Šoruden tirdzniecības centrā “Origo” durvis vērs jauns ēdināšanas koncepts “POSTe”.
Balstoties uz pasaulē veiksmīgāko foodhall konceptu analīzi, “POSTe” izveidē tika īpaši ņemta vērā tirdzniecības centra atrašanās vieta, apmeklētāju paradumi un pasaules garšu tendences, radot pilnīgi jaunu ēdināšanas zonu, kas būtiski atšķirsies no līdz šim pieredzētajām Latvijā.
Tā atrašanās vieta t/c “Origo” ir daļa no “Rīgas centra biznesa rajona” attīstības plāniem, tādējādi stiprinot pilsētas centru kā dinamisku un modernu darījumu, iepirkšanās un atpūtas vietu.
““Rīgas centra biznesa rajona” attīstība veicina visas apkārtnes transformāciju un pieprasījumu pēc kvalitatīviem un daudzveidīgiem ēdināšanas risinājumiem, radot mūsdienīgu vidi gan darbam, gan atpūtai. Tirdzniecības centrs “Origo”, kā nozīmīga šī rajona sastāvdaļa, pastāvīgi attīstās, un “POSTe” atvēršana ir stratēģisks solis šajā virzienā – apvienojot plašu gastronomisko piedāvājumu ar inovatīvu pieeju ēdināšanai. Esam pārliecināti, ka jaunais konceptuālais risinājums sniegs papildu vērtību, kļūstot par dzīvīgu platformu radošām idejām un garšu daudzveidībai. Vienlaikus “POSTe”, vairāk nekā 840 m² platībā, veidos pievilcīgu un ērti pieejamu satikšanās vietu uzņēmējiem, tūristiem un pilsētas iedzīvotājiem,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.
“Nosaukums “POSTe” ir aizgūts no ēkas vēsturiskās identitātes – iepriekšējās pasta mājas franču uzraksta, kas simboliski sasaista pagātni ar mūsdienīgo, dinamisko pilsētas dzīvi. Esmu gandarīts par iespēju piedalīties šī mūsdienīgā “POSTe” ēdināšanas koncepta izveidē stratēģiski nozīmīgā vietā – Rīgas centra visapmeklētākajā tirdzniecības centrā. Šī lokācija nodrošina lielu ikdienas apmeklētāju plūsmu, kas ļaus piedāvāt daudzveidīgu gastronomisko izvēli un apmierināt visdažādākās gaumes, vienlaikus stiprinot mūsu pozīcijas tirgū,” norāda Oskars Slavinskis, “Kirson Design Group” OÜ līdzdibinātājs un vadītājs.