Ir sen zināma patiesība, ka autoīpašnieks ir laimīgs tikai tajos brīžos, kad ir nopircis jaunu auto vai arī tad, kad ir pārdevis veco.
Ekonomiskie satricinājumi pasaulē, kas ar dubultu spēku ir ievainojuši Latvijas ekonomikas asinsriti ir licis daudziem autoīpašniekiem pārvērtēt savas iespējas par automašīnas izvēli. Nav noslēpums, ka daudzi pārdrošnieki, kuri pirms gada vai diviem kā karstus kartupeļus izķēra dārgos premium klases SUV modeļus, ir bijuši pirmie, kas jau paspējuši kapitulēt un pašiem negribot piebiedroties sabiedriskā transporta lietotāju pulkam, bet dārgie auto par sviestmaizi pārdoti mūsu skandināvu kaimiņiem.
Protams, liela daļa autoīpašnieku arī pirms gada izvēloties auto ir pragmatiski kalkulējuši, cik lielus līdzekļus būtu gatavi novirzīt ikmēneša līzinga maksājumam, taču nebija rēķinājušies, ka dižķibeles postošais spēks būs tik iespaidīgs un neprognozējams.
Ko darīt, ja līzinga maksājuma nasta ir pārlieku smaga un autoīpašnieks ir gatavs pārsēsties uz mazāku un lētākas klases auto. Vai realitātē tas ir izdarāms, un cik līzinga kompānijas šobrīd ir pretimnākošas. Ko darīt, ja auto nav luksusa prece, bet gan ikdienā nepieciešams darba ierocis. Kā samazināt automašīnas ikdienas uzturēšanas izdevumus: degviela, KASKO apdrošināšana vai serviss.
Vai variet padalīties ar iedarbīgām receptēm kā samazināt šīs izdevuma pozīcijas, piemēram, pēc degvielas jau vairāku mēnešus mērķtiecīgi brauciet uz Krieviju, automašīnu remontējat pats vai arī esat atraduši veidu kā atteikties no dārgās KASKO polises.