Sūtījumu iegādes uzņēmuma “DPD Latvija” apgrozījums 2024. gadā pieaudzis par 10%, sasniedzot 29,7 miljonus eiro, savukārt peļņa samazinājās 2,5 reizes un bija 345 786 eiro.
Kāpināts arī piegādāto sūtījumu skaits, sasniedzot 7,54 miljonus, kas ir par 21,5% vairāk nekā gadu iepriekš. 2024. gadā Latvijas paku loģistikas tirgus kopumā pieauga par 13%, sasniedzot 34,17 miljonus sūtījumu. “DPD Latvija” piegāžu apjoms palielinājās par 21,5%, ļaujot uzņēmumam sasniegt 22,1% tirgus daļu.
“Kopumā uzņēmums pērn uzrādījis izaugsmi visos klientu segmentos. B2B sektorā piegāžu apjomi palielinājušies par vairāk nekā 10%, bet B2C segmentā būtisku pieaugumu sekmējušas jaunas sadarbības gan ar vietējiem uzņēmumiem, gan jauniem pārrobežu partneriem. Savukārt C2C sūtījumu apjoms pieaudzis par vairāk nekā 20%. Šie rezultāti attaisno mūsu mērķtiecīgos ieguldījumus ilgtspējīgā izaugsmē – digitālo risinājumu attīstībā, klientu pieredzes uzlabošanā, paku tīkla paplašināšanā un pārejā uz videi draudzīgākiem transporta risinājumiem,” norāda “DPD Latvija” valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.
2024. gadā “DPD Latvija” veicis būtiskus ieguldījumus klientu pieredzes uzlabošanai digitālajā vidē. Izstrādāti un ieviesti ērtāki piegādes un paziņošanas risinājumi, ieviesta mobilā lietotne myDPD app, kā arī ieviesta jauna lojalitātes sistēma, ļaujot krāt punktus un saņemt balvas sūtījumu saņēmējiem. Tāpat uzstādīti 44 jauni paku skapji, kopējam to skaitam Latvijā sasniedzot 346.
2025. gadā “DPD Latvija” plāno paplašināt autoparku ar jauniem elektrobusiem, palielināt paku skapju skaitu un investēt inovatīvās tehnoloģijās, kas ļaus būtiski kāpināt sūtījumu apstrādes jaudu, mazināt cilvēcisko kļūdu riskus, kā arī stiprināt uzņēmuma ilgtspējas risinājumus.
Tāpat īpaša uzmanība tiks veltīta pārrobežu sūtījumu apjomu palielināšanai.