Pie Siguldas šodien uz Vidzemes šosejas (A2) satiksmei tiks atvērts Lorupes viadukts un pārbūvētais posms no Siguldas Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD)/"Aerodium" līdz pārvadam pār dzelzceļu informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC).
Pārbūves rezultātā Vidzemes šosejas un Kalna ielas (pagrieziens uz Kaķīškalnu) krustojumā ir mainīta satiksmes organizācija, jo ir izbūvēts rotācijas aplis. Tādējādi LVC aicina autovadītājus sekot norādēm un ievērot ceļu satiksmes noteikumus.
LVC vērš uzmanību, ka rotācijas apļa zars uz Kalna ielu tuvākajās nedēļās būs slēgts, jo šajā posmā darbi turpinās.
Vidzemes šosejas posmā no pārvada pār dzelzceļu līdz krustojumam ar Jūdažu Rūdolfa Blaumaņa ielu darbus būvnieki turpinās nākamajā pavasarī, jo laikapstākļi vairs nav piemēroti asfalta seguma virskārtas ieklāšanai.
Plānots, ka tehnoloģiskais pārtraukums būvobjektā sāksies 20. oktobrī. Ātruma ierobežojums būvdarbu zonā no Siguldas CSDD/"Aerodium" līdz rotācijas aplim būs 70 kilometri stundā (km/h).
LVC atgādina, ka būvdarbu laikā pie Siguldas no Rīgas puses, kā arī Siguldā šajā pavasarī tika sākti remontdarbi, pārbūvējot Vidzemes šosejas posmu no Siguldas CSDD/"Aerodium" līdz pārvadam pār dzelzceļu, kā arī atjaunojot šosejas segumu Siguldā no pārvada pār dzelzceļu līdz krustojumam ar Rūdolfa Blaumaņa/Jūdažu ielu.
Līdzšinējā Lorupes viadukta apbraucamā ceļa - pievadceļš Lorupes gravai (V96) - seguma atjaunošanas darbus veiks 2026. gadā, savukārt Lorupes caurtekai uz pievedceļa tiek novērsti ekspluatācijas laikā radušies defekti un bojājumi.
Būvdarbus veic ceļu būves uzņēmums SIA "Binders" par 6,884 miljoniem eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN), bet būvuzraudzību nodrošina SIA "Firma L4". Projekta autors autoceļa pārbūvei ir SIA "Projekts EAE", bet Lorupes viaduktam un caurtekai - SIA "BT projekts". Projekts tiek finansēts no valsts budžeta.