Jaunākais izdevums

«KIA», «Peugeot» un «Cadillac» markas automašīnu tirgotāja SIA «Forum Auto» apgrozījums 2017.gadā bija 30,816 miljoni eiro, kas bija par 27% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 7,1% un bija 206 tūkstoši eiro pēc nodokļu nomaksas.

Autotirgotājs 2017.gadā pārdeva 1488 jaunas un 239 lietotas automašīnas, kas ir attiecīgi par 222 jaunām un 11 lietotām mašīnām vairāk nekā SIA «Forum Auto» pārdeva 2016.gadā.

Uzņēmums 2017.gada pārskatā norāda, ka pērn turpināja izdevumu samazināšanu un veica procesu sakārtošanu. Tas pagājušajā gadā pievērsis lielāku uzmanību pārdošanas izmaksām un peļņai, kā arī servisa kvalitātes kontrolei. Liela uzmanība arī vērsta uz dažādu iepirkumu konkursiem un klientu apmierinātību, kā rezultātā panākts peļņas pieaugums, klientu lojalitāte SIA «Forum Auto» un tā pārstāvetajām automašīnu markām.

2017.gadā SIA «Forum Auto» nodarbināja 37 darbiniekus.

Uzņēmums prognozē, ka šogad automāšīnu tirgus Latvijā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaugs par aptuveni 3% un sasniegs 20 000 vienību. SIA «Forum Auto» prognozē, ka palielinoties pieprasījumam pēc jaunām automašīnām, tā pārstāvēto marku automašīnu tirgus daļa pieaugs līdz 5,5% no kopējā jauno automašīnu tirgus Latvijā.

SIA «Forum Auto» dibināts 2007.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 14 228 eiro, un tas pilnībā pieder Igaunijas koncerna «Tallinna Kaubamaja» grupas uzņēmumam «TKM Auto OU», liecina «Lursoft» izziņa.

2016.gadā SIA «Forum Auto» apgrozījums bija 24,252 miljoni eiro un tā tīrā peļņa bija 192,6 tūkstoši eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šis raksts tapis sadarbībā ar Forum Auto, autors Kristaps Skutelis no kursors.lv

Kamēr mans lietotais elektroauto ir servisā, saku lielu paldies Forum Auto, kas man uz dažām dienām testam piespēlēja KIA EV3 kompakto elektrisko krosoveru. Testu smuki saplānojām tā, lai ar šo auto varu ģimeni izvadāt uz Latgali nosvinēt Jāņus. Tāpēc šoreiz daudz praktisku atziņu par to, kā auto uzvedas reālas ekspluatācijas apstākļos.

Kas ir KIA EV3?

Tiem, kas kaut cik seko autobūves attīstībai, ir labi zināms, ka dienvidkorejieši jau no sākta gala ražo lieliskus elektroauto. Tā tas bija ar nosacīti otrās paaudzes elektromašīnām kā, piemēram, KIA e-Niro, kas mūsu 1000km elektroauto testā ļoti ilgu laiku bija topa augšgalā un ļoti perspektīvas izskatās arī jaunās KIA mašīnas. KIA EV3 ir zīmola piedāvājums kompakto elektrisko krosoveru kategorijā un Latvijā pieejams jau no pagājušā gada nogales. Ar šo auto mūsu Māris iepazinās Portugālē un tāpat esam paspējuši 1000km testā izmēģināt EV3 lielo brāli KIA EV9. Beidzot pie KIA EV3 tiku arī es. Jēj!

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto tirgotāja SIA "Forum auto" apgrozījums pagājušajā gadā bija 28, miljoni eiro, kas ir par 12,7% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānija peļņa pieauga par 53,5% - līdz 448 245 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn "Forum auto" pārdeva 1178 jaunas un 425 lietotas automašīnas.

Pēc kompānijas vadības ziņojumā minētā, pērn pievērsta lielāka uzmanība pārdošanas izmaksām un peļņai, kā arī servisa kvalitātes kontrolei un ieņēmumu pozīcijām. Tāpat liela uzmanība pievērsta automašīnu piegādei un klientu apmierinātības rezultātiem, tomēr saistībā ar Covid-19 pandēmiju automašīnu savlaicīga piegāde klientiem tika stipri ietekmēta.

"Forum auto" prognozē, ka šogad vieglo pasažieru automobiļu (M1) un vieglā komerctransporta (N1) automašīnu tirgus Latvijā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaugs un sasniegs apmēram 17 500 vienību.

Eksperti

Zaļais kurss kā biznesa iespēja – Igaunijas piemērs

Kadi Pārnita (Kadi Pärnits), “Mainor” valdes priekšsēdētāja,11.05.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav noslēpums, ka tuvošanās zaļajam kursam ir arī biznesa iespēja, piemēram, Igaunijā to veiksmīgi izmanto bezpilota automašīnu izstrādātāji, kopbraukšanas pakalpojumu sniedzēji, aprites ekonomikas veicinātāji u.tml. Arvien lielāku popularitāti gūst jauuzņēmumi, kas izstrādā videi draudzīgus finanšu instrumentus, ar kuru palīdzību samazināt oglekļa dioksīda emisijas vidē un nodrošināt oglekļa kredītu tirdzniecību.

Drīzumā vides, sociālie un pārvaldības ziņojumi jeb ESG (environmental, social and governance) kļūs obligāti visiem uzņēmumiem Eiropas Savienībā, kuros ir vairāk nekā 250 darbinieki un kuri tiek kotēti biržā. Pārejas posms noteikts līdz 2026. gadam. Tas nozīmē, ka aizvien lielākam skaitam uzņēmumu būs nepieciešamais “zaļais pavērsiens”, lai saņemtu finansējumu no bankām vai saglabātu tirgus daļu un reputāciju. Lai gan šobrīd daudzi to uzskata par papildus priekšrocību, patiesībā videi draudzīgi biroji, oglekļa pēdas nospieduma samazināšana, aprites ekonomikas veicināšana, viedo biznesa centru veidošana un līdzīgas aktivitātes ir jaunais normālais, kas sniedz ieguvumu gan uzņēmumiem, gan darbiniekiem, kas apkaimes iedzīvotājiem un pilsētām kopumā.