrumiem. Tagad esam tuvāk interjera dizaineriem, savukārt dizaineriem tas nozīmē vairāk izmeklētu paklāju kolekciju vienuviet,» stāsta Aigars Zelmenis, interjera salona Krassky un Front vadītājs. Salona izveidē uzņēmums ieguldījis savus līdzekļus. Līdzīgi kā Latvijā un Krievijā, arī Londonā nopelnītie līdzekļi tiek ieguldīti uzņēmuma attīstībā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzīvokļa iekārtošana īres vajadzībām nav gluži tas pats, kas sava personīgā dzīvokļa iekārtošana. Dzīvoklim, kurš paredzēts gan īstermiņa, gan ilgtermiņa īrei, ir jābūt pietiekami daudzfunkcionālam, viegli kopjamam un ar diezgan neitrālu interjeru. IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā, dalās ar vērtīgiem padomiem, kas noderēs dzīvokļu izīrētājiem.

Parasti dzīvokļa īpašnieks pirms tā iekārtošanas nezina, kādi īrnieki tajā dzīvos. Tāpēc interjera dizainere atgādina, ka šī nebūs piemērotākā vieta, kur izpaust savu individuālo gaumi. Arī īrnieki laika gaitā var mainīties. Dizaina risinājumiem jābūt daudzfunkcionāliem, elastīgiem un ērtiem. Tie kalpos daudziem cilvēkiem un viņu dažādajām vajadzībām.

“Iekārtojot dzīvokli pastāvīgai dzīvošanai, jau ir zināmas tā topošo saimnieku vajadzības un vēlmes. Tāpēc var plānot un pieskaņot interjeru, pielāgojot dzīvokli jauno iemītnieku personībai. Proti, iekļaut iecienītākās krāsas un veidot to vēlamajā stilā. Īres dzīvokļu gadījumā topošie īrnieki parasti nav zināmi, tāpēc standarta risinājumi būs drošāka izvēle. Bet tas nenozīmē, ka dažas jaunākās tendences nav izmantojamas un pielāgojamas mūsdienu dzīvesveidam,” stāsta IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā Auce Graudiņa. Viņa arī piebilst, ka izvēlēto risinājumu noturība un nodilumizturība nākotnē varētu mazināt ar dzīvokļa uzturēšanu saistītās problēmas: jo izturīgāki risinājumi, jo mazāk būs nepieciešams tos labot.

Reklāmraksti

Iekārto īrei paredzētu dzīvokli? Eksperte dalās padomos, kā to padarīt mājīgu un viegli kopjamu

IKEA,12.06.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vispieprasītākie dzīvokļi Latvijas nekustamo īpašumu tirgū ir vienistabas un divistabu dzīvokļi. Iegādāto dzīvokļu vidējā platība ir 55-60 m², kas atspoguļo plašāku tendenci Eiropas Savienībā, kurā novērojama vēlme dzīvot kompaktākos mājokļos. Pieaugot pieprasījumam pēc pilnībā aprīkotiem, ērtiem un stilīgiem dzīvokļiem, var rasties izaicinājums iekārtot īres dzīvokli tā, lai tas atbilstu dažādu cilvēku vajadzībām. IKEA uzņēmumu interjera dizainere Ilga Liberte dalās risinājumos, kurus iespējams izmantot, lai pielāgotos īrnieku mainīgajām vajadzībām.

Izvēlies universālu krāsu paleti

Lai ļautu īrniekiem personalizēt telpu, vienlaikus saglabājot īpašuma vizuālo vienotību, uzņēmumu interjera dizainere iesaka izvēlēties neitrālu un pievilcīgu krāsu paleti. Sāc ar neitrālu bāzi – baltiem, pelēkiem vai siltiem smilškrāsas toņiem. Šie toņi nodrošina mierīgu, universālu fonu, kas papildina dažādus interjera stilus, ļaujot īrniekiem viegli pievienot personiskus akcentus, neizjaucot kopējo vizuālo harmoniju.

“Izvēlies mēbeles neitrālās krāsās, lai nodrošinātu to elastīgu pielietojumu un ilgtermiņa lietojamību. Balta, pelēka vai bēša krāsa rada atturīgu pamatu, kas piemērots dažādiem īrnieku stiliem. Piemēram, lieliska izvēle ir dīvāni pelēkos vai smilšu toņos. Tādas tekstila preces kā spilveni vai pledi gaiši zilā vai zaļā krāsā nodrošina atsvaidzinošu akcentu, vienlaikus saglabājot vizuālo līdzsvaru,” iesaka uzņēmumu interjera dizainere Liberte.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā pandēmija mainījusi interjera tendences birojā: uzsvars uz mājīgumu un drošumu

Pandēmijas ietekmē mainījušās arī interjera tendences birojā. Darbiniekus vairs neapmierina atturīgi un formāli biroji. Atgriežoties birojā pēc ilgstoša darba mājās, daudzi vēlas arī darbā justies mājīgi un relaksēti. Tāpēc arvien būtiskākas kļūst atpūtas zonas. IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā, Auce Graudiņa pastāsta, kādas šobrīd ir tendences biroju interjera dizainā un ar ko sākt, lai tās ieviestu arī savā uzņēmumā.

• “No saņemtajiem pieprasījumiem redzam, ka pēdējā laikā uzņēmējiem kļūst būtiskāk, lai darba vide būtu droša un ergonomiska. Klienti vēlas, lai birojs būtu viegli kopjams, neradītu šaurības sajūtu un ļautu darbiniekiem justies brīvi un droši,” norāda IKEA interjera dizainere Auce Graudiņa.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cēsu kokapstrādes uzņēmums SIA "Qinn Design" kā vienu no produktiem ražo izlietnes no masīvkoka.

"Doma par savu uzņēmumu mums radās, kad SIA "Qinn Design" līdzdibinātājs Toms Plažio strādāja pie CNC iekārtas izveides. Viņu vienmēr ļoti interesējusi inženierija un dažādas mākslas formas, arī iekārta tika būvēta ar mērķi uz tās vēlāk radīt lielizmēra dizaina objektus inovatīvās nestandarta formās. Savukārt, es biju tikko pabeigusi bakalaura studijas psiholoģijā, kas raisīja manī interesi par vides nozīmi mūsu dzīvēs. Uzskatu, ka izvēlētās krāsas un tekstūras, dizaina estētika, interjerā ietverti dabai raksturīgi materiāli un formas ietekmē to, kā jūtamies savā dzīves telpā, spēj iedvesmot un ļauj rast mieru pēc ikdienas steigas. Savukārt, kokapstrādes nozare man vienmēr bijusi tuva, jo tajā darbojas mans tētis," stāsta uzņēmuma līdzdibinātāja Elīza Bartkeviča.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai esat domājis, kā vēl uzlabot savu darba vietu, kā klientiem jūsu uzņēmumā justies vēl gaidītākiem? Dizaina paklāji ir viens no lieliskiem veidiem, kā to panākt! Šādi paklāji var palīdzēt daudzējādi – šajā rakstā skaidrosim, kādi ir šie veidi un kāpēc uzgaidāmajās telpās ir nepieciešami ieejas paklāji.

Dizaina paklāji jūsu uzņēmuma telpām – kas tie ir?

Dizaina paklājs ir uz klientu vērsts risinājums telpām, ko veido, balstoties uz konkrētām vēlmēm un specifiskām vajadzībām. Paklāji atšķiras gan pēc krāsas, izmēra, formas, gan izstrādātā dizaina. Lielākoties uzņēmumi dizaina paklājus izmanto, lai novietotu uzgaidāmajās telpās vai pie ieejas, kur tie ir redzami ikvienam apmeklētājam.

Mūsdienās paklāji telpās vairs nav tikai praktisku iemeslu dēļ – visbiežāk tie apvieno dizaina un higiēnas elementa funkcijas. Kāpēc dot priekšroku tieši dizaina paklājiem?

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vārds “Kaizen” ietver divas nozīmes – ”kai” (pārmaiņas) un “zen” (gudrība), kas tulkojumā nozīmē “pastāvīga attīstība”, un tieši šis princips nosaka Kaizen Gym apņemšanos nodrošināt izaugsmi un kvalitāti. Tas arī iedvesmoja interjera dizaineru komandu radīt daudzfunkcionālu sporta zāles telpu, kurā apvienotas darba, atpūtas un pārģērbšanās zonas. Eksperti pieņēma šo unikālo iespēju un dalās savās atziņās par to, kā radīt ko īpašu netradicionālā vidē.

Kaizen Gym ir kas vairāk kā tikai sporta zāle – tas ir sociāls uzņēmums, un komandas mērķis bija radīt ērtu, funkcionālu un modernu vidi, kas veicina gan produktivitāti, gan labsajūtu. Telpas izmanto 15 speciālisti gan darbam, gan atpūtai, kā arī lai pārģērbtos un uzglabātu savas mantas privātos skapīšos.

Tehniskās telpas pārveidošana par funkcionālu telpu

IKEA biznesa klientu apkalpošanas komanda saskārās ar neparastu uzdevumu – pārvērst 25 m² lielu telpu sporta zāles augšējā stāvā, kas bija daļēji atvērta un ar vāju apgaismojumu, par funkcionālu telpu. Neraugoties uz ierobežoto dienasgaismu un tādiem fiksētajiem elementiem kā boileriem un elektrības sadales kasti, mērķis bija radīt mājīgu un funkcionālu telpu, vienlaikus pievēršot uzmanību izmaksām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas bāru un kafejnīcu skaitu papildinājis 7.jūlijā Brīvības ielā atklātais uzturbārs Meals bar.

Daudznozaru kompānija SIA Reaton jaunā bāra koncepcijas izveidē investējusi vairāk nekā 400 000 eiro, iepriekš ziņoja LETA.

«Meklējot idejas, kā neskaitāmo Rīgas bāru un kafejnīcu vidū atrast īpašo Meals bar vietu, centāmies izprast, ko patiesībā cilvēki vēlas, dodoties ballēties nedēļas nogalēs vai citu dienu izbrīvētajos vakaros. Pirmkārt, viņi meklē gardu, oriģinālu, bet ne pārāk dārgu ēdienu. Otrkārt, viņi noteikti vēlas iemalkot kādu kokteili. Bet galvenokārt, ļaudis tiecas satikt vecos draugus, lai, kopā jautri pavadot laiku, iegūtu jaunus. Tā dzima ideja par Meals bar koncepciju – mūsdienīgu uzturbāru, kurā tiek cienītas un atbalstītas trīs neaizskaramās vērtības: kokteiļi, ēdiens un bāra nepiespiestā atmosfēra,» stāsta Meals Bar veidotāji.

Reklāmraksti

Interjera dizainere dalās padomos, kā iekārtot telpu, kas piemērota gan produktu radīšanai, gan klientu uzņemšanai

Sadarbības materiāls,30.05.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pavasaris ir laiks, kad ne tikai mājokļus, bet arī darba vietas daudzi izvēlas atsvaidzināt, veicot lielos kārtības un tīrīšanas darbus, kā arī ilgi atliktos telpu atjaunošanas darbus. IKEA interjera dizainere dalās ar padomiem, kā pēc iespējas veiksmīgāk atjaunot telpu, ja tajā vienlīdz norisinās gan radošais un ražošanas process, gan jāuzņem klienti.

Neliels ģimenes uzņēmums, kas ražo un pārdod apģērbu, kas rotāts ar tautiskiem simboliem, ir iekārtots kādas mājas pagrabā pilsētas dzīvojamajā rajonā. Šajā studijā notiek tikšanās ar klientiem, radošais process un apģērbu apdrukāšana, kā arī jau gatavo apģērbu izvietošana, lai klienti pirms iegādes var tos apskatīt. Diemžēl telpas nemaz neradīja mājīgas studijas iespaidu.

“Studijas telpas nebija reprezentatīvas, tomēr tā nebija lielākā problēma. Vienā telpā notiek ražošana, plānošana, administratīvais darbs, kā arī tikšanās ar klientiem, turklāt tajā trūka gaismas, kārtības un tā nebija funkcionāla,” saka IKEA interjera dizainere Auce Graudiņa. Auce stāsta par būtiskākajiem posmiem telpu atjaunošanas procesā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudznozaru uzņēmums SIA «Reaton Ltd» reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 2,9 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Reaton Ltd» par labu AS «LPB Bank» ieķīlājis ķermeniskos pamatlīdzekļus - 15 dažādas iekārtas, tostarp aukstuma kameras, refrežeratora konteinerus, saldēšanas kameru.

Jaunā komercķīla reģistrēta 22.maijā, un uzņēmumam šobrīd ir aktuālas astoņas komercķīlas.

SIA «Reaton Ltd» dibināts 1991.gadā, un uzņēmums darbojas vairākās jomās. Tas tirgo interjera un apdares materiālus, ražo un pārdod koka durvis, veic ēku būvniecību, iznomā telpas, kā arī nodarbojas ar pārtikas produktu un delikatešu importu, distribūciju un mazumtirdzniecību.

2017.gadā SIA «Reaton Ltd» strādāja ar apgrozījumu 48,410 miljonu eiro apmērā, un uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem veidoja 224 tūkstošus eiro. 2017.gadā uzņēmums nodarbināja 508 darbiniekus. Tā kopējie maksājumi valsts kobudžetā bija 7,389 miljoni eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudznozaru uzņēmums SIA Reaton Ltd reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 1,5 miljoni eiro, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

SIA Reaton Ltd par labu AS SEB banka ieķīlājis krājumus un prasījuma tiesības. Komercķīla nodrošina prasījumus, kas izriet no 2008.gadā noslēgta līguma par galvojumu līnijas atvēršanu.

Uzņēmumam šobrīd ir aktuālas septiņas komercķīlas.

SIA Reaton Ltd dibināts 1991.gadā, un uzņēmums darbojas vairākās jomās. Tas tirgo interjera un apdares materiālus, ražo un pārdod koka durvis, veic ēku būvniecību, iznomā telpas, kā arī nodarbojas ar pārtikas produktu un delikatešu importu, distribūciju un mazumtirdzniecību.

2017.gadā SIA Reaton Ltd strādāja ar apgrozījumu 48,410 miljonu eiro apmērā, un uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem veidoja 224 tūkstošus eiro. 2017.gadā uzņēmums nodarbināja 508 darbiniekus. Tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 7,389 miljoni eiro.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Reaton plāno kāpināt apgrozījumu visos biznesa virzienos

Žanete Hāka,04.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Reaton Ltd apgrozījums palielinājies līdz 20,02 miljoniem latu, kas ir par 5,77% vairāk nekā 2011.gadā, liecina Lursoft dati.

Lielāko apgrozījuma daļu jeb 13,4 miljonus latu uzņēmumam pērn nodrošinājusi pārtikas produktu tirdzniecība un sabiedriskā ēdināšana, aiz kuras ar 3,899 miljoniem latu seko celtniecības un interjera materiālu tirdzniecība.

Reaton Ltd pērno gadu noslēdzis ar 182,9 tūkstošu latu lielu peļņu pēc nodokļu nomaksas.

SIA Reaton Ltd vadība norāda, ka pārskata gada būtiskākie notikumi bijuši agrāk plānoto investīciju projektu īstenošana – pilna Gastronome veikala-restorāna rekonstrukcija Radisson Blu Hotel Latvija, kā arī 12 vannas istavu dizaineru projektu izveidošana, tādejādi pilnībā pabeidzot santehnikas ekspozīcijas rekonstrukciju MC2.