Jaunākais izdevums

Vai esi piedzīvojis to brīdi, kad, tuvojoties svētkiem vai uzņēmuma jubilejai, atkal jāizvēlas reklāmdāvanas, un viss šķiet jau redzēts? Krūzes, pildspalvas, kalendāri … It kā viss pareizi, bet trūkst sajūtas, ka šī dāvana tiešām pasaka kaut ko par tavu uzņēmumu.

Reklāmdāvanu pasniegšana nav tikai uzmanības žests darbiniekiem un sadarbības partneriem – tā ir daļa no zīmola stāsta. Tieši dāvanu personalizācija un kvalitatīvi apdrukas pakalpojumi ir tie, kas parastu priekšmetu pārvērš oriģinālā un jēgpilnā dāvanā – tādā, kas paliek atmiņā un rada emocijas.

Ne velti cilvēki, kam uzticēta reklāmdāvanu izvēle, ik gadu risina vienu un to pašu uzdevumu – kā atrast kvalitatīvu, vizuāli pievilcīgu un galvenais, atšķirīgu dāvanu piedāvājumu? Smelties idejas un tās īstenot palīdzēs mūsdienīgi drukas pakalpojumi un reklāmdāvanas, kas strādās zīmola labā.

Reklāmdāvanu tendences: no idejas līdz pieredzei

Vai esat pamanījuši, cik daudzveidīgs ir kļuvis reklāmdāvanu klāsts? Pēdējos gados šī daudzveidība ir pilnībā mainījusi arī klientu gaidas – vairs nepietiek ar standarta krūzīti vai pildspalvu ar logo.

Uzņēmumi arvien biežāk izvēlas dāvanas, kas ir praktiskas, izturīgas, dizainiski pievilcīgas un atspoguļo saudzīgu attieksmi pret vidi. Profesionāli apdrukas pakalpojumi dabīgiem materāliem, pārstrādājamam iepakojumam un lokāli ražotiem produktiem piešķir jaunu kvalitāti.

Vienlaikus arvien populārākas kļūst dāvanas ar “stāstu” – priekšmeti, kas simbolizē sadarbību, pateicību vai kopīgi gūtus panākumus. Tas var būt gan personalizēts biroja aksesuārs ar iegravētu pateicību, gan lieta, kas saistīta ar uzņēmuma nozari vai vērtībām.

Aizvien lielāku nozīmi iegūst arī pieredzes dāvanas – priekšmeti, kas rosina iesaisti vai mijiedarbību. Piemēram, galda spēles, aktivitāšu komplekti vai interaktīvi priekšmeti ar QR kodu, kas ved uz īpašu video sveicienu vai digitālu saturu.

Turklāt tehnoloģiju attīstība ir pavērusi jaunas iespējas personalizācijai: mūsdienīgi drukas pakalpojumi ļauj pielāgot dāvanas precīzi klienta vajadzībām – sākot no dizaina un krāsu risinājumiem līdz iepakojumam, materiālam un pat sajūtai, ko dāvana rada.

Personalizētas reklāmdāvanas ir uzņēmuma LogoPrint.lv specializācija. Uzņēmums piedāvā radošu pieeju, modernākās drukas tehnoloģijas un plašu, tai skaitā Latvijā ražotu dāvanu klāstu.

Kā top personalizēta reklāmdāvana

Lai dāvana tiešām atšķirtos un izskatītos kvalitatīvi, svarīga ir ne tikai ideja, bet arī tās tehniskais izpildījums. LogoPrint.lv piedāvā plašu reklāmdrukas un personalizācijas tehnoloģiju klāstu, kas ļauj panākt gan elegantu minimālismu, gan izpildījumu ar spilgtu, atmiņā paliekošu vizuālu efektu.

Lāzergravēšana nodrošina precīzu un noturīgu gravējumu uz metāla, stikla, koka vai ādas virsmām. Šī metode ir īpaši piemērota dāvanām, kur svarīga kvalitāte un ilgmūžība – no pildspalvām līdz premium klases biroja aksesuāriem.

Digitālā druka nodrošina attēlam fotokvalitāti, savukārt sublimācija ir tehnika, ar kuru panāk spilgtas un noturīgas krāsas uz tekstila, porcelāna vai plastmasas.

Izšūšana piešķir tekstilizstrādājumiem īpašu vērtību – tā rada premium sajūtu un izceļ tekstila izstrādājuma detaļas. Šāds apģērbs izskatīsies labi un kalpos ilgāk.

Savukārt tampodruka ir risinājums gadījumiem, kad logotips jāuzdrukā uz nelielas vai izliektas virsmas. Krāsa tiek pārnesta ar elastīgu silikona spilventiņu, kas precīzi pielāgojas priekšmeta formai. Šī tehnoloģija ir neaizstājama, veidojot apdruku uz pildspalvām, USB atmiņām, atslēgu piekariņiem un citām kompaktām reklāmdāvanām, kur svarīga ir gan detaļu precizitāte, gan apdrukas izturība.

Iespējams, mazāk zināmā ir reljefspiede. Tā piešķir dāvanai eleganci, vēlamo efektu panākot ar dažāda dziļuma iespiedumiem. Ar īpašu zīmogu materiālā tiek iespiests reljefs dizains, radot trīsdimensiju efektu, kur vizuālo iespaidu pastiprina taktilā pieredze. Šī tehnoloģija vislabāk izceļas uz ādas vai bieza papīra virsmām – piemēram, piezīmju grāmatām, dokumentu mapēm vai ādas makiem. Tā piešķir priekšmetam smalku, profesionālu raksturu un rada iespaidu, ka dāvana ir radīta ar īpašu rūpību un gaumi.

LogoPrint.lv, izgatavojot prezentreklāmas, neaprobežojas tikai ar vienas tehnikas pielietojumu – pie mums iespējams izveidot sarežģītas dāvanas, kurās viena tehnoloģija papildina otru – neatkarīgi no tā, vai tā ir viena unikāla dāvana vai simts personalizētu priekšmetu.

Kāpēc izvēlēties LogoPrint.lv?

Logoprint klientiem piedāvā pārdomātu katalogu ar rūpīgi atlasītām dāvanu idejām – tajā nav nejaušu priekšmetu, bet gan risinājumi, kas atbilst jaunākajām prezentreklāmas tendencēm un kvalitātes standartiem.

• Nav minimālā pasūtījuma apjoma;

• Uzņēmums nodrošina piegādi visā Latvijā;

• Palīdzam zināmiem un lieliem klientiem kā ZAAO, Rīgas satiksme, Jelgavas dome, Rīgas Austrumu klīniskā slimnīca ikdienā stiprināt attiecības ar klientiem un partneriem.

LogoPrint.lv dāvanu apdrukas pakalpojumi ļauj īstenot pārsteidzošas un oriģinālas idejas – neatkarīgi no tā, vai dāvana paredzēta klientam, sadarbības partnerim vai komandas biedram.

Ja meklējat personalizētas dāvanas vai nepieciešami profesionāli drukas pakalpojumi, zvaniet mums - uz LogoPrint.lv ! Apvienojot radošumu ar tehnisko precizitāti, mēs radām dāvanas, kuras jums atliks vien iesaiņot un pasniegt!

Reklāmraksti

Kā izvēlēties korporatīvās dāvanas kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem

Sadarbības materiāls,29.11.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienu biznesa vidē korporatīvās dāvanas vairs nav tikai formalitāte – tās sniedz iespēju uzņēmumu pārstāvjiem veidot un stiprināt emocionālu saikni ar klientiem, partneriem un darbiniekiem. Pārdomāta un atbilstoši izvēlēta dāvana var kļūt par zīmola vēstnesi, kas ne tikai raisa pozitīvas emocijas un asociācijas, bet arī paaugstina lojalitāti, vairo uzticību un stiprina reputāciju. Tieši tādas ir arī kvalitatīvās un izmeklētās STENDERS biznesa dāvanas!

Personalizācija – zīmola identitāte ar odziņu

Pārdomātas un jēgpilnas biznesa dāvanas atspoguļo uzņēmuma identitāti un vērtības, bet personalizācija tām piešķir papildu akcentu. Dāvana, kas ieturēta uzņēmuma korporatīvajās krāsās, papildināta ar logotipu, personalizētu vēstījumu vai kādiem citiem gaumīgiem elementiem, tās saņēmējam var likt justies patiesi īpašam un novērtētam, radot patīkamu priekšstatu par zīmolu un visu uzņēmumu kopumā.

Praktiskums un dāvanas pielietošana ikdienā

Lietderība ir viens no būtiskākajiem aspektiem, kam pievērst uzmanību, izvēloties dāvanas kolēģiem vai dāvanas darbiniekiem. Kvalitatīva, ikdienā noderīga dāvana, piemēram, izsmalcināts ķermeņa kopšanas līdzekļu komplekts vai rokām darinātu vannas bumbu izlase nesteidzīgiem un mierpilniem vannošanās rituāliem, patīkami pārsteigs un iepriecinās ikvienu. Šāda dāvana kolēģim svētkos, darba jubilejā vai kāda veiksmīgi realizēta projekta noslēgumā ir elegants veids, kā pateikt “paldies”, paužot cieņpilnu attieksmi, kas atspoguļojas ne tikai vārdos, bet arī darbos. Turklāt arī šāda dāvana kolēģim, aizejot no darba, var būt simbolisks žests, kas apliecina pateicību par ieguldīto laiku, enerģiju un visu kopā piedzīvoto.

Ražošana

Olpha atjaunojusi reģistrācijas apliecības visiem saviem medikamentiem Baltijas valstīs

Db.lv,15.09.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gadu pēc uzņēmuma zīmola un nosaukuma maiņas Latvijas zāļu ražotājs AS “Olpha” pilnībā noslēdzis ar to saistītos zāļu reģistrācijas procesus visās trijās Baltijas valstīs.

Tas nozīmē, ka līdz tam uzņēmuma ražotie medikamenti, kas aptiekās bija atrodami ar “Olainfarm” zīmolu, tagad atbilstoši normatīvo aktu prasībām ir pārreģistrēti kā AS “Olpha” . Atsevišķās aptiekās gan vēl var būt pieejami arī medikamenti ar uzņēmuma iepriekšējo zīmolu, jo iepakojumu maiņa tiek organizēta pakāpeniski.

Latvijā reģistrācijas apliecības ir atjaunotas 46 medikamentiem, Lietuvā 12, bet Igaunijā – sešiem. Visas zāles jau iepriekš bija reģistrētas, bet pēc uzņēmuma un zīmola maiņas atbilstoši normatīvo aktu prasībām bija jāveic to reģistrācija ar jauno uzņēmuma juridisko nosaukumu un zīmolu. Tāpat Baltijas un citās Eiropas Savienības (ES) valstīs turpinās arī jaunu produktu reģistrācija.

Reklāmraksti

Tīrs sastāvs, tīra sirdsapziņa – kāpēc arvien vairāk saimnieku izvēlas Josera?

Sadarbības materiāls,22.11.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās mājdzīvnieku saimnieki kļūst arvien prasīgāki, meklējot saviem mīluļiem ne tikai pilnvērtīgu, bet arī dabisku un ētiski ražotu barību. Tajā pašā laikā atrast zīmolu, kas ir vienlīdz atbildīgs gan pret dzīvnieku, gan pret planētu, var būt patiesi sarežģīti. Tieši tāpēc arvien lielāku uzticību iegūst Vācijas ģimenes uzņēmums Josera. Vairāk par Josera zīmola unikālo pieeju barības ražošanā un kāpēc šī zīmola barība ir izcila izvēle mīluļa veselībai, raksta turpinājumā stāsta Dino Zoo eksperte, kinoloģe un suņu skolas vadītāja Tatjana Bodricka.

Kāda ir Josera zīmola pieeja mājdzīvnieku barības ražošanā?

Josera ir Vācijā bāzēts ģimenes uzņēmums ar vairāk nekā 80 gadu pieredzi mājdzīvnieku uztura jomā. Zīmola pamatā ir dziļa pārliecība, ka augstākās kvalitātes uzturam ir jābūt saskaņā ar atbildību pret dabu. Šī filozofija balstās uz diviem galvenajiem principiem – nodrošināt "tīru sastāvu" mīluļa bļodiņā un uzturēt "tīru sirdsapziņu" attiecībā uz ražošanas ietekmi uz vidi.

• Tīrs sastāvs: Josera savās receptēs neizmanto kviešus, soju, piena produktus, kā arī nekādas mākslīgās krāsvielas, aromatizētājus vai konservantus. Zīmols īpaši lepojas ar DLG (Vācijas Lauksaimniecības biedrības) sertifikātu, kas apliecina izcilu ražošanas un sastāva kvalitāti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 1. augusta komunikācijas aģentūra MM&A | Hill+Knowlton turpmāk strādās ar jaunu zīmolu – MMA&, kas atspoguļos vietējo Latvijas partneru ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un vērtības radīšanā tā klientiem.

MMA& ir viena no Latvijas komunikācijas aģentūrām ar 29 gadu pieredzi, no kuriem pēdējos 10 gadus pilnībā pieder tikai Latvijas partneriem. Nekādu izmaiņu uzņēmuma darbības modelī, īpašnieku vai pārvaldes struktūrā pēc zīmola maiņas nebūs.

“Latvijas un Baltijas klienti pazīst MMA& tieši mūsu vietējo partneru zināšanu un pieredzes dēļ, un starptautiska tīkla klātbūtne vairs nav stratēģiski nepieciešama. Mēs turpināsim sadarboties ar plašu loku neatkarīgu partneru gan Baltijā, gan citviet Eiropā, nodrošinot labāko konsultāciju kapacitāti mūsu klientiem. Tirgus tendences rāda, ka ne Latvijā, ne Eiropā vairs nav būtiska pieprasījuma pēc viena konsultantu tīkla daudzās valstīs. Tā vietā klienti izvēlas labāko piedāvājumu valstī vai efektīvāko aģentūru apvienību trīs Baltijas valstīs, meklējot partnerus, kas pārzina tirgu, piedāvā labāko kvalitāti un nodrošina atbilstošākos speciālistus,” saka Linda Mežgaile, MMA& Partnere un valdes locekle.

Ekonomika

Diagnostikā jāinvestē šodien, lai veselības aprūpe rīt būtu

Jānis Goldbergs,09.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Gudras investīcijas un mērķēti laboratoriskie izmeklējumi būtiski uzlabos veselības aprūpes iznākumu,” Dienas Biznesa konferencē “Veselības aprūpe budžeta krustcelēs” noslēdzot savu prezentāciju, sacīja Roche Diagnostics Baltics vadītājs Tomass Hofers (Thomas Höfer), kas arī izvirza diagnostikas centrālo nozīmi nākotnes veselības aprūpes sitēmā kopumā un ambulatorajā aprūpē atsevišķi.

Ir saprotams, no kurienes sākas veselības aprūpes sistēmas izmeklējums, bet uz jautājumu, kāpēc par to jārunā, tajā pašā konferencē atbild Latvijas veselības ministrs Hosams Abu Meri: “Lielāko daļu no budžeta mēs tērējam ārstēšanai. Citiem vārdiem, Veselības ministrija kļūst par ārstēšanas ministriju. Patlaban skrīnings klibo.”

Globālā pārmaiņu elpa

Šveices kompānijas Roche Diagnostics Baltics vadītājs Tomass Hofers uzstājās ar priekšlasījumu par uzņēmuma centieniem un veselības aprūpes nākotnes redzējumu, kura nosaukums bija “Laboratorisko izmeklējumu nozīme veselības aprūpē”.

Stāsts fundamentāli pamato šo izmeklējumu atslēgas nozīmi nākotnes veselības aprūpē, tomēr attīstība nav gluži lineāra, jo nevienas valsts budžets ar to netiek galā. Uzņēmuma investīcijas pētniecībā un attīstībā veido 20% no gada apgrozījuma un pamatā ir divās šī uzņēmuma apakšnozarēs – diagnostikā un farmācijā. Kādēļ šāds uzsvars uz diagnostiku, laboratoriskām analīzēm bez kurām diagnostika iztikt nevar? Skaidrojums ir augošā pieprasījumā, turklāt ļoti konkrētās diagnožu grupās. “Pēc aptuveni 10 gadiem 50% no slimību sloga būs sirds un asinsvadu, vielmaiņas, onkoloģiskās un neiroloģiskās slimības. Vidējās veselības aprūpes izmaksas pēdējo 20 gadu laikā ir pieaugušas ātrāk nekā ir bijis IKP pieaugums. Šīs izmaksas veido aizvien lielāku daļu no IKP un ir redzams, ka tas turpmāk vairs nav ilgtspējīgi. Pārmaiņām ir jānāk,” saka Tomass Hofers, piebilstot, ka ambulatorās aprūpes sniegšana turpmākajos gados augs trīs reizes, turklāt ik gadu. “Tas ir absolūti neticami no veselības aprūpes viedokļa,” tā T. Hofers.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kiberdiena jeb Cyber Monday mūsdienās ir kļuvusi par vienu no gaidītākajiem iepirkšanās notikumiem tiešsaistē. Tā notiek pirmdienā pēc Melnās piektdienas un sākotnēji radās kā e-komercijas atbilde fizisko veikalu atlaidēm.

Šodien Kiberdiena ir kļuvusi par īstu tiešsaistes maratonu, kurā pircēji apzināti gaida izdevīgus darījumus, bet uzņēmumi sacenšas par klientu uzmanību. Lai gan konkurence ir liela, vietējiem uzņēmumiem šajā dienā ir vairāk iespēju nekā sākotnēji varētu šķist.

Kāpēc Kiberdiena piesaista tik daudz pircēju?

Cilvēki Kiberdienu uztver kā izdevību ne tikai ietaupīt, bet arī sagatavoties Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam. Pircēji meklē dāvanas, salīdzina cenas un izvēlas tos uzņēmumus, kas piedāvā patiesu vērtību. Lielu lomu spēlē arī ērtība – iepirkšanās notiek bez rindām, no jebkuras vietas un jebkurā laikā. Ja agrāk šajā dienā dominēja tehnoloģiju un elektronikas preces, šobrīd tikpat nozīmīgu lomu ieņem skaistumkopšana, mode un aksesuāri.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējā kapitāla banka Artea joprojām ir viena no visaktīvāk analizētajām un novērotajām finanšu sabiedrībām Baltijas reģionā, liecina ekspertu novērtējumi.

Lai gan kopš gada sākuma Artea akcijas cena biržā ir samazinājusies līdz aptuveni 0,81 eiro, analītiķi uzsver, ka bankas ilgtermiņa potenciāls joprojām ir spēcīgs. To apliecina arī finanšu rezultāti - Artea saglabā stabilu izaugsmes tempu un augstu rentabilitāti, tādēļ pašreizējais akcijas cenas līmenis, pēc analītiķu domām, investoriem varētu būt īpaši pievilcīgs. Šogad banka, īstenojot jauna zīmola ieviešanu un pamatplatformas modernizāciju, debitēja Nasdaq Baltijas biržā ar jaunu tirdzniecības simbolu - ROE1L, kas iezīmē jaunu attīstības posmu bankas vēsturē.

Plāns skaidrs

Neraugoties uz izmaksu pieaugumu, kas saistīts ar stratēģisko projektu īstenošanu, Artea saglabā stabilu izaugsmes tempu, norāda Vitauts Sinius (Vytautas Sinius), bankas valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors. “Pašreizējā peļņas dinamika atspoguļo mērķtiecīgu ieguldījumu posmu - jauna zīmola un modernizētas pamatplatformas ieviešanu, kas vidējā un ilgākā termiņā nodrošinās būtisku pievienoto vērtību. Mūsu pamatrādītāji joprojām ir spēcīgi, taču akcijas cena biržā - salīdzinoši zema, tāpēc investori, kuri tic mūsu ilgtermiņa stratēģijai, šobrīd, iegādājoties mūsu akcijas, var gūt ievērojamu izaugsmes iespēju,” uzsver V.Sinius

Reklāmraksti

No hobija līdz biznesam: kā Nela Gems pārvērta aizraušanos noturīgā zīmolā

Sadarbības materiāls,04.11.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms vienpadsmit gadiem kādas sievietes radošais hobijs kļuva par veiksmīgu rotu biznesu. Šobrīd Nela Gems ir plaši pazīstams zīmols visā Latvijā, piedāvājot rotas dažādām gaumēm un dzīvesstiliem, līdzsvarojot kvalitāti ar cenu un izceļoties ar lielisku klientu apkalpošanu. Taču, kā jau daudzu panākumu stāstu gadījumā, viss sākās pavisam vienkārši – un mazliet nejauši.

No hobija līdz biznesam – un pirmajai mācībai plastmasas maisiņā

Nela Gems stāsts sākās vairāk nekā pirms desmit gadiem ar vēlmi darīt kaut ko radošu. Tolaik zīmola dibinātāja Nela Strenge strādāja birojā, bet juta nepieciešamību radīt ko ar savām rokām – to, kas jau kopš bērnības sagādāja prieku. Tas, kas sākās kā mazs blakusprojekts, drīz vien kļuva par aizraušanos un pēc tam – par biznesu.

“Strādāju birojā, bet vēlējos darīt kaut ko radošu un vienlaikus nopelnīt nedaudz papildus. Man vienmēr ir paticis darbs ar sīkām detaļām, tāpēc sāku mājās veidot rotas, fotografēt tās un ievietot Instagram. Tā arī radās pirmie pārdošanas piedāvājumi – un pirms sapratu, viss jau sāka attīstīties,” stāsta Nela Strenge, Nela Gems dibinātāja.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu konsultāciju uzņēmuma “Oferta Finance” valdei pievienojies Raivis Skvireckis, kurš jaunajā amatā izvirzījis vairākus ambiciozus mērķus, tajā skaitā veicināt “Oferta” zīmola starptautisko atpazīstamību.

Līdz šim R.Skvireckis strādājis banku sektorā, specializējoties finansējuma piesaistē gan fiziskām, gan juridiskām personām, kā arī bijis iesaistīts dažādu biznesa, ražošanas un nekustamo īpašumu projektu attīstībā. Tāpat īpašu vietu viņa profesionālajā ceļā ieņem arī industriālā apgaismojuma nozare, kur viņš pavadījis 13 gadus, tostarp pēdējos sešus gadus attīstījis uzņēmumu, kas Latvijā ražo industriālo LED apgaismojumu.

“Domāju, ka “Oferta Finance” ir īstā vieta, kur varu apvienot uzkrātās zināšanas un pieredzi, lai palīdzētu uzņēmējiem atrast sev piemērotākos finanšu risinājumus. Viens no maniem galvenajiem mērķiem jaunajā amatā ir veicināt “Oferta” zīmola atpazīstamību gan Latvijā, gan arī citās valstīs. Vēlos, lai “Oferta Finance” kļūst par starptautiski atpazīstamu platformu finansējuma piesaistē, un uzņēmēji, meklējot finansējuma risinājumus, pirmkārt domā par mums! Par uzņēmumu, kas spēj nodrošināt ātru, izmaksu ziņā efektīvu un uzticamu sadarbību,” atzīmē R.Skvireckis.

Citas ziņas

Uzņēmējdarbības un līderības nometnē Ventspilī vidusskolēni izstrādā ilgtspējīgus biznesa projektus

Db.lv,29.07.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspilī aizvadīta izglītības organizācijas Junior Achiement Latvia (JA Latvia) organizētā jauniešu uzņēmējdarbības un līderības nometne, kas vienuviet pulcēja 32 talantīgākos vidusskolēnus no dažādiem Latvijas reģioniem.

Nometnes laikā jaunieši attīstīja savas uzņēmējspējas un inovēšanas prasmes, komandās strādājot pie tehnoloģijās balstītu biznesa konceptu izstrādes, fokusējoties uz ilgtspēju un aprites ekonomiku.

Izglītojošā līderības nometnē “Junior Achievement Unlocked” tika aicināti talantīgi Latvijas jaunieši, kuri visa gada garumā ir pierādījuši savas spējas līderībā – izveidojuši Latvijā labākos skolēnu mācību uzņēmumus, izturējuši atlasi un uzņemti JA Latvia Līderu programmā, kā arī parādījuši izcilus un teicamus mācību rezultātus valsts olimpiādēs.

“Šajā nometnē pulcējās jaunieši, kam nākotnē ir potenciāls dot lielu pievienoto vērtību Latvijas biznesa videi un sabiedrībai kopumā. Mūsu uzdevums ir šo potenciālu stiprināt. Nometnes programma ir veidota tā, lai jauniešiem dotu iespēju intensīvi dažu dienu laikā praktizēt savu līderību, sadarbības spējas, problēmsituāciju risināšanu un citas personības izaugsmei ļoti svarīgas prasmes,” saka izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” jaunās, paplašinātās ražotnes darbinieki un būvdarbu veicēji svinīgā gaisotnē atzīmējuši svarīgu notikumu būvniecības procesā – spāru svētkus.

Tie iezīmē brīdi, kad ražotnes jaunais piebūves apjoms ir sasniedzis savu augstāko punktu un projekts virzās uz nākamajiem būvdarbu posmiem, kuri norit pēc iepriekš noteiktā plāna.

Būvdarbu rezultātā, savienojot pašreizējo ražošanas zonu un izejvielu noliktavu ar jaunu ēku, “Spilva” ražotnes platība pieaugs par 1500 m2 jeb papildu 25 % ražošanas platības, kopējai platībai sasniedzot 6020 m2. Paplašināšana ļaus nodrošināt papildu ražošanas kapacitāti 30 % apmērā.

Būvdarbos “Orkla Latvija” investē 2,8 miljonus eiro jeb teju pusi no kopējām investīcijām ražotnes paplašināšanas un modernizācijas projektā, kas veido 5,4 miljonus eiro. Kopš 2020. gada “Orkla” Latvijā pārtikas rūpniecības attīstībā investējusi jau vairāk nekā 200 miljonus eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmola "Tesla" automašīnām koplietošanas segmentā ir salīdzinoši augstas uzturēšanas izmaksas, pauda koplietošanas automašīnu zīmola "Carguru" dibinātājs Vladimirs Reskājs.

Viņš skaidroja, ka pieprasījums un interese pēc "Tesla" automašīnām Latvijā saglabājas stabila, tomēr šī zīmola automašīnām ir salīdzinoši augsts kopējais uzturēšanas izmaksu līmenis, kas ietver ne tikai auto cenu, bet arī servisu, rezerves daļu un infrastruktūras izmaksas.

Jautāts, vai šo iemeslu dēļ uzņēmums pārdos "Tesla" automašīnas, Vladimirs Reskājs norādīja, ka kompānija regulāri pārdod daļu no autoparka, un tas attiecas arī uz "Tesla" automašīnām.

Patlaban "Carguru" kopējais autoparks ir ap 400 automašīnām, no kurām aptuveni 150 ir "Tesla" modeļi.

Pērn augustā "Carguru" īpašniece SIA "Slyfox" iegādājās automašīnu "Tesla" koplietošanas platformu "Ox Drive".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” investējis 25 tūkstošus eiro divu jaunu raudzēta piena produktu radīšanā – “Lakto” un “Lakto Imuno”.

Jauno produktu receptes izstrādātas “Food Union” Svaigo piena produktu izcilības centrā, kas atrodas uzņēmuma galvenajā ražotnē “Rīgas piena kombinātā”.

Kopumā zīmola “Lakto” klāstā šobrīd jau ir 24 funkcionāli raudzēti piena produkti – 21 produkts pieejams dzeramos formātos un 3 produkti ir ar karoti ēdamie “Lakto” 200 g glāzītēs, kas tiek gatavoti pēc unikālās termostata tehnoloģijas - tieši ar šo metodi aizsākās zīmola “Lakto” zīmola stāsts, kura recepti radīja Latvijas zinātnieki, un šobrīd to turpina ražot abas “Food Union” rūpnīcas Latvijā – “Valmieras piens” un “Rīgas piena kombināts”.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzstādīts Latvijā pirmais tirdzniecības automāts, kas ļauj iegādāties intīmās veselības produktus jebkurā diennakts laikā, informēja zīmola “Juno” pārstāvji.

Jaunais automāts uzstādīts Rīgā, Tallinas kvartālā, savukārt jau drīzumā plānots izvietot vēl vairākus desmitus automātu populārākajās pulcēšanās vietās visā Latvijā. Šāds solis veikts, lai uzlabotu sabiedrības izpratni par drošām seksuālām attiecībām un samazinātu seksuāli transmisīvo slimību (STS) risku Latvijā.

“Patiess prieks, ka beidzot arī Latvijā! Prezervatīvu pieejamība diskrētā veidā ir veids, kā nodrošināt atbildīgas seksuālās attiecības. Izglītība un prezervatīvu pieejamība palīdz samazināt STS un neplānotu grūtniecību skaitu,” uzsver “Papardes zieds” valdes priekšsēdētāja Iveta Ķelle.

Tirdzniecības automātā pieejami populārākie produkti: “Durex”, “OneTouch”, “Skyn” un Latvijas zīmola “Mylome” prezervatīvi, kā arī lubrikanti. Automāts nodrošina maksimāli diskrētu iepirkšanos ar kartes maksājumu, sniedzot iespēju, ka pie automāta var pavadīt pavisam īsu laiku.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas ražošanas uzņēmuma “Orkla Latvija” mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnes paplašināšanas būvdarbi norit jau pilnā sparā. Būvdarbu rezultātā, savienojot pašreizējo ražošanas ēku un izejvielu noliktavu, “Spilva” ražotnes platība pieaugs par 1500 m2 jeb tiks iegūta papildus 25 % ražošanas platība, kopējai ražotnes platībai sasniedzot 6020 m2.

Būvdarbos vien uzņēmums investē 2,8 miljonus eiro jeb teju pusi no kopējām investīcijām ražotnes paplašināšanas un modernizācijas projektā, kas veido 5,4 miljonus eiro.

Pirms ziemas iestāšanās tiks paveikti visi zemes, inženiertehniskie un komunikāciju darbi un ēkai tiks uzlikts jumts. Projekts ir īpašs ar to, ka būvdarbi notiek paralēli ražošanai, nodrošinot nepārtrauktu produkcijas izlaidi un minimālus traucējumus ražošanas darbiniekiem. Šī gada decembra sākumā plānoti jaunās būves Spāru svētki, bet būvdarbu pabeigšana plānota 2026. gada pirmajā pusgadā. Pēc ēkas nodošanas ekspluatācijā sekos ražošanas līniju pārcelšana, modernizācija un automatizācija.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas juvelierizstrādājumu mazumtirgotājs AS Grenardi Group turpina izvērsties ārpus Baltijas - investējot teju 3,5 miljonus eiro, uzņēmums startējis Čehijas tirgū, atverot divus juvelierizstrādājumu salonus uz galvenās iepirkšanās ielas Prāgā.

14. novembrī durvis ver shop-in-shop formātā veidotais salons, kas apvieno gan pasaulē atzīto Itālijas juveliermākslas zīmola Damiani salonu, gan Baltijas klientiem jau pazīstamo GRENARDI. Gada nogalē turpat blakus tiks atvērts ekskluzīvā un strauji augošā Itālijas luksusa zīmola Pasquale Bruni mono zīmola salons, kas ir pirmais šāda koncepta projekts Grenardi Group portfelī.

Abi Grenardi Group saloni atradīsies stratēģiski nozīmīgā lokācijā, uz centrālās iepirkšanās ielas Prāgā, pašā luksusa zīmolu epicentrā, līdzās tādiem pasaules mēroga vārdiem kā Dior, Hermès, Chanel, Rolex un citiem. To telpas ierīkotas vēsturiskā, valsts nozīmes arhitektūras pieminekļa ēkā, kur šobrīd atrodas jaunatklātā piecu zvaigžņu viesnīca Fairmont Golden Prague — viena no prestižākajām un modernākajām viesnīcām Prāgā.

Pakalpojumi

Finansējuma piesaiste, projektēšana, tehnoloģijas un būvniecība - viss atrodams SEP

Jānis Goldbergs,22.09.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEP arhitektūras birojs lauksaimnieciskās ražošanas infrastruktūras būvniecībā nāk ar principiāli jaunu, kompleksu piedāvājumu – zemniekiem tiek piedāvāts viss, sākot no priekšizpētes, finansējuma piesaistes stratēģijas izveides un atbalsta tā realizācijā, projektēšanas, tehnoloģisko iekārtu piegādes un beidzot ar būvniecību, Dienas Biznesam atklāja SEP lauksaimniecības projektu direktors Oļegs Mihailovskis.

Kā veiksmīgu piemēru SEP prezentē projektēšanu un būvniecību uzņēmumam Balticovo, kurā radīta gan unikāla tehnoloģija vistu mēslu pārstrādei biogāzē, gan biogāzes attīrīšanas sistēma, iegūstot biometānu, gan tā ievadīšana gāzes tīklā, lai būtu iespējama gāzes ar zaļo sertifikātu pārdošana Eiropas tirgū. SEP šobrīd projektē un vada būvniecības procesu 12 kūtīm vistu turēšanai ārpus sprostiem, novietnes jaunputniem. Mērogam – vienā vistu kūtī mitinās ap 165 000 putnu. Līdzīgi projekti ir Igaunijā un Lietuvā. SEP projektētāji saredz iespēju iegūto pieredzi piemērot visdažādākajās lauksaimnieciskās ražošanas nozarēs, jo īpaši uzsverot biogāzes ražošanas izdevīgumu laukos.

Ražošana

VIDEO: Alkšņa kokogļu tirgū plāno izaugsmi

Māris Ķirsons,28.08.2025

SIA KRK Vidzeme īpašnieks Andris Griķis: „Jau ilgāku laiku notiek sarunas ar potenciāli lieliem ārvalstu tirgus spēlētājiem, to rezultātā alkšņa kokogļu ražošanas apjomi pieaugs no pašreizējām 400 kravas auto (fūrēm) gadā līdz 500 – 550 kravām.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kokogļu ražošanas SIA KRK Vidzeme vairāk nekā 10 gadu laikā īstenojis transformāciju, pārejot uz sava zīmola Marienburg produkcijas realizāciju, perspektīvā plāno palielināt ražošanas un pārdošanas apjomus.

„Jaunu tirgu apguve, jaunu sadarbības partneru piesaiste ir laikietilpīgs process, jo būtiskākais jau nav palielināt ražošanas jaudas un saražot produkciju, bet gan spēt to sekmīgi realizēt tirgū,” situāciju skaidro SIA KRK Vidzeme īpašnieks Andris Griķis. Viņš norāda, ka uzņēmumam bija vajadzīgi vairāki gadi, lai īstenotu transformāciju no vienkārša produkta ražotāja, kurš produkciju piegādā privātā zīmola turētājam, uz savu saražoto kokogļu pārdošanu ar pašam savu Marienburg zīmolu. „Pašlaik apmēram 70% visu uzņēmumā saražoto kokogļu produkcijas tiek realizēti ar Marienburg zīmolu dažādu valstu — Latvijas, Igaunijas, Somijas, Lietuvas, nelielos apmēros arī Zviedrijas, Islandes un Maltas — tirgos,” stāsta A. Griķis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesmīlības uzņēmums Latvijā Tiamo grupa Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) studentu pilsētiņā Ķīpsalā atvēris lielāko zīmola “O!Bistro” kafejnīcu ar gandrīz 200 sēdvietām.

Līdz gada beigām kopējās “Tiamo grupas” investīcijas šajā kafejnīcā varētu sasniegt 300 000 eiro, attīstot konditorejas cehu un pilnveidojot ēdamtelpu.

Kafejnīca RTU telpās ir sestā un lielākā no zīmola “O!Bistro” kafejnīcām.

RTU rektors Tālis Juhna uzskata, ka līdz ar jaunās kafejnīcas atvēršanu universitātes studentu pilsētiņa kļūs vēl mājīgāka un draudzīga: “Mums ir svarīgi, lai studenti un kolēģi universitātē justos kā mājās. Tāpēc, attīstot RTU studentu pilsētiņu Ķīpsalā, domājam par to, lai šeit būtu pieejamas gan modernas laboratorijas un mūsdienīgas telpas studijām un darbam, gan arī omulīgas vietas, kur atpūsieties, satikt studiju biedrus, kolēģus un baudīt veselīgas maltītes. Esmu pārliecināts, ka jaunā kafejnīca noteikti kļūs par šādu vietu.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmumi "Printful", "Printify" un "Snow Commerce" strādās ar vienotu zīmolu "Fyul", informēja uzņēmumos.

Uzņēmumos skaidro, ka jaunais vienotais zīmols apvienos trīs e-komercijas platformas vienā globālā struktūrā. Tāpat "Fyul" turpinās sniegt atbalstu uzņēmumiem visos attīstības posmos, palīdzot tiem sākt un attīstīt e-komercijas darbību.

Zīmoli "Printful", "Printify" un "Snow Commerce", kas veido "Fyul", turpinās darbību kā līdz šim, ietverot uzņēmumu inovācijas, tehnoloģiskās priekšrocības, ražošanas un loģistikas risinājumus, konsolidējot tos vienotā platformā, kas kalpos par pamatu gan esošajiem zīmoliem, gan jaunām iniciatīvām nākotnē.

Zīmola nosaukumu "Fyul" izrunā kā angļu valodas vārdu degviela ("fuel"), un tas radīts, apvienojot "Printify" un "Printful" nosaukumu galotnes. Zīmola nosaukums simbolizē uzņēmuma virzību, enerģiju un attīstības sparu, atzīmē kompānijās.

Ražošana

Valmiermuižas alus pārdošana ir psiholoģisks trieciens mazajām alus darītavām

LETA,03.09.2025

SIA "Zlaukts", kas darbojas ar zīmolu "Labietis", līdzīpašnieks Reinis Pļaviņš.

Foto: Kristaps Kalns, Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Valmiermuižas alus" pārdošana AS "Cēsu alus" grupai ir psiholoģisks trieciens mazajām alus darītavām, atzina alus ražotāja SIA "Zlaukts", kas darbojas ar zīmolu "Labietis", līdzīpašnieks Reinis Pļaviņš.

Viņš teica, ka "Valmiermuižas alus" zīmols visiem Latvijas mazajiem alus darītājiem ir bijis kā lāpa, un uzņēmums ir nozares celmlauzis, parādot, ka mazas alus darītavas var strādāt pie sava zīmola, paplašināt tirgu un stabili augt.

Pļaviņš gan pozitīvi vērtēja "Cēsu alus" paziņojumu, ka "Valmiermuižas alus" zīmola alu turpinās ražot Valmiermuižā.

"Tāpat, zinot, cik liela ražošanas līnija ir Cēsīs, ja viņiem interesē ieiet kaut kādā "mirstīgākā" alus tirgū, kur nav tik lieli apjomi, viņiem līdz šim nebija īsti kur to uzvārīt, bet tagad šāda iespēja būs Valmiermuižā," norādīja Pļaviņš.

Savukārt negatīvi viņa vērtējumā ir tas, ka agrāk vai vēlāk uzņēmumā notiks optimizācija, apvienojot saimniecības un samazinot darbinieku skaitu, kas būs slikta ziņa alus nozarei, jo Latvijā paliks mazāk nozares speciālistu, tostarp pakotāju, alus vārītāju, līniju tīrītāju un citu. Šāds solis negatīvi ietekmēšot arī "Zlauktu".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto tirgotājs SIA "Autobrava" investējis aptuveni 150 000 eiro zīmola "Xpeng" autosalona izveidē "Autobrava Motors" dīlercentrā Kārļa Ulmaņa gatvē, informē uzņēmumā.

Patlaban autosalonā "Xpeng Center Riga" pieejami divi modeļi - "G6" un "G9", bet laika gaitā plānots paplašināt modeļu klāstu atbilstoši "Xpeng" nākotnes plāniem.

"Xpeng" Ziemeļaustrumeiropas ģenerāldirektors Elviss Čengs norāda, ka desmit gadu laikā uzņēmums ir piegādājis vairāk nekā 800 000 automašīnu. Vienlaikus ir saņemti vairāk nekā 3000 pasūtījumu uzņēmuma lidojošajām automašīnām "X2", kas apliecina "Xpeng" zīmola vēlmi ne tikai attīstīt esošo elektroauto tirgu, bet arī noteikt nākotnes mobilitātes tendences pasaulē.

Interesenti lidojošās automašīnas konceptu jaunajā autosalonā Kārļa Ulmaņa gatvē varēs apskatīt līdz svētdienai, 12.oktobrim.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmums “Orkla Latvija” investēs 5,4 miljonus eiro mērču un gatavo ēdienu zīmola “Spilva” ražotnē Spilvē, Babītē.

Investīciju plāns paredz ražošanas ēkas paplašināšanu un galveno ražošanas līniju modernizāciju, lai nodrošinātu racionālu ražošanas plūsmu un automatizācijas iespējas, kā arī palielinātu ražošanas ātrumu un samazinātu personāla slodzi. Investīciju mērķis ir būtiski palielināt ražošanas kapacitāti un efektivitāti, tādējādi paverot līdz šim nebijušas iespējas ražot būtiski vairāk produkcijas augošajās kategorijās.

“”Spilva” majonēžu un mērču ražošana bija sasniegusi teju savus griestus jeb 90 % līnijas noslodzi, kas sasniegts pateicoties būtiskam eksporta pieaugumam. Ražotne sevi ir pierādījusi un kļuvusi stratēģiski svarīga “Orkla” uzņēmumu tīklā. Pateicoties šīm investīcijām, “Spilva” ne tikai atrisinās ražošanas kapacitātes izaicinājumus, bet arī turpinās audzēt apjomus un turēties līdzi nozares modernizācijai, ieņemot galveno lomu mērču ražošanā grupā,” norāda SIA “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Citas ziņas

Pašmāju Dzintars Borodinas šovā: vai Latvijas kosmētika palīdz pelnīt Kremlim lojālai influencerei?

Db.lv,05.12.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas zīmols "Dzintars" parādījies Krievijas televīzijas zvaigznes Ksenijas Borodinas "YouTube" raidījumā "Открытый приём" ("Atklātā uzņemšana"), raksta portāls Delfi.

Videoklipā Borodina stāsta par "Dzintars" kosmētiku un aicina izmēģināt zīmola C vitamīna skaistumkopšanas līniju. Zīmols ir izcelts arī video aprakstā – tur norādīts, ka šī kosmētika palīdz rūpēties par ādas veselību un skaistumu, kā arī pievienota saite uz produkta iegādes lapu.

Aprakstā zem reklāmas redzams obligātais marķējums, kas norāda, ka juridiski reklāmas pasūtītājs ir Krievijas uzņēmums AO "Grand-Trejd" – kompānija, kas sevi raksturo kā vienu no vadošajiem importēto pārtikas un nepārtikas preču piegādātājiem Krievijā, vēsta Delfi.

AO "Grand-Trejd" publiskajos katalogos un Krievijas interneta veikalos parādās kā "Dzintars" produkcijas pārdevējs un izplatītājs, ziņo portāls. Savukārt SIA "H.A. Brieger", kas ir "Dzintars" zīmola īpašnieks, jau 2021. gadā paziņoja par "Dzintars" kosmētikas eksportu uz Krieviju.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs "Baltika Group" pārtrauc darbību Latvijā, Igaunijā un Lietuvā, slēdz interneta veikalus un ir iesniedzis bankrota pieteikumu, ceturtdien paziņoja uzņēmums.

Tuvākajās nedēļās bankrota procesa laikā tiks atlaisti visi grupas darbinieki.

Tiks atlaisti kopumā 120 darbinieki, no kuriem 70 strādā Igaunijā, 21 - Latvijā un 29 - Lietuvā.

Šāda lēmuma iemesls ir ilgstošā un sarežģītā finansiālā situācija gan uzņēmumā, gan plašākā ekonomiskajā vidē, norāda "Baltika Group".

Neraugoties uz centieniem stabilizēt uzņēmējdarbību Baltijas valstīs, nelabvēlīgie apstākļi ir padarījuši neiespējamu iepriekšējās uz mazumtirdzniecību vērstās stratēģijas turpināšanu. Tā kā pirms dažiem gadiem grupā jau tika veikta reorganizācijas procedūra, jauna reorganizācija nav iespējama, sacīts paziņojumā.

Tomēr, kā norāda uzņēmums, "Baltika Group" mātesuzņēmuma "European Lingerie Group" (ELG) darbība Eiropā ļaus turpināt izvērtēt zīmola "Ivo Nikkolo" vairumtirdzniecības un e-komercijas iespējas visā Eiropā.