Alus darītājs Heineken NV ceturtdien apstiprinājis, ka tas parakstījis daudzmiljonu eiro reklāmas līgumu ar Google Inc, kļūstot par pirmo lielo zīmolu, kam ir pasaules mēroga līgums ar meklētājprogrammu, vēsta MarketWatch.
«Darījums ar Google galvenokārt vērsts uz mūsu reklāmas izplatīšanu YouTube, lai sasniegtu mūsu mērķgrupas, bet ietvers arī akcijas, piemēram, banerus Google,» stāstījis Heineken pārstāvis Džons Pols Šuirinks.
Viņš piebildis, ka līgums ar Google, kura precīza summa netiek atklāta, aptvers 20 valstis, sākot no Rietumeiropas līdz ASV un jaunajiem tirgiem, piemēram, Meksikai. Heineken pārstāvis stāstījis, ka līgumam nav beigu datuma, un alus darītājs, izmantojot Google kanālus, izplatīs gan globālas kampaņas, gan vietējās reklāmas.
Heineken arī iegūs piekļuvi datiem, kas ir meklēšanas kompānijas rīcībā un attiecas uz tā klientiem.
Saskaņā ar Šuirinka sniegto informāciju tiešsaistes mārketingam Heineken tērē 4% no tā aptuveni divu miljardu eiro ikgadējā reklāmas budžeta, bet tuvākajos gados apjoms pieaugšot.




























