Gatavo mājokļu ražotājs MyCabin turpina izaugsmes stratēģiju atbildēt augošajam pieprasījumam pēc mājokļiem Eiropā un attīsta reģionālu pārstāvniecību tīklu un piegādes Polijā, kur īpašumu cenu kāpums un mājokļu deficīts šobrīd ir viens no izteiktākajiem reģionā.
Uzņēmums prognozē, ka pieprasījums pēc vienģimeņu, nelielām un energoefektīvām mājām turpinās augt. Tāpat arī novēro, ka arvien vairāk pircēju vēlas pārcelties uz pilsētu nomalēm vai ciematiem, kur ātri uzstādāmas, ilgmūžīgas un videi draudzīgas mājas ir īpaši piemērotas.
“Polijā vēsturiski trūkst vairāki miljoni mājokļu. Būvniecības materiālu un darbaspēka izmaksas ir augstas, būvniecības process ir ilgs, un to papildina smagnēja birokrātija. Mēs saskatījām iespēju ienākt šajā tirgū ar fiksētu piedāvājumu – gatavu māju, kas nozīmē saprotamu produktu par noteiktu cenu konkrētā termiņā. Tā kā visu ražošanas procesu esam spējuši standartizēt un efektivizēt, MyCabin mājas atbilst šī brīža tirgus vajadzībām un spēj apmierināt pieprasījumu dzīvošanai gan ikdienā, gan brīvdienās. Es ticu, ka šādas rūpnieciski ražotas (‘factory-built’) mājas kļūs par globālu mājokļu standartu,” saka Ģirts Draugs, MyCabin dibinātājs un vadītājs.
Līdzīgi kā citos eksporta tirgos, MyCabin investē klātienes pieredzes nodrošināšanā arī Polijā – uzņēmums jau ir uzstādījis demo māju “Milla 40” Emova (Emów) ciematā pie Varšavas un izveidojis vietējās pārdošanas un klientu apkalpošanas komandu. Šī infrastruktūra ir daļa no uzņēmuma attīstībā esoša reģionālā pārstāvniecību tīkla un lokalizētās piegādes sistēmas, kas nodrošina klientiem pilna cikla atbalstu – no mājas modeļa izvēles un personalizācijas līdz piegādei un uzstādīšanai.
Visas MyCabin mājas tiek pilnībā saliktas ražotnē Latvijā un uz vietas Polijā uzstādāmas vienas dienas laikā. MyCabin pārstāvis Polijā Šimons Dombrovskis (Szymon Dąbrowski) atzīst: “Polijas nekustamā īpašuma pircēji ir noguruši no nenoteiktības šajā segmentā – fiksēta, caurskatāma cena un gatava māja 2–3 mēnešu laikā ir faktori, kas padara mūsu piedāvājumu īpaši pievilcīgu. Papildu uzticību veido arī tas, ka Latvija kopumā tiek uztverta kā spēcīgs kvalitātes zīmols kokapstrādes nozarē.”