Tirdzniecības centrā “Origo” atvērts jaunas koncepcijas veikals LIDO AS[H]ais. Jaunais formāts apvieno klasiskās LIDO vērtības – iemīļotus, tradicionālus ēdienus un jaunpienācēju – LIDO street food ēdienkarti. Tā izveidē uzņēmums investējis 200 000 tūkstošus eiro.
Šis ir pirmais LIDO veikals, kurā zīmola AS[H]ais sortiments pieejams kā patstāvīga ēdināšanas pieredze, nevis tikai kā papildinājums klasiskajai LIDO ēdienkartei. Līdztekus jaunajam veikalam AS[H]ais ēdieni arī turpmāk būs pieejami atsevišķos LIDO restorānos, taču piedāvājums katrā no tiem var atšķirties.
LIDO street food ēdienkarte AS[H]ais tapa pakāpeniski divu gadu laikā, domājot par mūsdienīgu pieprasījumu un dzīvesstilu. Eksperimentējot ar dažādām garšu kombinācijām, pagājušā gada rudenī tā ieguva savu pašreizējo, noslīpēto piedāvājumu.
“AS[H]ais ēdienkarte kļuvusi ļoti iecienīta. Redzam, ka cilvēki, izvēloties maltīti līdzņemšanai vai “pa ceļam”, vēlas baudīt svaigu, kvalitatīvu un gardu ēdienu. Esmu pārliecināta, ka jaunais LIDO AS[H]ais veikals “Origo” kļūs par apkaimes iedzīvotāju un profesionāļu iecienītu vietu, kur ikviens var iegādāties ēdienu, kas pagatavots gluži kā mājās,” saka LIDO valdes priekšsēdētaja Rita Auziņa.
““Rīgas centra biznesa rajona” straujā attīstība ne tikai veicina mūsu nomnieku izaugsmi, bet arī rada jaunas iespējas inovatīvu biznesa koncepciju ieviešanai. Šo izaugsmi balsta cieša un uzticības pilna sadarbība, kas kalpo kā stabils pamats ilgtermiņa partnerībai un savstarpējai attīstībai. Tas ir ļāvis t/c “Origo” nostiprināt savas pozīcijas kā apmeklētākajam tirdzniecības centram Rīgas centrā un kļūt par platformu zīmoliem, kuri meklē mūsdienīgu, stratēģiski izdevīgu vidi savas darbības paplašināšanai. Esam gandarīti, ka mūsu ilggadējais sadarbības partneris LIDO ir nozīmīga daļa no šī attīstības posma. Ticam, ka jaunās koncepcijas veikals un paplašinātais piedāvājums t/c “Origo” tiks augstu novērtēts arī apmeklētāju vidū,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.