Reklāmraksti

Wallester paplašina savu darbību ar jaunu biroju Rīgā

Sadarbības materiāls,03.12.2024

Jaunākais izdevums

Wallester paziņo par sava jaunā biroja atklāšanu Latvijas galvaspilsētā Rīgā. Filiāle atrodas prestižajā Rietumu rajonā, Vesetas ielā 7. Šis stratēģiskais solis atspoguļo Wallester apņemšanos augt un paplašināt savu klātbūtni Baltijas valstīs un Centrāleiropā un Ziemeļeiropā.

Jauns solis ceļā uz panākumiem finanšu tehnoloģiju nozarē

Wallester ir viens no vadošajiem Eiropas finanšu tehnoloģiju uzņēmumiem, kas piedāvā virkni inovatīvu produktu — “balto” karšu izsniegšanas risinājumu un gatavu izdevumu platformu uzņēmumu un algu karšu izsniegšanai. Uzņēmums Wallester tika dibināts Igaunijā 2016. gadā. 2023. gadā uzņēmums atvēra otru biroju Valbonnā, Francijā. 2024. gadā uzņēmumam tika piešķirts Eiropas lielākā zinātnes un tehnoloģiju parka Sophia Antipolis platīna partnera statuss, un tas ieguva pārrobežu darbības licenci, lai turpinātu paplašināties Apvienotajā Karalistē.

Jaunā biroja atvēršana Rīgā ir aizraujoša jauna sadaļa Wallester darbībā, kas vēl vairāk atbalsta tā misiju nodrošināt modernākos finanšu produktus un pakalpojumus. Šis solis arī ļauj uzņēmumam palielināt savu klientu loku Latvijā un plašākā reģionā Baltijas valstīs un Centrāleiropā. Wallester uzskata, ka Rīga ir atspēriena punkts turpmākai izaugsmei, nodrošinot elastību un resursus, kas nepieciešami, lai gūtu panākumus uzņēmējdarbībā, vienlaikus radot jaunas inovāciju iespējas.

Rīga — gudra izvēle biznesa izaugsmei

Ludmila Ņikitina un Natālija Daņiļeviča kā jaunās Wallester filiāles vadītājas uzsver Rīgas kā reģionālā banku, finanšu pakalpojumu un IT inovāciju centra nozīmi. Viņas uzskata, ka pilsēta pēdējos gados ir spējusi izveidot spēcīgu finanšu iestāžu un tehnoloģiju uzņēmumu ekosistēmu. Tā ir kļuvusi par daudzsološu jaunuzņēmumu attīstības bāzi un spēcīgu intelektuālo centru, kas audzina daudzus talantīgus jaunos profesionāļus.

Jaunais birojs nav tikai vieta. Tas ir stabils pamats Wallester paplašināšanai, īpaši pārdošanas un biznesa attīstības jomā. Atrodoties prestižā Latvijas galvaspilsētas rajonā, tuvu labākajiem biznesa centriem un tehnoloģiju parkiem, tas ļauj uzņēmumam ātri attīstīt savu partneru tīklu, stiprināt esošās biznesa attiecības un piedāvāt vēl labākus pakalpojumus prioritārajiem klientiem.

Wallester ar lepnumu sadarbojas ar tādiem vadošajiem Latvijas partneriem kā Latvijas Pasts, DelfinGroup un Lateko Lizings, tādējādi stiprinot savu apņemšanos veicināt inovācijas finanšu nozarē. Šīs partnerattiecības ļauj Wallester piedāvāt pielāgotus, modernus maksājumu risinājumus, kas atbilst dažādu nozaru unikālajām vajadzībām. Sadarbība ar Latvijas Pastu ir vērsta uz finanšu pakalpojumu modernizāciju valsts mēroga auditorijai, savukārt partnerība ar DelfinGroup veicina inovatīvu kreditēšanu un finanšu tehnoloģiju attīstību. Wallester kopā ar Altpay uzlabo pārrobežu maksājumu iespējas, radot vienotus risinājumus starptautiskiem darījumiem.

Šīs partnerattiecības ir tikai daži piemēri, kas apliecina Wallester potenciālu. Tās apliecina uzņēmuma spēju ātri integrēties Eiropas valstu finanšu sistēmās, kļūstot par nozīmīgu to infrastruktūras daļu. Ar tādiem ekspertiem kā Ludmila Ņikitina (valsts menedžere, sadarbību vadītāja) un Natālija Daņiļeviča (biznesa attīstības vadības grupas vadītāja) Wallester plāno veidot nozīmīgāku sadarbību un izmantot augošo pieprasījumu pēc finanšu tehnoloģiju risinājumiem Latvijā.

Ciešāka sadarbība ar Latvijas partneriem

Vadība izvēlējās tieši šo atrašanās vietu, lai Wallester atrastos pašā Latvijas finanšu centra sirdī. Rīgas finanšu rajons ir mājvieta daudziem nozīmīgiem finanšu tehnoloģiju un banku uzņēmumiem, tostarp dažiem mūsu galvenajiem partneriem. Atrašanās šajā reģionā ļauj mums būt informētiem par jaunākajām nozares izmaiņām un cieši sadarboties ar citiem finanšu jomas līderiem.

Galvenie faktori, izvēloties tieši šo vietu, bija talantu pieejamība, reģiona labā reputācija, kā arī līdzsvars starp izmaksām un kvalitāti. Pieaugot Wallester partneru un klientu tīklam Latvijā, biroja atvēršana šeit bija stratēģisks lēmums. Wallester izpilddirektors Sergej Astafjev piebilda:

''Mēs vēlējāmies tādu vietu, kur varētu piesaistīt kvalificētus profesionāļus, un Rīgas finanšu rajonam ir spēcīga pozīcija nozarē. Tā arī nodrošina ideālu cenas un kvalitātes attiecību, tāpēc tas ir ideāli piemērots mūsu jaunajam birojam. Atrašanās uz vietas palīdz mums sniegt ātrāku un pielāgotāku atbalstu un cieši sadarboties ar mūsu Latvijas partneriem.''

Ar skatu nākotnē

Wallester ir optimistiski noskaņots par uzņēmuma nākotni Latvijā, plašākā reģionā un visā Eiropas kontinentā. Uzņēmuma vadība uzskata, ka jaunā biroja atvēršana palīdzēs radīt jaunus inovatīvus finanšu produktus un uzlabot esošo pakalpojumu kvalitāti.

Uzņēmuma Wallester paplašināšanās neaprobežojas tikai ar fizisku klātbūtni jaunajā vietā. Uzņēmumā šobrīd strādā vairāk nekā 140 profesionāļu komanda, un tas plāno ievērojami paplašināt savu Latvijas biroju. Uzņēmuma vadība plāno sadarboties ar ambicioziem jaunuzņēmumiem, tehnoloģiju parkiem un izglītības iestādēm, kas spēs nodrošināt reģionālo biroju ar talantīgiem un motivētiem darbiniekiem. Tas palīdzēs Wallester veidot finanšu tehnoloģiju nozares nākotni gan reģionālā, gan globālā mērogā.

Uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka jaunais birojs tiks veidots, pamatojoties uz Wallester darbības pamatprincipiem, sniedzot labākos finanšu pakalpojumus, veidojot noturīgas partnerattiecības un sniedzot ieguldījumu inovācijās, kas nosaka augošo starptautisko finanšu tehnoloģiju ainavu.

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinieties ar:

Ekaterina Gaychuk

+372 672 01 01

[email protected]

https://wallester.com

Wallester

Nekustamais īpašums

Top Baltijā iespaidīgākais biroju komplekss

Jānis Goldbergs,10.06.2025

Capitalica valdes priekšsēdētājs Andrius Barštis (no labās) un Capitalica Investoru attiecību vadītājs Latvijā Jānis Rībens.

Foto: Kristaps Kalns, Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar strauju izaugsmi un stabilu peļņu noslēdzot aizvadīto gadu, biroju komplekss VERDE un tā attīstītāji – investīciju pārvaldības uzņēmums Capitalica Asset Management (Capitalica) – sper nākamo soli attīstībā. Capitalica komanda ir apņēmības pilna lauzt stereotipus par A klases biroju trūkumu Rīgā un pierādīt, ka augstākās klases biroju segments ir dzīvotspējīgs un augsti pieprasīts arī Latvijas galvaspilsētā.

Par VERDE attīstību, Capitalica ilgtermiņa redzējumu nozares attīstībā, Rīgas biroju tirgus potenciālu un investīciju iespējām Dienas Biznesam stāstīja Capitalica valdes priekšsēdētājs Andrius Barštis un Capitalica Investoru attiecību vadītājs Latvijā Jānis Rībens.

Latvijā uzņēmēji Capitalica pazīst kā VERDE biroju kompleksa attīstītāju ar vairākām veiksmīgām obligāciju emisijām 50 miljonu eiro apmērā kopumā. Pirms runāt par to, ko mēs varam apskatīt tepat, Rīgā, pastāstiet par Capitalica darbību, ieguldījumu stratēģiju un jūsu specializāciju 10 gadu pastāvēšanas laikā! Sākāt taču Lietuvā. Kādi bija jūsu pirmie projekti? Kā izveidojās tās uzņēmuma vērtības, kādas ir šobrīd?

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Capitalica Asset Management”, kas ir licencēts investīciju pārvaldības uzņēmums, nostiprina savu ilgtermiņa izaugsmes stratēģiju Latvijā, ieguldot vairāk nekā 70 miljonus eiro biroju kompleksa “Verde” trešās un ceturtās kārtas – C un D – ēku attīstībā (Rīgā, Hanzas ielā 14F).

Šo attīstības posmu īsteno “Capitalica European Office Fund”, kas specializējas ilgtspējīgos biroju projektos visā Baltijā. Šī gada 10. jūnijā no Rīgas valstpilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta tika saņemts apstiprinājums būvniecības ieceres dokumentācijai jeb būvprojekta minimālajam sastāvam.

Andrius Barštis, “Capitalica Asset Management” valdes priekšsēdētājs: ““Verde” ir mūsu ilgtermiņa vīzija par ilgtspējīgu, uz cilvēku vērstu un nākotnei gatavu biroju kompleksu Rīgas modernās biznesa apkaimes jeb Skanstes pašā sākumā. Tā ir vieta, kurā satiekas mūsdienu arhitektūra, daba un dinamiska uzņēmējdarbība. Tas, ka mūsu pirmās divas ēkas tika pilnībā iznomātas nepilnu trīs gadu laikā, runā pats par sevi – Verdē šobrīd mājo 27 progresīvi vietējie un starptautiskie uzņēmumi, apliecinot mūsu koncepcijas dzīvotspēju: A-klases biroji izcilā lokācijā ar iemiesotu zaļās domāšanas filozofiju. Tas vienlaikus apliecina arī Rīgas nekustamo īpašumu tirgus potenciālu un noturību. Tagad speram nākamo soli – ar divām jaunām ēkām, kuru attīstībā ieguldīsim vairāk nekā 70 miljonus eiro, nostiprināsim “Verde” līderību Latvijas biroju segmentā, kā arī sekmēsim “Verde” kļūšanu par zaļāko biznesa kvartālu Latvijā”.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada maijā Magdelēnas kvartāla attīstītājs “Vastint Latvia” pabeidzis otrās kārtas būvniecību, un ēkas veiksmīgi nodotas ekspluatācijā.

Otrās kārtas būvniecības ietvaros ir uzbūvētas divas biroju ēkas Antonijas ielā 17 un Antonijas ielā 21 ar 10 000 m2 lielām A klases biroju telpām un 1200 m² komerctelpām.

Magdelēnas kvartāls šobrīd ir vienīgais jaunais projekts Rīgas klusajā centrā, kur tiek piedāvātas augstākās klases un augstākās energoefektivitātes biroju telpas. Ēkā Antonijas ielā 17 visas pieejamās biroja platības turpmāk nomās IT uzņēmums “Atea Global Services”.

Bez biroja telpām ēkā vēl pieejamas 213 m2 lielas komerctelpas. Savukārt otrajā ēkā, Antonijas 21, 550 m2 atvēlēti restorāniem, drīzumā tiks atvērts Rimi Mini veikals, un Vastint Latvia sagaida tikpat lielu interesi arī par atlikušiem biroju stāviem, kas vēl nav rezervēti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biroju komplekss “Verde” ir sasniedzis nozīmīgu attīstības posmu – tā pirmās divas ēkas, A un B, ar kopējo iznomājamo platību 30 000 m², ir pilnībā iznomātas.

Šis būtiskais rādītājs Latvijas nekustamo īpašumu tirgū panākts, pateicoties sešu jaunu nomas līgumu noslēgšanai pēdējo četru mēnešu laikā. Vienlaikus “Verde” attīstītājs “Capitalica Asset Management” jau aktīvi strādā pie kompleksa paplašināšanas arhitektūras un būvniecības plāniem, kā arī gatavojas pavasarī uzsākt jauno C un D ēku iznomāšanas procesu.

Iveta Lāce, “Verde” komercdirektore komentē: "Esmu patiesi gandarīta par šī atskaites punkta - 100% iznomātām abām ēkām – sasniegšanu. Vēlos pateikties visiem uzņēmumiem – nomniekiem, kas uzticējās “Verde” zaļajam konceptam, izvēloties mūsu projektu savam jaunajam birojam. Īpaši vēlos uzteikt mūsu ekskluzīvo iznomāšanas partneri “Colliers Baltics”, kas nodrošināja nomnieku piesaisti augstākā līmenī, kā arī juridisko biroju “Ellex Kļaviņš” par profesionālu atbalstu darījumu procesos. A un B ēku iznomāšanas procesa noslēgums apliecina, ka Rīgas biznesa centrā joprojām ir pieprasījums pēc moderniem un energoefektīviem A-klases birojiem, kas nodrošina mūsdienu uzņēmumu vajadzības, tostarp talantu piesaisti. Izvērtējot gan tirgus pieprasījumu, gan jauno biroju projektu attīstības plānus Rīgā, “Capitalica Asset Management” saredz potenciālu jaunam pienesumam A-klases biroju tirgū. Mūsu komanda jau ir uzsākusi jauno jeb trešās un ceturtās “Verde” kārtas attīstību, kas ķopā ar jau pabeigtajām “Verde” ēkām veidos turpat 50 000 m2 biroju kvartālu – tuvāko pie Rīgas vēsturiskā centra. Līdz ar to nākamo pāris gadu laikā tirgū būs pieejamas jaunas, ilgtspējīgas darba telpas ambicioziem un inovācijās orientētiem uzņēmumiem”.

Eksperti

Ar jaunu funkcionalitāti vecākas biroju ēkas nav bezcerīgas

Anna Lalova, Colliers Baltics Biroju platību nodaļas direktora vietniece,03.03.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzviet Rietumos par izplatītu praksi ir kļuvusi kādreizējo biroju kompleksu pārveidošana un pielāgošana citām funkcijām un vajadzībām – tie pārtop par daudzfunkcionālām ēkām, izglītības, ārstniecības iestādēm, labbūtības centriem. Arī Latvijā ir atsevišķi piemēri, kuri pierāda šādu drosmīgu risinājumu dzīvotspēju. Sagaidāms, ka šī tendence nākotnē pastiprināsies.

Ēkas noveco, un agrāk vai vēlāk to īpašniekiem ir jādomā par ieguldījumiem modernizācijā, inženiertīklu nomaiņu un pielāgošanu aktuālajiem standartiem. Un, ja reiz jāveic apjomīgas investīcijas, ir īstais brīdis izlemt arī par turpmāko īpašuma izmantošanas veidu.

Strādājam citādi

Motivācija pārveidot biroju ēku par citas nozīmes un lietojuma objektu nebūt ne vienmēr saistīta ar pieprasījumu. Pārsvarā iemesli ir citi.

Covid-19 pandēmijā mainījās darba kārtība, kopumā tendences – kā un kādā vidē cilvēki strādā.

Senāk uzbūvētās ēkās bieži piedāvā formātu, kad cilvēki iekštelpās pavada daudz laika, iekārtojuma risinājumi atgādina fabrikas, tajās būtībā nav ietvertas socializācijas un atpūtas iespējas. Mūsdienās prasības darba videi ir citas, un kādreizējais formāts tām neatbilst.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados Latvijas komercīpašumu tirgus ir piedzīvojis būtiskas pārmaiņas – strauji mainīgie ekonomiskie apstākļi, ģeopolitiskie riski un investoru piesardzība ietekmējusi gan piedāvājumu, gan pieprasījumu.

Nekustamo īpašumu eksperti prognozē, ka šogad varētu palielināties pieprasījums pēc komerciālo platību iegādes, ko sevišķi veicina kaimiņvalstu uzņēmumu attīstības plāni paplašināt savu darbību Latvijā. Tomēr atsevišķi industriāli segmenti augsto cenu dēļ var stagnēt un ierobežotais ražošanas telpu piedāvājums rada šķēršļus uzņēmumu izaugsmei. Kādu 2025. gadu komercplatību tirgū saredz nozares eksperti?

Biroju nomniekiem elastīgas prasības; mazajiem nomniekiem atrast telpas ir vieglāk

Visplašākais biroju segmenta piedāvājums Rīgā ir jaunajos A klases biroju centros, kas ir sevišķi populāri IT, finanšu un radošo nozaru uzņēmumu vidū. Pērn brīvo biroja telpu skaits sasniedza 19,5%, kas ir augstākais rādītājs visā Baltijā, liecinot – pieprasījums pēc lielām biroju platībām ir krities, turpretī vēlme nomāt nelielas, energoefektīvas telpas ar labu infrastruktūru saglabājas stabila. Nomnieku vidū pieprasītākās lokācijas galvaspilsētā ir centra rajons un Klusais centrs. Visbiežāk tiek meklēti nelielas platības biroji līdz 100 m² ar augstu energoefektivitāti (A vai B klase) un iespēju novietot auto, tomēr šādu piedāvājumu skaits minētajās lokācijās ir samērā ierobežots. Tāpat populāra izvēle birojiem joprojām ir Skanste un Āgenskalns, kur pieejamas kvalitatīvas telpas, un, lai gan konkurence par labām lokācijām ir sīva; nomnieku lēmumu pieņemšanas laiks kļuvis ilgāks, uzņēmumiem rūpīgigi vērtējot izmaksas un infrastruktūras pieejamību. Moderno ēku priekšrocības sevišķi novērtē nomnieki, kuriem ir svarīgs darbinieku viedoklis un vēlme kolektīvam nodrošināt patīkamu, komfortablu darba vidi ar dabīgo dienasgaismu, ērtu un plašu konferenču zāli, terasēm, kur atpūsties svaigā gaisā darba dienas laikā, zaļajām zonām un parku tuvumu. Sevišķi svarīgs faktors ir stāvvietas. Kompānijas arvien biežāk izvēlas elastīgus nomas nosacījumus, tostarp aug popularitāte arī kopstrādes telpām, ko veicina arvien aktuālā hibrīddarba tendence.

Eksperti

Birojs kā komforta un drošības sala mainīgajā pasaulē. Dizaina tendences 2025. gadam

Eva Staņeviča, interjera dizainere, SIA Esta Interiors,08.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaule mums apkārt mainās, un būtiskas pārmaiņas piedzīvo arī biroju interjeri. Kādas tendences biroju iekārtojumā nesīs 2025. gads?

Īsā atbilde - gudri darīs uzņēmumi, kuri sekos dizaina profesionāļu ieteikumiem akcentēt tādus principus kā stabilitāte, drošība un ilgtspēja. Birojs arvien izteiktāk kļūs par vietu, kur cilvēki nāks ne tikai strādāt – tai jābūt funkcionālai, estētiski augstvērtīgi iekārtotai telpai, kas veicina labsajūtu, labbūtību, komfortu, sniedz drošības sajūtu un sekmē produktivitāti.

Atvērtais plānojums piedzīvo revīziju

Nemainīgi aktuāls arī nākamajos gados būs atvērtais biroja plānojums, taču tas piedzīvojis revīziju, kļuvis elastīgāks, paredzot arī nodalītas darba vietas un slēgtus kabinetus. Moderns birojs ļauj brīvi pielāgot, transformēt, mainīt telpas, izmantojot modulāros interjera elementus, vieglas sienas un mēbeles. Lai izdarītu labāko izvēli, pirms lemt par biroja iekārtojumu, uzņēmuma vadībai ir jāveic nopietna analīze par darbinieku skaitu, katra pienākumiem, darba specifiku, klātienes un attālinātā darba stundām, grupu, sanāksmju, individuālā darba vajadzībām u.c.

Finanses

Workland izlaiž obligāciju emisiju 1,5 miljonu eiro apmērā

Db.lv,04.12.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biroju un kopstrādes telpu operators Workland šonedēļ sāks obligāciju piedāvājumu. Tā ir “Workland Group” pirmā obligāciju emisija, uzņēmums plāno aizņemties EUR 2,5 miljonus vairākās daļās.

Pirmā daļa 1,5 miljonu eiro apmērā tiks izlaista ar termiņu uz diviem gadiem un gada procentu likmi 10,5 %. Nākamie laidieni ir plānoti 2025. gadā atbilstoši kapitāla vajadzībām.

Workland ir pilna servisa kopstrādes telpu un pilna servisa biroju operators Baltijas reģionā. Pirmie trīs Workland biroju centri tika atvērti 2016. gadā Viļņā, Rīgā un Tallinā. 2023. gadā uzņēmums ienāca Somijas tirgū, iegādājoties trīs biroju vietas, ko iepriekš pāŗvaldīja konkurējošs uzņēmums.

“2024. gadā Workland pieaugums bija 30 % - mēs piedāvājām vairāk nekā 900 pilnībā aprīkotas un apkalpotas darba vietas trīs jaunās vietās Viļņā, Rīgā un Tallinā. Lai turpinātu nodrošināt tirgus izaugsmi, arvien pieaugošo pieprasījumu pēc biroja telpām ar elastīgiem noteikumiem, un refinansētu esošās saistības, mēs nolēmām izmantot inovatīvu finansēšanas metodi – “BeMyBond” platformu investīcijām obligācijās. Šī platforma dod iespēju individuāliem investoriem veikt ieguldījumus obligācijās - šeit mēs saskatām paralēles ar Workland darbību, kas augstākās klases biroju centrus un birojus padara pieejamus gan korporatīvajiem uzņēmumiem, gan maziem un vidējiem uzņēmumiem, jaunuzņēmumiem vai ārštata darbiniekiem, neatkarīgi no tā, vai tas ir viens vai 100 cilvēki,” stāsta Workland dibinātājs un vadītājs Indreks Hāls (Indrek Hääl).

Eksperti

Kā uzņēmumu paplašināšanās reģionos var mainīt darba tirgus dinamiku Latvijā?

Endija Kaševska, elektronisko sakaru un IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite Latvija” Klimata kontroles vadītāja,14.02.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Pasaules ekonomikas foruma 2024. gada datiem, viena no galvenajām uzņēmumu vadītāju bažām ir darbaspēka trūkums, to atzīstot par nozīmīgu draudu darba tirgum un biznesa videi tuvākajos gados.

Vienlaikus Eiropā, kur darbaspēka trūkums ierindojas pirmajā vietā, uzņēmumi, kas paplašinās darbību reģionos, piekļūs līdz šim neieraudzītiem talantiem. Arī “Bite Latvija” pieņēma stratēģisku lēmumu attīstīties reģionos, pērn atklājot biroju Rēzeknē un uzsākot komplektēt komandu Jelgavā. Kāpēc smelties reģionu darbaspēka potenciālā un kā tas var mainīt darba tirgus dinamiku Latvijā?

Ja paraudzīsimies uz uzņēmējdarbības un investīciju vidi Latvijā, cilvēkkapitālam ir izšķiroša loma. Uzņēmumi meklē talantus, jo tie ir pamats veiksmīgai biznesa attīstībai. Tiesa, talantu atlasē jau gadiem esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, piemēram, kvalificēta darbaspēka trūkumu un sīvu konkurenci par tā dēvētajiem “starta pozīciju” darbiniekiem. Turklāt tas nav izaicinājums tikai telekomunikāciju nozarē, līdzīgas rūpes ir arī viesmīlības, ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem, mazumtirgotājiem, IKT jomas pakalpojumu sniedzējiem u.c. nozaru spēlētājiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot mērķtiecīgu ieguldījumu stratēģiju “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstībā, viens no Baltijas nekustamo īpašumu attīstītājiem “Linstow Baltic” nodevis ekspluatācijā jaunuzcelto A klases biroju kompleksu “Satekles biznesa centrs” ar kopējo platību 13 500 m2.

Īpašnieka veikto investīciju apjoms projekta būvniecībā sasniedz 36 miljonus eiro.

“Jau vairākas desmitgades “Linstow Baltic” ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu attīstītājiem, aktīvi veicinot “Rīgas Centrālā biznesa rajona” attīstību un transformāciju, padarot to pievilcīgāku iedzīvotājiem, strādājošajiem un investoriem. To apliecina uzņēmuma konsekventie un mērķtiecīgie ieguldījumi šajā apkaimē, īstenojot vērienīgus projektus: tirdzniecības centra “Origo” paplašināšanu un A klases biroju centra “Origo One” izveidi. “Satekles biznesa centrs” ir nākamais solis apkaimes revitalizācijas projektā, sekmējot ilgtspējīgas un konkurētspējīgas uzņēmējdarbības vides izveidi un nostiprinot to kā vienu no vadošajiem biznesa centriem Baltijā. Tas paplašina augstas kvalitātes biroja telpu un komerctelpu piedāvājumu Rīgas pilsētas sirdī, kas vienlaikus kalpo par piemēru, kā harmoniski integrēt kultūrvēsturisko mantojumu un tehnoloģiski attīstītu, mūsdienīgu darba vidi,” uzsver “Linstow Baltic” valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Investīciju bankas (EIB) grupa šodien atvēra biroju Latvijā, lai stimulētu stratēģiskās investīcijas un ilgtspējīgu valsts izaugsmi.

Jaunais birojs, kas atrodas Rīgā, īpaši pievērsīsies prioritāriem projektiem tādās jomās kā klimatrīcība, digitalizācija, mājokļi, drošība un aizsardzība.EIB grupa, kurā ietilpst arī Eiropas Investīciju fonds (EIF), izmantos savu klātbūtni Latvijā, lai padziļinātu sadarbību ar partneriem publiskajā un privātajā sektorā, tostarp ar maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU).

“Mūsu biroja atvēršana Rīgā ir pagrieziena punkts mūsu centienos uzlabot finanšu pieejamību un stiprināt vietējos finanšu tirgus,” sacīja EIB priekšsēdētājas vietnieks Tomass Estross (Thomas Östros). “Birojs sniegs mums iespēju ieklausīties, iesaistīties un aktīvāk atbalstīt vietējās vajadzības. Mūsu mērķis ir virzīt inovācijas, ilgtspējīgu attīstību un ekonomikas izaugsmi dažādās nozarēs Latvijā un Baltijas reģionā.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijā bāzētais investīciju uzņēmums “Summus Capital” turpina darbības izvēršanu Polijā, iegādājoties biroju ēku “Lakeside” Varšavā.

Šī ēka iegādāta no nekustamo īpašumu attīstītāja “Atenor” un darījuma vērtība ir 61,9 miljoni eiro.

Biroju ēkas “Lakeside” iegāde seko “Summus Capital” ieiešanai Polijas tirgū. Iepriekš šogad tika paziņots par vienošanos iegādāties biroju ēku “React” Lodzā. Šis jaunākais darījums apliecina “Summus Capital” apņemšanos veidot diversificētu un augstas kvalitātes komerciālo nekustamo īpašumu portfeli Centrālajā un Austrumeiropā.

“Lakeside” ir pilnīgi jauna A klases biroju ēka, kas nodrošina augstas klases darba telpas 23 834 kvadrātmetru platībā. Ēka ir projektēta atbilstoši visaugstākajiem starptautiskajiem standartiem, un tā novērtēta ar “BREEAM Outstanding” līmeņa sertifikātu un saņēmusi “WELL Gold” novērtējumu, kas atspoguļo apņemšanos nodrošināt ilgtspējību, energoefektivitāti un īrnieku labklājību.

Nekustamais īpašums

Summus Capital plāno jaunu obligāciju emisiju, lai veicinātu reģionālo izaugsmi

Db.lv,06.06.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Summus Capital – investīciju uzņēmums, kas veido vienu no vadošajiem komerciālā nekustamā īpašuma portfeļiem Baltijā – gatavojas izziņot jaunu obligāciju emisiju, lai finansētu uzņēmuma turpmāku paplašināšanos un stratēģisku aktīvu iegādi.

Summus Capital aktīvu portfeļa kopējā vērtība šobrīd pārsniedz 500 miljonus eiro un uzņēmums plāno turpināt izaugsmi.

“Mūsu biznesa modelis balstās uz labi diversificētu un noturīgu portfeli, kas ietver mazumtirdzniecības, biroju, loģistikas un, kopš 2021. gada, arī medicīnas nozares nekustamos īpašumus,” norāda Summus Capital valdes loceklis Āvo Koppels. “Papildus mūsu pamata tirgiem Baltijā, 2024. gada nogalē esam uzsākuši starptautisku paplašināšanos, ienākot Polijā – Eiropas straujāk augošajā ekonomikā – iegādājoties augstākās klases biroju ēkas Varšavā un Lodzā.”

“Plānotās obligāciju emisijas ietvaros piesaistītais kapitāls stiprinās mūsu pozīcijas kā vienam no vadošajiem komerciālā nekustamā īpašuma investoriem reģionā un nodrošinās papildu resursus stratēģiskai izaugsmei,” turpina Koppels. “Redzam ievērojamu attīstības potenciālu komerciālā nekustamā īpašuma tirgos gan Baltijas valstīs, gan Polijā un plānojam aktīvi piedalīties šīs nozares nākotnes veidošanā.”Summus Capital, atšķirībā no tradicionālajiem attīstītājiem (kas būvē projektus, lai tos pārdotu), pats patur īpašumā savus investīciju objektus un gūst no tiem ikmēneša nomas ienākumus, nodrošinot ilgtermiņa stabilitāti investoriem. Uzņēmums koncentrējas uz ienākumus nesošiem komerciālā nekustamā īpašuma aktīviem ar prognozējamu naudas plūsmu. Starp ievērojamākajiem objektiem ir Veerenni veselības centri Igaunijā, tirdzniecības centrs Riga Plaza Latvijā, Park Town biroju komplekss un tirdzniecības centrs Nordika Lietuvā, kā arī Lakeside biroju ēka Varšavā un React biroju ēka Lodzā, Polijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

'Viens no pasaulē vadošajiem iGaming tehnoloģiju un pakalpojumu sniedzējiem “Evolution” ir pieņēmis stratēģisku lēmumu paplašināties, atverot vēl vienu biroju Rīgā un tam par vietu izvēloties tieši “Grīziņdārzu”. Uzņēmums “Grīziņdārzā” iekārtos plašu biroju trīs stāvos ar kopējo platību 2500 m². Šis ir nozīmīgs solis ne tikai “Evolution”, bet arī biroju un tirdzniecības telpu kompleksa “Grīziņdārzs” attīstībā, nostiprinot to kā stratēģisku atrašanās vietu lieliem starptautiskiem uzņēmumiem.

Stratēģiska izvēle – kāpēc “Grīziņdārzs”?

Radošā pilsēta “Grīziņdārzs” ar vēsturisko industriālo vidi un mūsdienīgajiem tehniskajiem risinājumiem kļuvusi par vienu no perspektīvākajiem biznesa centriem Rīgā. “Evolution” lēmums izvēlēties tieši šo biroju centru darbības paplašināšanai ir spilgts apliecinājums tam, ka “Grīziņdārzs” piedāvā augstākās klases darba vidi, kas pilnībā atbilst globālu tehnoloģiju uzņēmumu augstajām prasībām.

“Mēs meklējām vidi, kas nodrošina gan izcilu komfortu mūsu darbiniekiem, gan mūsdienīgas tehnoloģijas, kas atbalsta mūsu straujo izaugsmi. “Grīziņdārza” piedāvātā infrastruktūra, stratēģiskā atrašanās vieta un elastīgā pieeja telpu pielāgošanai mūsu specifiskajām vajadzībām bija izšķirošie faktori, izvēloties šo lokāciju mūsu jaunajam birojam,” komentē Kaspars Fedorovs, “Evolution Latvia” operacionālās struktūrvienības vadītājs.

Nekustamais īpašums

Par 13 miljoniem eiro topošajā Hepsor projektā StokOfiss U34 atzīmēti spāru svētki

Db.lv,21.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītāja “Hepsor” jauna koncepta biroju kompleksa otrajā kārtā “StokOfiss U34” Dreiliņos nosvinēti spāru svētki.

Jau 40% stokofisa telpu ir rezervētas nomniekiem, un vēl 40% no kopējā kompleksa ir aktīvu pārrunu stadijā. Multifunkcionālā kompleksa otrajā kārtā ieguldīti 13 miljoni eiro, un to plānots pabeigt un nodot jaunajiem nomniekiem šā gada vasarā.

Biroju komplekss Ulbrokas ielā 34 “StokOfiss U34” projektēts, ņemot vērā tirgus pieprasījumu pēc mūsdienīgām, ilgtspējīgām “trīs vienā” tipa telpām, kas ļauj uzņēmējdarbībai nepieciešamās biroju, noliktavas un veikalu telpas izvietot vienuviet. Šādu telpu izvēle biznesam ļauj tā procesus padarīt rentablākus, samazinot loģistikas izmaksas un padarot uzņēmuma darbību produktīvāku un ērtāku. Ēkā pieejamas arī biroju telpas atsevišķi.

Finansējums

Preses Nama Kvartāls emitēs nodrošinātās obligācijas ar gada procentu likmi 9 %

Db.lv,12.05.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs AS “PN Project”, kas ir “Lords LB Special Fund V” meitasuzņēmums, izziņo nodrošināto obligāciju emisijas pirmo laidienu 30 miljonu eiro apmērā, piedāvājot 9 % gada procentu likmi ar procentu izmaksu divas reizes gadā.

Iegūtie līdzekļi tiks izmantoti, lai turpinātu “Preses Nama Kvartāla” attīstību.

““Preses Nama Kvartāls” investoriem piedāvā retu iespēju piedalīties nākotnes Rīgas veidošanā – šāda mēroga attīstības projekti tik stratēģiski izdevīgā vietā netiek īstenoti bieži. Investoriem tā nav tikai finansiāla iespēja — tas ir arī personīgs ieguldījums, lai nākotnē, ejot garām šai mūsdienīgajai biroju ēkai, varētu teikt — arī es piedalījos tās tapšanā. Šis ir stabils ieguldījums pilsētas attīstībā, ko apliecina “Lords LB Asset Management” uzkrātā pieredze nozīmīgos nekustamo īpašumu projektos," saka Povils Urbonavičs (Povilas Urbonavičius), “Lords LB Special Fund V” vadītājs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn darījumi ar komercīpašumiem Latvijā veikti par 133 miljoniem eiro, un tas bijis sliktākais gads vēsturē, trešdien "Baltic Real Estate Leaders Breakfast" pasākumā sacīja nekustamo īpašumu konsultāciju kompānijas "Colliers Baltics" Izpētes un analītikas nodaļas direktore Agija Vērdiņa.

Viņa skaidroja, ka pirms gada prognozes bijušas par darījumiem aptuveni 300 miljonu eiro vērtībā, bet realitāte izrādījusies sliktāka nekā prognozēts. Kopumā Baltijā darījumi veikti par aptuveni 800 miljoniem eiro.

Saskaņā ar "Colliers Baltic" prognozēm šogad darījumu apjoms Latvijā varētu būt ap 300 miljoniem eiro, bet Baltijā kopumā - aptuveni 1,1 miljarda eiro apmērā. "Colliers Baltic" Investīciju nodaļas vadītāja un partnere Anžela Koļesņikova skaidroja, ka aktivitāte darījumu tirgū atgriezusies pērn septembrī un turpinājās šī gada sākumā.

Koļesņikova sacīja, ka Baltijā investoru pieprasītākais ir tirdzniecības segments. Pieprasītas ir arī jaunas noliktavas, bet to piedāvājums ir ierobežots. Koļesņikova skaidroja, ka pirms pāris gadiem tirdzniecības platību segments bija nepopulārs, bet pērn Latvijā četri no "Top 5" darījumiem, bet Baltijā seši no "Top 10" darījumiem ir bijuši darījumi ar tirdzniecības centriem.

Finanses

SEB banka un Capitalica Asset Management stiprina savu partnerību

db.lv,12.05.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB bankas Latvijā un Lietuvā un aktīvu pārvaldīšanas uzņēmums Capitalica Asset Management ir noslēguši līgumu par kārtējo finansējumu – papildu 13 miljoniem EUR, kurus izmantos Capitalica Baltic Real Estate Fund I pārvaldīto obligāciju dzēšanai. Ieskaitot šo jaunāko aizdevumu, SEB piešķirtā finansējuma kopsumma visiem Capitalica pārvaldītajiem fondiem un projektiem pārsniegusi 100 miljonus EUR.

“Ņemot vērā pašreizējo stāvokli finanšu tirgos, mūsuprāt, banku finansējums pašlaik var būt dzīvotspējīgāka alternatīva ilgtermiņa komerciālo nekustamo īpašumu projektiem. Tas ļauj efektīvāk pārvaldīt riskus, vairo uzticību investoros un nodrošina raitu projektu īstenošanas gaitu. Lai gan biroju segments Baltijā uzrāda dažas bremzēšanās pazīmes, kvalitatīvi projekti stratēģiski pievilcīgās vietās vēl joprojām ir pieprasīti un ienesīgi,” norāda Ints Krasts, SEB bankas valdes loceklis.

Saskaņā ar viņa teikto Capitalica Baltic Real Estate Fund I pārvaldītā biznesa centra Verde noslodzes rādītāji apliecina, ka Rīgā ir nepieciešamas kvalitatīvas biroju ēkas – visas centra telpas jau ir iznomātas. Augsti noslodzes rādītāji ir arī investīciju uzņēmuma īpašumiem Viļņā un Kauņā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētot Latvijas finanšu sektora kapitālā remonta laikā paveikto, Dienas Biznesa redzeslokā ir nonācis kāds Krievijas uzņēmējs, kurš pavisam neilgi pirms kapitālā remonta sākuma ir ieguvis savā īpašumā vairākus iespaidīgus namus Rīgas centrā.

Minētā uzņēmēja vārds ir Sergejs Ivakhno (Sergey Ivakhno), un viņš ir patiesais labuma guvējs dažādos uzņēmumos, kuru īpašumā atrodas vairākus miljonus eiro vērti nami Vecrīgā (piemēram, Smilšu ielā, Audēju ielā), kā arī citur Rīgas centrā (piemēram, Merķeļa ielā, Brīvības ielā). Dienas Bizness izpētīja, ar ko uzņēmējs ir nodarbojies Krievijā, kas viņam pieder Latvijā un kurš viņam ir palīdzējis šeit izkārtot savas bagātības, iegādājoties un pārvaldot nekustamos īpašumus Rīgas centrā.

Uzņēmēja biznesa gaitas Krievijas banku sektorā

Dienas Bizness izpētīja, ka Sergejs Ivakhno ir bijis uzņēmējs ar plašu vērienu Krievijā, kurš darbojies galvenokārt banku sektorā. Sergejs Ivakhno Krievijā bijis vairāku banku vadītājs un līdzīpašnieks, tostarp bijis līdzīpašnieks un vadījis Maskavas vekseļu banku, bijis Aktivkapital bankas (iepriekš Elkabank) līdzīpašnieks, kā arī kontrolējis citas bankas, piemēram, Servis-rezerv banku, Volga-kredit banku un Kapital Moskva banku.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nekustamo īpašumu attīstītāja “River Properties” septiņstāvu biroju ēkai Rīgas vēsturiskajā centrā, Pērses ielā, piešķirts BREEAM In-Use sertifikāts ar atzīmi “Izcili”, apliecinot ēkas atbilstību starptautiski atzītiem ilgtspējas standartiem.

Šī ēka ir daļa no A klases biroju kompleksa Pērses iela2A/Barona iela 30A. Ekspluatācijā šopavasar nodota arī kompleksa otrā ēka – tā veidota, domājot par ilgtspējību, energoefektivitāti un vidi, kas ir draudzīga gan cilvēkiem, gan apkārtējai videi.

BREEAM In-Use “Excellent” novērtējums apliecina, ka ēkas projektēšanā un būvniecībā izmantotas pārdomātas, videi draudzīgas un augsta līmeņa tehnoloģijas, kas veicina ilgtspēju. Ēkā ir ierīkotas modernas apkures un ventilācijas sistēmas. Katrs ēkas stāvs ir aprīkots ar individuālām ventilācijas iekārtām, kā arī autonomām gaisa kondicionēšanas un ūdens patēriņa sistēmām.

Uzņēmumiem šādu biroju telpu izvēle nozīmē ne tikai samazinātu enerģijas patēriņu un ekspluatācijas izmaksas, bet arī veselīgāku un produktīvāku darba vidi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais grāmatvedības un konsultāciju uzņēmums Leinonen noslēdzis nomas līgumu par vairāk nekā 330 m² biroja telpām Eastnine Zaļā 1 biroju ēkas 5. stāvā, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā Latvijā.

“Šīs pārmaiņas mums nozīmē daudz vairāk nekā tikai jaunas telpas – tās simbolizē mūsu apņemšanos nodrošināt augstas kvalitātes darba vidi un darbinieku labsajūtu,” uzsver Karīna Bērziņa, Leinonen Latvia Biroja vadītāja.

Eastnine Zaļā 1 biroju ēka atrodas Rīgas Jūgendstila rajonā. Ēka sākotnēji celta 1899. gadā kā A.G. Rutenberga tabakas fabrika, bet 2009. gadā pilnībā rekonstruēta, saglabājot vēsturiskās vērtības un papildinot to ar diviem moderniem stāviem no stikla, kā arī ar divlīmeņu pazemes autostāvvietu vairāk nekā 170 automašīnām un elektroauto uzlādes iespējām. Kopš 2020. gada, ēka ir LEED Platinum sertificēta, kas apliecina tās izcilo energoefektivitāti un atbilstību augstiem ilgtspējas standartiem ēkas uzturēšanā un pārvaldībā. Ēkas īpašnieks, sadarbojoties ar nomniekiem, pastāvīgi ievieš uzlabojumus ēkas energoefektivitātes uzlabošanā, samazinot ēkas energopatēriņu un radītās CO₂ emisijas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Bite Latvija" 20.septembrī atklās Rēzeknes biroju Atbrīvošanas alejā 163, kurā strādās 150 darbinieki.

Tas kļūs par uzņēmuma klientu apkalpošanas un pārdošanas centru, stiprinot uzņēmuma izaugsmi un veicinot nodarbinātību reģionos.

Elektronisko sakaru un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmums “Bite Latvija” vasarā informēja par plāniem paplašināt savu darbību reģionos, atverot birojus ar 280 jaunām darba vietām Rēzeknē un Jelgavā. “Bite Latvija” Rēzeknes biroju svinīgajā ceremonijā atklās 20. septembrī, savukārt Jelgavā biroju ar 130 darba vietām ir iecerēts atklāt rudens vidū.

“Rēzeknes biroja atvēršana kā stratēģisks solis mūsu uzņēmuma attīstībā ir dabiska un loģiska biznesa evolūcija. Mēs esam apņēmības pilni stiprināt ekonomiku reģionos un dot rēzekniešiem iespēju strādāt pie viena no Latvijas vadošajiem darba devējiem. Lielā interese par darba iespējām jaunajā Bites birojā apliecina, ka cilvēki ir motivēti strādāt un profesionāli attīstīties arī ārpus Rīgas. Esam apņēmušies jaunajiem kolēģiem piedāvāt spēcīgu atbalstu un izaugsmes iespējas mūsu A klases birojā, nodrošinot atalgojumu un labumus, kas līdzvērtīgi Rīgā pieejamajiem,” norāda “Bite Latvija” ģenerāldirektors Arunas Mickevicius.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norvēģijas aviokompānija "Norse Atlantic Airways" nomās telpas biroju centrā "Novira Plaza", informē nekustamo īpašumu konsultāciju kompānijas "Colliers Baltic" pārstāvji.

Zemo izmaksu tālsatiksmes pārvadātājs, kas piedāvā pieejamus transatlantiskos lidojumus ar moderniem, degvielu taupošiem Dreamliners, lidsabiedrība Norse Atlantic Airways ir iekārtojusi 720 m² biroja telpas Novira Plaza ēkas 3.stāvā.

Šī partnerība ir vēl viens pavērsiens biroju kompleksam Novira Plaza, tādējādi turpinot piesaistīt ievērojamus starptautiskus uzņēmumus.

Norse Atlantic Airways lēmums uzsākt darbību biroju kompleksā Novira Plaza izceļ tās apņemšanos piesaistīt labākos talantus, nodrošināt izcilu pieejamību un pieņemt efektīvus un elastīgus darba telpas risinājumus. Lidsabiedrība jau ir uzsākusi darbību pagaidu, lietošanai gatavā birojā 2025. gada janvārī, un pēc būvniecības pabeigšanas 2025. gada vasarā plāno pārcelties uz paplašinātām telpām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reaģējot uz investoru pieprasījumu un tirgus situāciju, nekustamo īpašumu attīstītājs AS “PN Project”, kas ir “Lords LB Special Fund V” meitasuzņēmums, palielina savu nodrošināto obligāciju procentu likmi uz 10%. Iegūtie līdzekļi tiks izmantoti, lai turpinātu “Preses Nama Kvartāla” attīstību Rīga, Pārdaugavā.

Lai nodrošinātu pievilcīgākus investīciju nosacījumus un pielāgotos esošajai tirgus situācijai, AS “PN Project” ir nolēmuši palielināt savu piedāvāto obligāciju procentu likmi no 9% uz 10%.

“Mūsu mērķis ir veidot ilgtspējīgu un abpusēji izdevīgu partnerību ar investoriem, tāpēc esam ņēmuši vērā viņu vēlmes, kā arī kopējās tirgus tendences, un nolēmuši palielināt procentu likmi," saka Povils Urbonavičs (Povilas Urbonavičius), “Lords LB Special Fund V” vadītājs. Šis solis parāda, ka uzņēmums ir apņēmies nodrošināt caurspīdīgus un konkurētspējīgus nosacījumus kapitāla tirgū, kā arī sekmīgi īstenot plānoto projektu un sasniegt izvirzītos finanšu mērķus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arvien biežāk būvniecības projektos Latvijā tiek plānoti iekštelpu sakaru risinājumi, tostarp bāzes stacijas un signāla pastiprinātāji, lai nodrošinātu augstu mobilo sakaru kvalitāti ēkās.

Kā norāda elektronisko sakaru un IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite Latvija” Radiotīkla nodaļas vadītājs Aleksandrs Beļajevs, ja līdz šim iekštelpu sakaru risinājumu uzstādīšana galvenokārt bija mobilo sakaru operatora iniciatīva, šobrīd arvien vairāk projektu attīstītāju jau būvniecības sākotnējā posmā vēršas pie pakalpojuma sniedzēja, apzinoties objektīvus apstākļus, kas ēkā var ierobežot tīkla kvalitāti. Līdz šim “Bite Latvija” ir uzstādījusi jau 100 iekštelpu sakaru instalācijas, kas nodrošina stabilu un augstas kvalitātes mobilo sakaru pārklājumu dažādās vietās – biroju ēkās, ražotnēs, kā arī publiskās vietās, piemēram, lidostā, muzejos, pilsētu laukumos, tirdzniecības centros, skolās, sporta hallēs, medicīnas iestādēs, koncertzālēs un citur.