Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā “Origo” atklāts jaunais ēdināšanas koncepts “POSTe”.

Tas iezīmē jaunu t/c “Origo” attīstības posmu un nostiprina tā pozīcijas kā ēdināšanas galamērķim Rīgas centrā. Nosaukums “POSTe” simboliski atsaucas uz ēkas vēsturisko nozīmi – tur kādreiz atradās Rīgas centrālā pasta ēka – un veido tiltu starp vēsturisko mantojumu un mūsdienu galvaspilsētas dzīvesstilu.

“Tirdzniecības centra “Origo” koncepcija balstīta uz ceļojuma ideju, kas kalpo kā vienojošais vadmotīvs un ir ietverta t/c “Origo” interjera risinājumos un piedāvājumā. T/c “Origo” turpina šo misiju, kļūstot par būtisku daļu no “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstības, kur vienuviet pieejamas darījumu, iepirkšanās un atpūtas iespējas. Jaunais ēdināšanas koncepts “POSTe” papildina t/c “Origo” stāstu, integrējot pasta tēmu foodhall konceptā un interjerā. Vienlaikus tas sniedz pievienoto vērtību t/c “Origo” apmeklētājiem, pilsētniekiem un apkaimes uzņēmumiem,” uzsver Evija Majevska, “Linstow Baltic” un tirdzniecības centra “Origo” komercdirektore.

Jaunā ēdināšanas zona “POSTe” atrodas t/c “Origo” 3. stāvā vairāk nekā 840 m² plašā telpā.

“Kirson Design Group” izstrādātā dizaina un telpiskā koncepcija atspoguļo uzņēmuma līdzdibinātājas un vadītājas Evijas Ķirsones-Slavinskas radīto projekta vizuālo identitāti, piešķirot tam unikālu zīmola raksturu – līdzsvaru starp pilsētas dinamiku un estētisku mieru.

“Projekts “POSTe” turpina t/c “Origo” koncepciju, attīstot stāstu par ceļojumu laikā un telpā. Interjera dizainā integrēti 80. gadu elementi un atsauces uz dažādu pasaules valstu kultūrām caur pasta tēmu, akcentējot garšu ceļojumu un satikšanās prieku. “POSTe” ir veidots kā mūsdienīga, atvērta vide, kurā vēsturiskā arhitektūra harmoniski savijas ar Rīgas centra enerģiju un starptautisku noskaņu, radot līdzsvaru starp pilsētas centra dzīvīgumu un estētisku nosvērtību,” uzsver Evija Ķirsone-Slavinska.

Ēdināšanas zonas “POSTe” koncepts balstīts pasaulē veiksmīgāko foodhall konceptu analīzē. “POSTe” izveidē īpaši tika ņemta vērā tirdzniecības centra atrašanās vieta pašā galvaspilsētas centrā, apmeklētāju paradumi un pasaules garšu tendences, radot pilnīgi jaunu ēdināšanas zonu.

Reklāmraksti

“Origo” – jau trešo gadu iecienītākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Sadarbības materiāls,15.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs “Origo” ir nostiprinājis savas līderpozīcijas kā apmeklētākais, iecienītākais un atpazīstamākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumu kompānijas “Kantar” datiem, t/c “Origo” jau trešo gadu pēc kārtas tiek tik augstu novērtēts, apliecinot tā stratēģisko pieeju piedāvājuma veidošanā un spēju operatīvi reaģēt uz mainīgajām patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm.

Pērn t/c “Origo” apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni cilvēku, bet šī gada dati liecina par vēl lielāku izaugsmi – tas tikai stiprina tirdzniecības centra statusu kā vienam no stratēģiski nozīmīgākajiem iepirkšanās un satikšanās punktiem galvaspilsētas centrā. Ilgtspējīga izaugsme tiek nodrošināta, pateicoties mērķtiecīgi veidotam nomnieku klāstam, augstvērtīgai lokācijai un spējai elastīgi pielāgoties tirgus un patērētāju uzvedības pārmaiņām.

“Attīstot “Rīgas centrālo biznesa rajonu” kā vienu no galvenajiem uzņēmējdarbības attīstības centriem pilsētā, t/c “Origo” ieņem stratēģiski nozīmīgu lomu kā šī rajona neatņemama sastāvdaļa. Mēs mērķtiecīgi veidojam “Origo” par modernu un viegli pieejamu iepirkšanās vietu pašā Rīgas sirdī, nodrošinot daudzveidīgu veikalu, ēdināšanas un pakalpojumu klāstu, kas atbilst mūsdienu pilsētnieku un biroju darbinieku vajadzībām. Pateicoties izdevīgai atrašanās vietai un pārdomātai nomnieku atlasei, t/c “Origo” saglabā augstus apmeklētības un novērtējuma rādītājus, nostiprinot savas pozīcijas kā vienam no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. Ņemot vērā augošo konkurenci un patērētāju paradumu izmaiņas, mēs sekojam līdzi aktuālajām tendencēm un mērķtiecīgi investējam gan infrastruktūras pilnveidošanā, gan konceptuālā piedāvājuma attīstībā, lai saglabātu savu konkurētspēju ilgtermiņā,” norāda “Linstow Baltic” un t/c “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot piedāvājumu, tirdzniecības centrs “Origo” turpina attīstīt nomnieku portfeli, papildinot to ar vairākiem jauniem veikaliem un būtiski paplašinot ēdināšanas segmentu.

"Sekojot tirgus tendencēm un apmeklētāju vajadzību maiņai, t/c “Origo” turpina attīstīt savu piedāvājumu, nodrošinot daudzveidīgu veikalu klāstu, aktuālus pakalpojumus un plašas ēdināšanas iespējas gan ikdienas vajadzībām, gan brīvā laika pavadīšanai. Arī nomnieki aktīvi pielāgojas – modernizē telpas, ievieš jaunus konceptus un paplašina sortimentu, tādējādi veidojot mūsdienīgu un daudzveidīgu iepirkšanās vidi. Šāda sinerģija stiprina t/c “Origo” konkurētspēju un pozīcijas kā mūsdienīgam pilsētvides centram “Rīgas centra biznesa rajonā”,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Investējot 200 000 eiro, t/c “Origo” atvērts jaunas koncepcijas veikals “LIDO AS[H]AIS”, kas piedāvā inovatīvu pieeju sabiedriskās ēdināšanas segmentā. Atvērta arī ģimenes beķereja “Bazaar" - t/c “Origo” ir pirmais tirdzniecības centrs, kur tiks atvērta šī koncepta beķereja.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot mērķtiecīgu ieguldījumu stratēģiju “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstībā, viens no Baltijas nekustamo īpašumu attīstītājiem “Linstow Baltic” nodevis ekspluatācijā jaunuzcelto A klases biroju kompleksu “Satekles biznesa centrs” ar kopējo platību 13 500 m2.

Īpašnieka veikto investīciju apjoms projekta būvniecībā sasniedz 36 miljonus eiro.

“Jau vairākas desmitgades “Linstow Baltic” ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu attīstītājiem, aktīvi veicinot “Rīgas Centrālā biznesa rajona” attīstību un transformāciju, padarot to pievilcīgāku iedzīvotājiem, strādājošajiem un investoriem. To apliecina uzņēmuma konsekventie un mērķtiecīgie ieguldījumi šajā apkaimē, īstenojot vērienīgus projektus: tirdzniecības centra “Origo” paplašināšanu un A klases biroju centra “Origo One” izveidi. “Satekles biznesa centrs” ir nākamais solis apkaimes revitalizācijas projektā, sekmējot ilgtspējīgas un konkurētspējīgas uzņēmējdarbības vides izveidi un nostiprinot to kā vienu no vadošajiem biznesa centriem Baltijā. Tas paplašina augstas kvalitātes biroja telpu un komerctelpu piedāvājumu Rīgas pilsētas sirdī, kas vienlaikus kalpo par piemēru, kā harmoniski integrēt kultūrvēsturisko mantojumu un tehnoloģiski attīstītu, mūsdienīgu darba vidi,” uzsver “Linstow Baltic” valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs “VGP Industrial Development Latvia”, kas ir daļa no starptautiskās “VGP Group”, ir atvēris savu Baltijas reģionālo biroju “Origo One” biznesa centrā.

“Mēs esam gandarīti, ka “VGP Industrial Development Latvia” ir novērtējusi biznesa centra “Origo One” ēkas funkcionālās īpašības un atrašanās vietu “Rīgas centrļālajā biznesa rajonā”, kas nodrošina ērtu piekļuvi biznesa un transporta infrastruktūrai. Šī sadarbība vēl vairāk nostiprina “Rīgas centrālā biznesa rajona” potenciālu kā Rīgas un visas Baltijas reģiona attīstības un investīciju centru,” norāda Evija Majevska, “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore.

“VGP Industrial Development Latvia” aktīvi darbojas arī Latvijas tirgū, piedāvājot risinājumus noliktavu un ražošanas telpu vajadzībām. Jaunajā, 200 m² lielajā birojā uzņēmums nodrošinās kompleksu industriālo īpašumu pārvaldīšanu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Origo” atvērts jaunas koncepcijas veikals LIDO AS[H]ais. Jaunais formāts apvieno klasiskās LIDO vērtības – iemīļotus, tradicionālus ēdienus un jaunpienācēju – LIDO street food ēdienkarti. Tā izveidē uzņēmums investējis 200 000 tūkstošus eiro.

Šis ir pirmais LIDO veikals, kurā zīmola AS[H]ais sortiments pieejams kā patstāvīga ēdināšanas pieredze, nevis tikai kā papildinājums klasiskajai LIDO ēdienkartei. Līdztekus jaunajam veikalam AS[H]ais ēdieni arī turpmāk būs pieejami atsevišķos LIDO restorānos, taču piedāvājums katrā no tiem var atšķirties.

LIDO street food ēdienkarte AS[H]ais tapa pakāpeniski divu gadu laikā, domājot par mūsdienīgu pieprasījumu un dzīvesstilu. Eksperimentējot ar dažādām garšu kombinācijām, pagājušā gada rudenī tā ieguva savu pašreizējo, noslīpēto piedāvājumu.

“AS[H]ais ēdienkarte kļuvusi ļoti iecienīta. Redzam, ka cilvēki, izvēloties maltīti līdzņemšanai vai “pa ceļam”, vēlas baudīt svaigu, kvalitatīvu un gardu ēdienu. Esmu pārliecināta, ka jaunais LIDO AS[H]ais veikals “Origo” kļūs par apkaimes iedzīvotāju un profesionāļu iecienītu vietu, kur ikviens var iegādāties ēdienu, kas pagatavots gluži kā mājās,” saka LIDO valdes priekšsēdētaja Rita Auziņa.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden tirdzniecības centrā “Origo” durvis vērs jauns ēdināšanas koncepts “POSTe”.

Balstoties uz pasaulē veiksmīgāko foodhall konceptu analīzi, “POSTe” izveidē tika īpaši ņemta vērā tirdzniecības centra atrašanās vieta, apmeklētāju paradumi un pasaules garšu tendences, radot pilnīgi jaunu ēdināšanas zonu, kas būtiski atšķirsies no līdz šim pieredzētajām Latvijā.

Tā atrašanās vieta t/c “Origo” ir daļa no “Rīgas centra biznesa rajona” attīstības plāniem, tādējādi stiprinot pilsētas centru kā dinamisku un modernu darījumu, iepirkšanās un atpūtas vietu.

““Rīgas centra biznesa rajona” attīstība veicina visas apkārtnes transformāciju un pieprasījumu pēc kvalitatīviem un daudzveidīgiem ēdināšanas risinājumiem, radot mūsdienīgu vidi gan darbam, gan atpūtai. Tirdzniecības centrs “Origo”, kā nozīmīga šī rajona sastāvdaļa, pastāvīgi attīstās, un “POSTe” atvēršana ir stratēģisks solis šajā virzienā – apvienojot plašu gastronomisko piedāvājumu ar inovatīvu pieeju ēdināšanai. Esam pārliecināti, ka jaunais konceptuālais risinājums sniegs papildu vērtību, kļūstot par dzīvīgu platformu radošām idejām un garšu daudzveidībai. Vienlaikus “POSTe”, vairāk nekā 840 m² platībā, veidos pievilcīgu un ērti pieejamu satikšanās vietu uzņēmējiem, tūristiem un pilsētas iedzīvotājiem,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A klases biroju kompleksā Satekles biznesa centrs darbu sāk SEB bankas klientu apkalpošanas centrs.

Tādējādi "Satekles biznesa centrs" kļūst par stratēģiski nozīmīgu daļu no “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstības, vienlaikus stiprinot tā nozīmi kā vienam no vadošajiem biznesa centriem Rīgā un visā Baltijas reģionā.

“Jau vairākus gadus “Linstow Baltic” ieņem vadošo lomu “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstībā, īstenojot ilgtspējīgus un ilgtermiņā nozīmīgus projektus – no tirdzniecības centra “Origo” paplašināšanas līdz A klases biroju centra “Origo One” izveidei. "Satekles biznesa centrs" ir nākamais stratēģiskais attīstības posms, kas ilgtermiņā stiprinās šīs apkaimes potenciālu un konkurētspēju, stiprinot Rīgas pozīcijas kā vienam no vadošajiem biznesa centriem Baltijā. “SEB banka” kā galvenais nomnieks sniedz būtisku pievienoto vērtību apkaimes attīstībai, veidojot ilgtspējīgu, konkurētspējīgu un uz nākotni orientētu uzņēmējdarbības vidi pašā Rīgas centrā,” uzsver “Linstow Baltic” valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svarīgākie kritēriji, izvēloties jaunu mājokli, ir tā atrašanās vieta jeb lokācija, attīstīta infrastruktūra un projekta kvalitāte.

Minētos kritērijus apvieno Mārupē tapušais premium klases projekts Dahlia, kas piesaistījis uzmanību gan ar ēkas arhitektūru, gan ar detaļām, kas padara to par pievilcīgu dzīvošanai un vienlaikus vērtīgu ilgtermiņa ieguldījumu. Domājot par projekta atrašanās vietu jeb lokāciju, premium klases projekts Dahlia īstenots Mārupē, kur vienlaikus jūtams gan dabas tuvums, gan lielpilsētas rosība. "Projekts ir piemērots tiem, kuri novērtē komfortu, privātumu un ērtu piekļuvi gan pilsētas, gan atpūtas iespējām," skaidro Vestabalt dzīvojamās nodaļas un dzīvokļu nama Dahlia pārdošanas vadītāja Irina Jermolajeva, uzsverot, ka dzīvokļu kvalitāte un lokācija ļauj domāt arī par pārdomātu investīciju.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augstceltnes "Zunda Towers" projekta attīstītājs "Towers Construction Management" ir izvēlējies Igaunijas autostāvvietu operatoru "Snabb" par savu oficiālo autostāvvietu apsaimniekotāju, sākot no 2026.gada 1.marta, informē "Snabb".

"Snabb" pārņems pārvaldību autostāvvietas četros stāvos, kur kopumā ir 641 auto novietošanas vieta.

Pēc jaunās pieczvaigžņu viesnīcas atklāšanas 2026.gada beigās risinājums būs pieejams arī viesnīcas viesiem.

Sadarbība paredz jaunus risinājumus, piemēram, digitālo nomnieku stāvvietu sistēmu un viesnīcas viesu iepriekšēju stāvvietu rezervēšanu. Šāds pakalpojums jau darbojas tirdzniecības centrā "Origo", kā arī viesnīcās "Radisson Blu Elizabete Hotel" un "Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel" Rīgā.

Jau ziņots, ka "Zunda Towers" augstceltnes pieņemtas ekspluatācijā 2020.gada janvārī. Kopējais investīciju apmērs kompleksā sasniedza 200 miljonus eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas ēdināšanas ķēde "MySushi", kas ir daļa no Igaunijas izklaides pakalpojumu un ēdināšanas grupas "Apollo Group", atklājis jaunu ēdināšanas vietu tirdzniecības centrā "K3", Imantā, informē uzņēmumā.

Šī ir piektā "MySushi" ēdināšanas vieta Latvijā.

Līdz gada beigām plānots atvērt vēl vienu "MySushi" ēdināšanas vietu "Skanstes Rimi", kā arī turpināt paplašināšanos nākamajā gadā.

Pirmo ēdināšanas vietu Latvijā uzņēmums atklāja 2021.gadā tirdzniecības centrā "Riga Plaza". Savukārt šogad kompānija ir atklājusi ēdināšanas vietas tirdzniecības centros "Akropole Rīga" un "Origo", kā arī Augusta Deglava ielā.

Jau ziņots, ka "MySushi" tuvāko gadu laikā Latvijā plāno atvērt kopumā 15 jaunas ēdināšanas vietas, investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.

"MySushi" izveidota 2012.gadā, un kopš 2022.gada uzņēmums ir daļa no "Apollo Group". Igaunijā "MySushi" pārvalda vairāk nekā 20 ēdināšanas vietas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas vadošais suši restorānu tīkls “MySushi”, kas ir daļa no Apollo Group, tuvāko gadu laikā plāno atvērt aptuveni 15 jaunas lokācijas visā Latvijā, tīkla paplašināšanā investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.

Pirmās lokācijas atvēršana ir plānota jau šī gada jūnijā iepirkšanās un izklaides centrā “AKROPOLE Rīga”, bet jau jūlijā paredzēts atvērt restorānu tirdzniecības centrā “Origo”.

Uzņēmums “MySushi” ir dibināts 2012. gadā Tallinā, un ir kļuvis par Igaunijas lielāko suši restorānu ķēdi ar 23 restorāniem visā valstī.

Pašlaik “MySushi” Latvijā ir pieejams tirdzniecības centrā “Riga Plaza”, taču pēc veiksmīgas darbības Igaunijā un pirmās lokācijas atvēršanas Rīgā, tuvāko mēnešu laikā uzņēmums plāno atvērt vairākas jaunas lokācijas.

"Latvijas tirgus mums šķiet daudzsološs – redzam augošu interesi par ātri pieejamiem un kvalitatīviem suši. Mūsu koncepts ļauj apvienot ērtu pasūtīšanu, plašu izvēli un pievilcīgu cenu. Mūsu mērķis ir tuvāko gadu laikā atvērt līdz pat 15 jaunām lokācijām Rīgā un visā Latvijā," stāsta “MySushi” izpilddirektore Kristi Saluste.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs “Reterra” attīsta trīs dzīvojamo ēku projektus Rīgā, un jaunā biroju ēka “Lāčplēša Plaza” būs ceturtais nekustamā īpašuma attīstības projekts Latvijas galvaspilsētā.

Ēka, kas top Lāčplēša ielā 76, jau ir aktīvā būvniecības fāzē, un šobrīd vairāk nekā 75% telpu ir iznomātas. Ēkas pabeigšana plānota 2026. gada vasarā.

Četru stāvu biroja ēkas kopējā platība ir 1617 kvadrātmetri, no kuriem 405 kvadrātmetri paredzēti tirdzniecības telpām un 1212 kvadrātmetri – birojiem.

“Komerctelpu izmērus iespējams pielāgot nomnieku vajadzībām gan būvniecības laikā, gan pēc tās. Pieejamas telpas no 30 līdz 200 kvadrātmetriem, tādējādi projekts nodrošina elastību dažādiem biznesa risinājumiem. Telpas būs piemērotas gan mazām komandām, gan lielākiem uzņēmumiem,” skaidro Jevgenija Kiseļova, “Colliers Baltics” partnere un mazumtirdzniecības nodaļas vadītāja.